جزیره در رویا نوشته ابن سیرین

دیدن جزیره برای مجرد، برای متاهل، برای باردار، برای مطلقه، آیا جزیره ای در دریا برای ابن سیرین جزیره سبز است.

جزیره در رویا نوشته ابن سیرین

نمادی از ملاقات آگاهی و ناخودآگاه است زیرا محل برخورد آب دریا با شن های ساحل است. این بدان معناست که صاحب رویا با گام های جدی در راه رسیدن به اهداف خود تلاش می کند، درست مانند قهرمان رمان رابینسون کروزوئه که برای غلبه بر مشکلات و شکستن دیوار انزوا تلاش می کند.

و اما کسی که در خواب ببیند در دریای مواج است که امواجش به هر طرف در زیر آسمان ابری سیاه یا بارانی می‌کوبد و جزیره‌ای نزدیک برای پناه گرفتن نمی‌یابد، پس معنی. آن رؤیا لازمه انتظار و صبر است و اینکه لحظه پیروزی یا موفقیت هنوز دور است و باید دلایل آن را پیش از عجله و گمان اینکه امن شده یا به خط ورود نزدیک شده است، بیاورد. این امر به همان اندازه که رؤیاپرداز را به ادامه تلاش و کوشش با روحیه یک رزمنده یا مبارز برای رسیدن به هدف و رسیدن به آرزوها برمی انگیزد، به آرامش و اطمینان نمی بخشد.

اگر خواب ببینید در جزیره ای بر فراز رودخانه ای زلال هستید، این نشان دهنده سفرهای خوشایند و سرمایه گذاری های سودآور است. برای یک زن، این خواب نوید یک ازدواج شاد است. جزیره اگر بایر باشد نشان دهنده از دست دادن سعادت و پول به دلیل اسراف است. اگر جزیره ای را دیدید، یعنی آسایش و شرایط آسان پس از کشمکش و خستگی زیاد در برابر تعهدات شرافتمندانه. اگر افرادی را در یک جزیره می بینید، این به معنای تلاش برای بالا بردن خود در محافل برجسته است

تعبیر جزیره سبز در خواب

جزیره سبز در خواب نشان دهنده نیاز خواب بیننده به سکون، آرامش و آسایش است، به این معنی که صاحب رویا در حال حاضر از فشار روانی که نمی تواند تحمل کند شکایت دارد. دوست یا فردی که اعتماد به نفس بالایی دارد.

جزیره در رویای زنان مجرد، متاهل و باردار

جزیره در خواب یک زن به طور کلی نماد خانه و خانواده منسجم و شاد است یا مکان امنی است، صرف نظر از اینکه خانه باشد، محل کار یا غیره.

جزیره در یک رویا

اما جزیره در یک رویا منعکس کننده احساس تلخ و خشن تنهایی یا بیگانگی عاطفی در نتیجه فقدان شریک یا در نتیجه اختلافات عمیق بین او و شخصی است که روزی تصمیم گرفت شریک زندگی او باشد.

جزیره در یک رویای متاهل

در مورد جزیره، در خواب زن متاهل، نمادی از امنیت در امور مربوط به معیشت است، اما فضای شادی و ثباتی را نیز به تصویر می کشد که خانواده و خانه را احاطه کرده است.

جزیره در خواب زن باردار

جزیره در خواب زن باردار به نظر می رسد ترس او را از بارداری یا زایمان از بین می برد.این جزیره همچنین نشان دهنده امنیت جنین یا نوزاد است و همچنین خبر از تولد طبیعی می دهد.

تعبیر دیدن جزیره در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا