بوسیدن دست کسی که در خواب می شناسم

وقتی شخصی دست دختر، پیرمرد، پیرمرد، زن، مرد یا معشوقه زن باردار، زن متاهل یا دختر مجرد را می بوسد یا می بوسد.

بوسیدن دست کسی که در خواب می شناسم

هر که ببیند دست یکی از آشنایانش را می بوسد، اگر این شخص در درجه و منزلت از او بزرگتر باشد یا از او بالاتر باشد، او را خضوع می کند یا خیر و بهره می برد، اگر دوستش داری تعبیر می شود. که بوسنده به مصیبت یا ننگی می افتد که او را ذلیل و تسلیم طرف مقابل می کند.

و هر کس ببیند که دست طفل یا دختر خردسالی را که او را بدون اولاد می شناسد می بوسد، بین او و والدین آن فرزند یا خردسال، محبت و محبت می شود.

اگر شخصی در خواب ببیند که دست مادرش را می بوسد، اگر با او صالح است، نشان دهنده موفقیت او در کار یا پروژه ای است که قصد انجام آن را دارد یا کار جدیدی در زندگی که باعث خوشبختی او می شود. تحقیر * در مقابل کاری که مادرش برای او انجام داده و به ضرر مالی یا بدبختی برای او در زندگی آینده یا پریشانی در موقعیت و مستمری تعبیر می شود.

و برای زن متاهل اگر ببیند که از دست شوهرش را می بوسد یا شوهرش از دست او او را می بوسد نشان دهنده افزایش صمیمیت و محبت و پیوند بین آنهاست و هر که بکارد اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. نسبت به شوهرش چون حسادت و حسادت را به همراه دارد تا ببیند او آنها را آشتی می دهد.

زن حامله دیده می شود که دست شوهرش را می بوسد که نشان می دهد فرزندی شبیه او در سلامت و سلامت به دنیا می آورد، پدر، برادر، عمو و عمو، زیرا خوب است که به او و او می رسد. در زندگی خود به آن خواهد رسید و اگر از خویشاوندان او نباشد، رفتار بدی خواهد داشت و به خاطر اعمالی که انجام می دهد دچار مشکل و سوء ظن می شود.

و هر کس ببیند که دست معشوق یا دختری را که می خواهد با او ببوسد، اگر عوض کند، برای یکی از آنها مصیبت است، او گرفتار او می شود، ولی اگر دختر بخواهد. نمی داند که می خواهد با او ازدواج کند و پنهان می کند، در این صورت ممکن است موفقیت در راه او باشد، یا در آن روزها نظری می شنود که باید از او پیروی کرد از کسی که یا راه او را ادامه دهد یا از آن دوری کند تا از تحقیر جلوگیری کند و تحقیر برای خودش و همچنین بوسیدن دست دختری که دوستش دارد یا آرزویش را دارد که در همان دو مورد قبلی می شناسد.

بوسیدن دست کسی که در خواب می شناسم

و هر کس از مردان دست زن غریبه ای را که او را نمی شناسد ببوسد، باید آخرین اعمال خود را که در آن گناه یا اخلاق ناپسند انجام داده بازبینی کند و برای او توبه کند. بوسیدن دست مردی به مردی که او را نمی شناسد یا جوانی را به جوانی که نمی شناسد، بیانگر این است که به زودی با کسی آشنا می شود که او را در کسب خیر و علم و پول یاری کند. و سود هر چه زودتر با شهوت بود، در چاره کار خوب بود و چیز بزرگتر و سودمندتر به دست آورد.

و هنگامی که دختر مجرد یا مجردی ببیند که دست جوانی را که نمی شناسد می بوسد، با یکی از خانواده او بد اخلاقی می کند یا در حق پدر و مادرش کوتاهی می کند، جوانی دست آن مرد را می بوسد. دختری را که در خواب نمی شناسد، ممکن است برایش بد اخلاقی باشد و برخی بگویند که به نامزدی و ازدواج نزدیک است و اگر او را از روی شهوت ببوسد، در کار خود و در میان خود نظم پیدا می کند. خانواده.

و اما بوسیدن دست پیرمرد یا پیرمردی که بیننده او را نمی شناسد، خواه مرد باشد یا زن، یا بوسیدن دست پیرزنی که او را نمی شناسد، این حکایت از فایده ای در علم یا علم دارد. موقعیت عالی در بین مردم که او به زودی خواهد داشت، کار یا پولش

تعبیر بوسیدن دست در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=dt4650il_og

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا