تعبیر شیر دادن در خواب

وقتی زنی را در حال شیر دادن یا شیر دادن به یک زن متاهل، یک زن باردار، یک دختر مجرد یا یک کودک کوچک در دامان خود می بینید.

تعبیر شیر دادن در خواب

شیر دادن برای انسان به دو قسمت تقسیم می شود که یا از سینه شیر می دهد یا از سینه دیگری یا چیزی که قابلیت شیر ​​دادن دارد و بر اساس این دو قسمت موارد را بیان می کنیم.

شيرخوار: مفسران تقريباً اتفاق نظر دارند كه هر كه در خواب ببيند ديگرى از سينه او شير مى دهد و او را بشناسد، براى هر دو خيرى ندارد.

تعبیر شیر دادن از سینه زن در خواب

هر کس ببیند که از سینه زنی شیر می دهد، مریض می شود یا به غم و اندوه و یا حبس یکی از آنها می افتد و یا در زندگی سختی می گیرد که گریبان هر دو را می گیرد.

تعبیر زنی که در خواب از سینه شیر می دهد

همچنین اگر زن ببیند که از سینه خود به کسی شیر می دهد غم و وهم و بیماری است و اگر به مردی که می شناسد شیر دهد به زور و اجبار به اندازه او از او پول می گیرد. به او شیر می دهد.از دخترش هر مرگ دخترش.

تعبیر شیر دادن به کودک و پسر در خواب

اگر مرد یا زن یا دختری در خواب ببیند که در هر دو صورت پسری را شیر می دهد یا از او فرزندی را شیر می دهد، این روزگار سختی است، ممکن است در زندان باشد یا از حاجت منع شود.

تعبیر شیر دادن از سینه مادر در خواب

هر کس در خواب ببیند که از مادرش شیر می خورد، این برای او عزت و مقام و منزلت او در میان مردم و یا والایی در کارش است.

تعبیر شیر دادن زن به سینه مرد در خواب

و اما شیر دادن هر زن حامله یا شوهردار یا دختر مجردی که ببیند مردی به او شیر می دهد، خیری در آن نیست، زیرا برای فقر و اضطراب یا بیماری و نیاز شدید ضرر دارد.

تعبیر شیر دادن به زن از سینه زن در خواب

اگر زنان شیرده و شیرده زن باشند، بین علمای تفسیر اختلاف است، برخی می گویند تسکین و آسانی آنی در زندگی است و برخی دیگر آن را مذموم تعبیر کرده اند که حاوی فقر و وسوسه است. زبان زنان

تعبیر شیر دادن بیمار در خواب

علما در مورد بیمار اختلاف نظر داشتند و بیشتر اقوال حاکی از آن است که اگر مریض را شیر دهند، بیماری او را شفا می دهد.

تعبیر شیر دادن از بیش از یک زن در خواب

هر کس از مردان ببیند که گروهی از زنان را طواف می کند و از آنها یا بیش از یکی از زنان شیر می دهد و سینه های آنها را می مکد، مردی است که لواط را دوست دارد یا به آن مشغول می شود.

تعبیر شیر دادن از آلت مرد در خواب

و اگر مردی در خواب ببیند یا زن ببیند که از آلت مردی شیر می دهد، این برای هر دو نفر خوب است و در لحظه و برآورده شدن حاجات و خواسته ها یا قسمتی از آنها نیز آسان است.

تعبیر غذا دادن به حیوان در خواب

هر کس ببیند از حیوانی که گوشتش حلال است شیر ​​می خورد، مال و رزق و مال به دست می آورد.

تعبیر خروج مایع از سینه هنگام شیر دادن در خواب

هر کس ببیند که انسان یا حیوانی به او شیر می دهد و ببیند که مایعی نرم است، چه مزه آن برای او پسندیده باشد یا ناپسند، به اندازه ای که مزه را دوست دارد، پول می گیرد، اگر از آن بیزار باشد. ذائقه، پس پول کم است، اما اگر مایعی که از سینه خارج می شود، بسیار لزج یا تقریباً جامد باشد، این فقر و نداری است و می گویند تا زمانی که از سینه تکان نخورد منفعت است. یا روح در آن است.

تعبیر طعم شیر یا شیر مادر در خواب

اگر شیر می دهد بیننده ای را که شیر می خورد دوست داشته باشد برای او منفعت یا تولد فرزند صالح است و اگر او را دوست نداشته باشد مصیبت یا اندوه است و اگر بچه دار شود. او عادل و صالح نخواهد بود.

تعبیر شیر دادن در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا