تعبیر خواب لرزیدن آسمان در خواب

دیدن آسمان در خواب ارتعاش برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای مرد، چه آسمان در حال حرکت باشد و چه به سوی آسمان توسط ابن سیرین، نابلسی، امام صادق و بیشتر

تعبیر خواب لرزیدن آسمان در خواب

هر کس ببیند که آسمانهای هفت گانه می لرزد، نشانگر عذاب و غضب خداوند متعال است که بر اهل آن مکان به دلیل نافرمانی آنها نازل شده است. و گفته شد که دیدن آسمانها سفر و غیبت است و گفته شد باران، زیرا عرب باران را آسمان نامیدند و در آن شعر می سرودند: اگر آسمان بر زمین قومی نازل شود… ما کفالت کردیم. حتی اگر آنها عصبانی بودند.

دیدن آسمان در خواب و باران شدید، دلیل بر قرب و عبادت بیننده خواب است.عمال عرب و تعبیر خواب می گویند رعد و برق در خواب دلیل بر ترس و اضطرابی است که بیننده احساس می کند.

تعبیر آسمان در خواب برای زنان مجرد

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که در راه راه می رود و آسمان بر او می بارد، دلیل بر برآورده شدن آرزویی است که انشاءالله از مدت ها پیش داشته است.دختر و خدا بالاتر است و بهتر می داند.

تعبیر آسمان در خواب برای زن متاهل

اگر زن شوهردار در خواب ببیند آسمان باران می بارد و در روز صدای رعد و برق می شنود و آفتاب روشن است، دلیل بر این است که انشاء الله به زودی با فرزند ذکور حامله می شود، به زودی انشاءالله.

تعبیر آسمان در خواب برای زن باردار

اگر زن حامله ای در خواب ببیند آسمان صاف است و ناگهان پر از ابر شد، دلیل بر زایمان سخت و دشوار است و این زن فرزند پسر به دنیا می آورد.

تعبیر آسمان در خواب برای زن مطلقه

اگر زن مطلقه ببیند آسمان صاف و آفتاب روشن است و ناگهان رعد و برق بشنود، دلیل بر این است که افرادی در نزدیکی او هستند اما از او متنفرند و باید مراقب اطرافیان خود باشد. و سارا به زودی، و خدا بالاتر و داناتر است.

تعبیر آسمان در خواب برای مرد

اگر مردی در خواب ببیند که زیر باران در مکانی با گیاهان و درختان ایستاده است، دلیل بر این است که این فرد بینا به زودی در کار فعلی خود شغل معتبر یا ترفیع پیدا می کند. آرزویی که برای مدت طولانی دارد. زمان، و خدا بالاتر است و داناتر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا