تعبیر خواب انگور در خواب برای زن متاهل

دیدن خوردن انگور در خواب برای زن متاهل، باردار یا مطلقه و برای دختر مجرد، چه انگور سیاه، قرمز، سبز چیده شده از درخت انگور شیرین یا ترش را به ابن سیرین، نابلسی، امام صادق و غیره بدهد.

انگور در خواب اغلب خواب های ستودنی است و ممکن است گاهی ناخوشایند باشد، زیرا بینایی بر حسب مکان فرد متفاوت است و از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

تعبیر خواب انگور در خواب برای زن متاهل

زن متاهل اگر در خواب انگور ببیند و نخورد در رابطه زناشویی خود دچار عذاب می شود ولی صبر می کند و به پاداش آن احسان می کند.باردار شوید.

اگر زن متاهلی در خواب ببیند که شوهرش انگور می فروشد و مردم می پذیرند از او بخرند، دلیل بر خوشبختی و ثبات زندگی این زن است.

تعبیر خواب انگور در خواب برای زنان مجرد

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که انگور قرمز می‌خرد و از آن فراوان می‌خورد و مزه‌ای می‌دهد، دلیل بر برآورده شدن آرزویی است که از دیرباز داشته است.

تعبیر خواب انگور در خواب برای زن باردار

اگر زن حامله ای در خواب ببیند که انگور سبز می خورد و طعم آن تلخ می شود، دلیل بر مشکل زایمان است و این زن پسری به دنیا می آورد و دختری بسیار زیبا به دنیا می آورد. و خداوند بالاتر و داناتر است.

تعبیر خواب انگور در خواب برای زن مطلقه

اگر زن مطلقه ای در خواب ببیند که انگور می خرد و در راه بین بچه ها تقسیم می کند، برای این خانم به زودی شاهد خیر و رزق است در آرامش و ثبات و خدا بالاتر و داناتر است.

تعبیر خواب انگور در خواب برای مرد

اگر مردی در خواب ببیند که انگور می فروشد و مفسده و باطل است و مردم پذیرفتند از او خرید کنند، دلیل بر این است که این فرد بینا از راه غیرقانونی کسب درآمد می کند.

تعبیر خوردن انگور در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا