تعبیر خرید مرغ در خواب

دیدن خرید جوجه در خواب برای مجرد، متأهل، برای حامله، برای مطلقه، برای مرد، فروش یا خرید مرغ سفید و مرغ لاغر یا چاق، خرید مرغ ذبح شده و پاک شده، خام یا زنده. مرغ برای ابن سیرین و امام صادق و غیره

دیدن خرید یا فروش جوجه در خواب; یکی از خواب های زیبا که حکایت از خوبی های بسیاری دارد و در آینده به خیری می رسد که مرغ یکی از رؤیاهای زیبا و مهمی است که فواید بسیار مهمی برای بدن ما دارد و بسیار امیدوار کننده است که هیچ نگرانی برای بیننده خواب ایجاد نمی کند مگر اینکه جوجه های گندیده یا مرغ های مرده را ببیند.

تعبیر خرید مرغ در خواب

هر که در خواب ببیند که مرغ زیاد می خرد، سعادت می کند و هر که ببیند مرغ چاق خریده با زن ثروتمندی ازدواج می کند.

هر کس در خواب ببیند مرغ سفیدی می خرد، با زن شایسته ازدواج می کند

و اما کسى که در خواب ببیند مرغ لاغر مى‏خرد، با زن نازا ازدواج مى‏کند و خریدن مرغ سیاه در خواب، دلیل بر نکاح مصلحت است، خواه براى زن باشد یا مرد به طور یکسان این نشان دهنده زن و خرید ازدواج اوست و خدا می داند و اما کسی که در خواب ببیند مرغ می فروشد پول خود را هدر می دهد و زنی که در خواب می بیند که مرغ می فروشد. او مرغ می فروشد، سپس از فرزندانش غافل می شود.

دیدن خرید مرغ در خواب جوان مجرد، بیانگر ازدواج او با زنی است که پول زیادی دارد و از آن سود می برد. خریدن یک مرغ سیاه رنگ به معنای ازدواج با یک زن فقط برای گرفتن پول اوست.

تعبیر خرید مرغ در خواب ابن سیرین

خرید مرغ در خواب، گواه این است که خواب بیننده به زودی خوب می شود و در زندگی عمومی به موفقیت های زیادی دست می یابد. مرغ در خواب همچنین نشان می دهد که شرایط بیننده خواب در دوره آینده برای بهتر شدن تغییر می کند و او به خوبی قوی می شود. دیدن مرغ خریدن در خواب، دلیل بر آن است که بیننده رزق فراوان به دست می آورد، اما در صورت خوردن مرغ پس از خرید در خواب، دلیل بر آن است که از تجارت خود سود مالی زیادی به دست می آورد.

تعبیر خرید مرغ در خواب برای خانم های مجرد

مجردها در خواب جوجه می خرند، گواه این است که در آینده ای نزدیک با فردی خوش اخلاق ازدواج می کند و با او خوشبختی زناشویی زیادی خواهید داشت. مرد جوان مجردی که در خواب مرغ می خرد، بیانگر این است که به زودی با دختر رویاهایش ازدواج خواهد کرد.

تعبیر خرید مرغ در خواب برای زن متاهل

دیدن زن عقیم شوهردار در حال خرید جوجه در خواب بیانگر این است که در آینده ای نزدیک به دنیا می آید و بچه بسیار زیبایی خواهد داشت. شوهری که در خواب برای همسرش مرغ می خرد نیز بیانگر آن است که به زودی با او به خوشبختی زناشویی دست خواهد یافت. شوهر خرید مرغ تازه در خواب، بیانگر این است که او در زندگی عمومی همسرش را بسیار دوست دارد و برای خوشحالی او از هر جهت تلاش می کند و همچنین بیانگر رفع تمام مشکلاتی است که بین آنها پیش آمده است. دادن مرغ شوهر به همسرش در خواب، گواه آن است که در آینده نزدیک به پول و خیر می رسد. جوجه گرفتن زن از شوهرش نیز حاکی از آن است که به زودی فرزند جدیدی را باردار می شود و از آن خوشحال می شود. خرید مرغ در خواب برای زن متاهل، بیانگر این است که او زنی با اخلاق است و برای حفظ خانه خود تلاش می کند.

تعبیر خرید مرغ در خواب زن باردار

دیدن خریدن جوجه در خواب برای زن باردار دلیلی بر این است که او با خیال راحت بچه خود را به دنیا خواهد آورد. شوهری که در خواب برای زن باردار خود مرغ می خرد، بیانگر این است که به زودی از فرزند خود خوشحال می شوند و فرزند نیز با آنها صالح می شود. مرغ در خواب حامله، دلیلی بر ایمنی او و جنین است.

تعبیر مرغ در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا