تعبیر آب در خواب ابن سیرین

تعبیر آب در خواب زن مجرد برای زن شوهردار برای زن باردار برای زن مطلقه برای مرد آب آشامیدنی، آب باران، خرید آب برای ابن سیرین، امام صادق و غیره.

آب – هرچه آب بیشتری از یک مکان عمیق بدست آید، این نشان دهنده احساسات درونی است که فقط شما می دانید و آب نماد گذشته کودکی برای مادر است.

تعبیر آب در خواب ابن سیرین

ابن سیرین گوید که اگر در خواب ببیند که در پیاله ای به او آب می دهند، بیانگر آن است که در این سال پسری برای او به دنیا می آید، ارث زیادی است، اما اگر در خواب ببیند که او است. شستن با آب کدر، این نشان می دهد که او دچار ناراحتی می شود، اما از شر آن خلاص می شود.

تعبیر خواب آب

اگر در خواب ببیند که روی آب راه می‌رود، بیانگر این است که این شخص بسیار قوی است، اما اگر در خواب ببیند که با آب سرد می‌شوید، بیانگر آن است که این شخص به درگاه خداوند توبه می‌کند. اگر شخص ببیند که از آب چاه می نوشد، این نشان می دهد که این شخص با حیله گری و فریب، پول زیادی به دست می آورد.

تعبیر آب در خواب ابن شاهین

ابن شاهین می گوید: اگر در خواب ببیند که به دیگری آب می دهد تا بنوشد و بیاشامد، بیانگر آن است که این شخص فقط نر خواهد داشت، اما اگر در خواب ببیند که آب سبز می نوشد. نشان می دهد که این فرد از یک بیماری طولانی رنج خواهد برد.

اما اگر در خواب ببیند که آب سیاه می نوشد، بیانگر نابینایی این شخص است، اما اگر در خواب ببیند که آب گرم می ریزد، بیانگر این است که از نگرانی های زیادی رنج می برد.

تعبیر آب در خواب برای زن مجرد

فقهای تعبیر خواب می گویند اگر دختری در خواب ببیند که آب می خورد، بیانگر آن است که تمام آرزوها را برآورده می کند، بیانگر این است که به هر چیزی که می خواهد می رسد و به موفقیت و برتری می رسد.

تعبیر آب در خواب برای زن متاهل

اگر دختر شوهردار در خواب ببیند که آب می خورد، بیانگر این است که به زودی بچه دار می شود، مخصوصاً اگر آن که به او آب می دهد شوهرش باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا