رؤیای زیارت حرم امام، معبد، یا معبد، برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زیارت قبور ائمه صالحین اهل بیت، اثر ابن سیرین

رؤیای زیارت حرم امام، معبد، یا معبد، برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زیارت قبور ائمه صالحین اهل بیت، اثر ابن سیرین

  1. دیدن زیارتگاه حاکی از عشق بیننده به کشور و مردمش و قدردانی او از خون و اشکی است که موجب نجات کشور و مردم آن شده است.
  2. این شخص همچنین برای کسانی که به خاطر کشورش و خانواده خود جان باخته اند، احترام و قدردانی می کند
  3. خواب بیانگر شادی، آرامش و سربلندی انسان است و همچنین بیانگر خاطره همیشگی او از ارواح فداکاران در راه وطن و تضرع او برای آنهاست.
  4. زیارت حرم بیانگر توانایی فرد رویا در حل تمام مشکلاتی است که با آن روبروست، زیرا همیشه تلاش می کند تا دلیلی بر دوش دیگران نباشد.
  5. همچنین بدون اینکه خود را به دردسر بیاندازد در اسرع وقت به جایگاهی که می خواهد در زندگی می رسد و به کسب و کارهای موفق زیادی دست پیدا می کند و دوره جدیدی از زندگی خود را آغاز می کند.
  6. رفتن به حرم به معنای پشت سر گذاشتن اتفاقات شگفت انگیز در زندگی عملی است که به لطف آن به موفقیت های زیادی دست خواهید یافت و پول زیادی به دست خواهید آورد.
  7. و زندگی راحت دلخواه را خواهی داشت و کار فوق العاده و ویژه ای را که به نام تو نوشته می شود انجام می دهی و توسط افراد زیادی شناخته می شوی و بسیار خوشحال می شوی.
  8. هر که در خواب ببیند در یکی از اطراف حرم است، در هر حال خیر می شود.
  9. هر کس در خواب ببیند حرم یا معبدی دید، در طلب ثواب کوشا باشد و راضی باشد.
  10. کرمانی می‌گوید: «اگر کسی در خواب ببیند که به زیارت قبر یکی از انبیا یا صحابه یا صالحان می‌رود، اندوه و اندوه او را برطرف می‌کند و گناهانش را می‌پوشاند.» برخی گفتند ممکن است به حج برود. .
  11. هر کس در خواب ببیند در حرم جستجو می کند، در انجام عمل صالح که صاحب حرم انجام می داد کوشا باشد.
  12. اگر انسان در خواب خود را در حال خدمت به صالحان ببیند و در برابر آنها فروتن کند و در برابر آنها بایستد و به دستورات آنها عمل کند، این دلیل بر اقبال فراوان نزد خداوند و عاقبت به خیر و همراهی با صالحان است و چه بسا سرنوشت او پیروز خواهد شد

هر که قبر پیامبری از انبیا را ببیند، یعنی خیر و برکت به او می رسد و گفته شد که شفاعت می شود و اگر مجرد باشد ازدواج می کند و ممکن است توبه باشد. زیارتگاه در خواب نماد بیماری، مرگ یا بحرانی است که یک دوست عزیز در حال عبور از آن است. و هر که در حرم آن حادثه دید، در شرع مفتضح است. و گفته شد هر که در خواب ببیند قبر موسی علیه السلام را زیارت کند، واجب بهشتی است.

و هر کس در خواب ببیند حرم یا معبدی دید، در طلب ثواب کوشا باشد و شاید راضی شود. و هر کس در خواب ببیند که از این جاها چیزی آفریده یا خیر آن ها دینش پاک و جانش نیکو است و اگر مریض باشد شفا می یابد و اگر آن آبستن را ببیند پسری می آورد. و هر کس در آن حادثه ای ببیند که در بیداری از آن بدش می آید، خیری در آن نیست.

و هر كه ضريح را ببيند، دلالت بر ديدن جايي دارد كه احوال مردم در آن سامان يافته است. می گفتند هر که ببیند داخل شد شهید می شود و شاید این حکایت از آمرزش گناهان و رقت قلب و ترحم بر خلق خدای متعال دارد. و هر کس در خواب ببیند از غذای حرم می خورد، سه طرف است: بیماری یا سلامتی، و ممکن است مرگ مریضی باشد. و هر که احوال اهل حرم را راست ببیند و به سوی سلامتی پیش می‌روند، حسنی است و هر که خلاف آن را ببیند بر اوست.

و هر که در آن حادثه ای ببیند برای بیننده خیری در آن نیست و به هر که در آن باشد گفته شد. در مجموع، بینش حرم بر ده جنبه تعبیر شده است: دانا، حکیم، حاکم، آسایش، شفا، بیماری، جنون، حمال، مرگ بر شهادت و آزادگی. اگر خواب ببينيد كه داخل حرم ايستاده ايد، بيانگر بيماري شماست

تعبیر دیدن شیوخ و وعاظ در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا