تعبیر دیدن کوتاهی در خواب امام نابلسی.

دیدن شخص کوتاه قد در خواب

تعبیر کوتاهی قد در خواب

تعبیر خواب کوتاه قد ابن سیرین

خواب دیدم کوتاه هستم

تعبیر خواب قد بلند که کوتاه قد شد

من خواب یک فرد کوتاه قد را دیدم

تعبیر خواب ازدواج با مرد کوتاه قد

تعبیر خواب داماد کوتاه قد

در کتب تعبیری امام نابلسی آمده است که هر کس در خواب ببیند که قدش بلندتر از واقعی شده است، دید او بر چند چیز دلالت دارد و بر حسب حال بیننده فرق می کند. افزایش دانش، علم، پول و طول عمر، اما اگر بیننده یکی از صاحبان تجارت و پول باشد، دید او به سود و پولی است که از تجارت خود به دست می آورد و اگر بیننده رئیس جمهور یا رئیس باشد. صاحب منصب، سپس بینش او حاکی از تسلط و مدیریت خوب او بر تجارت خود و واسطه خوب او است که در بین مردم پخش می شود و همچنین دیدن مسئول در خواب طولانی شده است، سپس بینش بیانگر مدت طولانی است که در کار خود می گذراند. ریاست و حکومت و اینکه مخالفان و دشمنان خود را شکست خواهد داد و قادر خواهد بود.

و کسى که در خواب ببیند قد بلند شده و این شخص در صدد رسیدن به حکومت و پادشاهى بوده است، رؤیت او حاکى از آن است که به آنچه که مى خواهد و مقامى را تصرف مى کند، و کسى که در خواب مى بیند. که در خواب قد بلند شده است و در واقع برای هم سن و سال های خود کوتاه قد است.

تعبیر دیدن کوتاهی در خواب امام نابلسی.

امام نابلسی می فرماید: هر کس در خواب ببیند که قدش کوتاهتر از واقعیت است، بینش نشان دهنده کوتاهی عمر و نزدیک شدن به مرگ است، زیرا کوتاه قد از بلند قد به زمین نزدیکتر است. یکی

تعبیر دیدن طولانی مدت در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا