تعبیر شیرینی در خواب

دیدن شیرینی خوردن در خواب شیرینی خوردن برای زن متاهل برای زن باردار و برای زن مطلقه برای مجرد و برای مرد متاهل و جوان مجرد و … در ادامه مطلب

تعبیر شیرینی در خواب

ابن سیرین گفت یک تکه قند کلمه نیکو یا بوسه است. جعفر صادق گفت: شکر به پنج وجه تعبیر شده است: سخنان پسندیده، بوسه، منفعت، مال و فرزندان به اندازه ای که از مستی دید.

جابر مغربی گفت: هر که شکر بسیار ببیند، بیانش ستودنی است و شکر فروشی نیکو است.

گفته شد هر که در خواب ببیند شکر می خورد، جلال و فضل است، زیرا غذای اهل فضل و مستی در هر حال نیکو است، چه ببیند و چه بخورد، بدون آن دان و هر چه بیشتر. تکرار می شود، کیفیت آن بهتر است.

تعبیر: شیرینی خوردن در خواب نماد روزهای خوش و زیباست و شیرینی خوردن رزق و روزی ساده اما زیبا و مژده به روزی بزرگی است که در راه است و راهش غلبه بر برخی شرایط است.

خوردن شیرینی در خواب و احساس خوشمزه بودن و خوب بودن آن، نماد بازگشت پولی به شماست که امیدتان را از آن قطع کرده اید.

هر که در خواب شیرینی بخورد یا ببیند حال مادی او بهبود می یابد و مشکلات روحی برطرف می شود.شیرینی در اقلیم بیانگر اخلاص در دین، ازدواج برای کسانی است که ازدواج نکرده اند، شفای بیماران، هدایت، توبه، علم و دانش و… آن را می خورد و برای مؤمنان شیرینی ایمان است.

هر که در خواب شیرینی بدون در نظر گرفتن نوع آن بخورد و احساس کند که خوشمزه و خوب است، این نشان دهنده بازگشت پول به شما است و امید به بازگشت آن تمام شده است.

شیرینی در خواب دید خوبی است نه بد، خوردن شیرینی در خواب نیز بیانگر شادی و رزق و روزی زیاد در داخل خانه شماست.

هر که مستی زیاد ببیند، دلالت بر پول و فضل دارد.

و اما آن که دید شکر پیدا کرد و خرید، خوب نیست

شیرینی ها اگر خواب شیرینی های آلوده را دیدید، به این معنی است که دشمنی که به شکل یک دوست مبدل شده وارد می شود و اسرار فعلی شما را برای رقبای شما فاش می کند.

رویای خوردن شیرینی برای افراد مجرد

این خواب نماد عشق به زندگی و استقلال بزرگی است که در زندگی شخصی و شغلی خود از آن لذت می برید، خوردن شیرینی در خواب به معنای شادی، سلامتی و به ویژه بهبودی از یک بیماری خاص است. هرگز نسبت به این رویا بدبین نباشید، بلکه به زودی برای خبرهای خوب آماده شوید.

رویای خوردن شیرینی برای زن متاهل

این خواب ممکن است به دلیل استرس ها و مشکلات مالی روزانه، مفاهیم منفی در زندگی زناشویی داشته باشد، اما اجازه ندهید که بر روابط و زندگی خانوادگی تأثیر بگذارد. لازم است با همسرتان در مورد مشکلاتی که با آن روبرو هستید صحبت کنید و در میان بگذارید.

رویای خوردن شیرینی برای زن باردار

خواب خوردن شیرینی نشان دهنده شادی زیاد و انتظار هیجان انگیز برای تولد است همچنین این خواب به معنای سلامتی جنین است. نگران آن نباشید، به سلامتی خود توجه کنید و اجازه ندهید استرس های روزانه روی شما تاثیر بگذارد

تعبیر دیدن شیرینی ‎ YouTube https://www.youtube.com/watch?v=J5PeScsmT3M

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا