تعبیر قیمه در خواب

خواب قیمه برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه، قیچی ریخته شده چه بریزد، یک قوطی قیچی، دادن قیسی مرده، خوردن قیسی، نان و شیر به ابن سیرین و بیشتر

تعبیر قیمه در خواب

ابن سیرین ذکر کرده است که دیدن قیسی در خواب معانی زیادی دارد.

قیمه: بیانگر علم نافع است و هر کس بخورد حاکی از سعادت مضطر و زنانی است که با نیرنگ باردار شده اند. قیمه برای مردمش حکایت از فقه و قرآن، علم طب به نفع و شفا، پول، محصول، منفعت، باروری و رفاه، و برای مریضان اگر بخورند سلامتی است.

ديدن گياه در خواب عموماً بيانگر علم و دانش و دستيابي بصير در فرهنگ و فقه و دين است. دیدن قیمه زرد رنگ، نشانة نگرانی و گرفتاری است و بیننده خواب دچار غم و بیماری می شود. و اما تعبير ديدن گياه گاوميشى سفيد بشارت رزق و خير و بركت فراوان و حال خوب است انشاءالله. همچنین دیدن قیسی در خواب از نشانه هایی است که حاکی از توانایی رسیدن به موفقیت و صلاحیت شرایط انشاءالله و منفعت است و دیدن خوردن قیسی با عسل، نشان دهنده پول و سود و برکت در آن است. رغبت و ديدن خوردن قيچي با نان، بيانگر زوال گرفتاري ها و نگراني ها و بهبودي نزديك از بيماري است و ديدن قيچي نشانه مالي است كه بيننده به ارث مي برد.

تعبیر قیمه در خواب نابلسی

در مورد عبدالغنی النابلسی نیز گفت: دیدن قیسی در خواب از نشانه هایی است که اشاره به قرب رزق و روزی و مال حلال دارد و بیانگر شکست و ضرر مالی است و از این رو این بینش علامت نامطلوب است.

تعبیر قیمه در خواب

و اما تعبیر دیدن قیمه در خواب دختر مجرد از جمله نمادهایی است که خبر از ازدواج نزدیک یا معاشرت با مردی خوش اخلاق می دهد که در وجود او از خدا می ترسد و به او حق می دهد و همچنین دیدن دختر مجرد در خواب او با خوردن یک لقمه، نشانه پاکی، صفا و صفای دل و جان است. و اما ديدن قيچى در خواب، نشانه مژده و شادى در روزهاى آينده آن و نشانگر مدتى ثبات و زوال نگرانى و پريشانى است. و اما دیدن قیمه و غیر اشتها آور آن، نشانه شکست رابطه است و دیدن گیلاس مایع در خواب، نشانه گرفتاری و پریشانی و مشکل است.

تعبیر خواب زن متاهل

و اما دیدن قیسی در خواب زن متاهل، نشانه زنده بودن، خیر بسیار و زیاد شدن مال است، دیدن قیسی در خواب، بیانگر آن است که پولی به آن می رسد و دیدن آب شدن قیسی در خواب، بیانگر مشکلات فراوان است. ، اختلاف نظر و بی ثباتی خانواده. خواب مصرف قیمه در خواب زن متاهل، بیانگر زوال نگرانی و غلبه بر گرفتاری ها و ناراحتی ها است و دیدن قیمه گوسفندی در خواب، بیانگر پیروزی و غلبه بر موانع و بحران ها است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا