تعبیر خواب دیدن هندوانه زرد

مطالب: خواب هندوانه زرد برای دختر برای زن مجرد برای زن متاهل برای زن باردار خرید هندوانه بریدن هندوانه خوردن هندوانه برای امام صادق ابن سیرین.

تعبیر خواب دیدن هندوانه زرد

  1. و هندوانه زرد در خواب عیوب بد زبری پوست آن را بیان می کند و هندوانه بر مریض یا مرض دلالت می کند و اینکه جراحت او جراحت ظلمت است و از آنجاست که حساب نمی شود.
  2. ديدن هندوانه زرد يا خوردن هندوانه زرد در خواب بيانگر بيماري و خستگي و بيماري است زيرا رنگ زرد غالباً علامت بيماري است و تعبير ديگر ديدن هندوانه زرد در خواب و خوردن آن در خواب نشانه آن است. از غم ها، ناملایمات و دیدهای ناخوشایند.
  3. ديدن هندوانه نارس يا هندوانه سفيد از باطن كه بينائي نشانه تندرستي و تندرستي و دوري از امراض است و نيز در ديدن هندوانه و خوردن هندوانه در خواب و كلاً در خواب گفته اند كه بينائي نشانه آن است. رهایی از غم ها و نگرانی ها
  4. هر که در خواب هندوانه زرد بخورد، نشانه بیماری و بیماری است.
  5. و هندوانه زرد تعبیری است برای مردان یا زنانی که مدح نیکو و نیکو دارند و نیز دلالت بر زنی با صفات نیکو و زیبا دارد.
  6. هندوانه زرد حکایت از غم و اندوه فراوان دارد و هر که به هندوانه زرد مبتلا شود و از آن بخورد، غم و اندوه و نگرانی بی رهان خواهد داشت و هر که هندوانه زیاد بیابد، بی آنکه چاره ای بیابد، به مصیبت و گرفتاری می افتد.
  7. هندوانه سبز در زمان خود بهتر از هندوانه زرد است و جوان آن بهتر از بالغ است و ضرری از آن ندارد.
  8. هندوانه زرد در خواب دلالت بر مردی غمگین دارد و هر که ببیند هندوانه زرد را مبتلا می کند و از آن خورده است، بیانگر آن است که در غم و توهم است و هر که ببیند هندوانه زیاد دارد، بیانگر خستگی و سختی است. در دریافت درمان

تعبیر دیدن هندوانه – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا