معنی آب در خواب

مطالب: دیدن آب در خواب دختر برای زن مجرد برای زن متاهل چکیدن آب در خانه پاشیدن آب کدر در اتاق برای زن باردار آب خوردن

معنی آب در خواب

  1. حکایت از زندگی خوب دارد و اگر انسان در خواب آب در خانه خود ببیند پول و سعادت به دست می آورد
  2. آب زلال در خواب دلالت بر عدالت دارد و هر که در خواب آب بنوشد از دست دشمن رهایی می یابد و زندگی در برابر او بارور می شود.
  3. هر که در خواب آب زیاد بنوشد عمر طولانی دارد. اگر کسى به خواب بیننده آب بدهد و همسرش حامله باشد او را به دنیا مى آورد و اگر آب را در فنجان حمل کند همسرش حامله مى شود.
  4. اگر آب زلال باشد از همسر و پسرش خیر می گیرد. اگر خواب بیننده در خواب بر روی آب راه رفت، نشان دهنده این است که او مردی با ایمان است یا سفر در افق برای او پیش می آید.
  5. اگر بیننده خواب در آبهای عمیق بیفتد، سهمی از دنیا با فضل و لذت نصیبش می شود. ممکن است بیننده خواب در خواب به آب نگاه کند و صورت نیکو ببیند در اینجا مطلب حکایت از آن دارد که به همسایگان و اهل بیت خود نیکی می کند آب شیرین نیز رزق و نیکی و حلال و دل خوش است. .
  6. دیدن آب کدر در خواب.
  7. آب در خواب بیانگر زندگی خوبی است که بیننده خواب می گذراند و نشان از مجموع غنیمت و افزایش خیر است. علاوه بر این آب فراوان در خواب ارزانترین قیمت و طول عمر است اگر بیننده از آن بنوشد.
  8. اگر در خواب به زن مجرد آب می دادند و آب گرم بود، سخت مضطرب می شد. از طرفی آب در خواب بیانگر سلامتی، شادی و افزایش خیر است.
  9. آب در خواب نشانه موفقیت در کار و تجارت است، آب به طور کلی نشانه دانش، حیات، باروری، رشد یا شکوفایی در زندگی است.
  10. اگر آب به صورت راکد یا فاسد بیاید، صاحب خواب مریض می شود، کارش را خراب می کند یا دینش را تغییر می دهد. و اما حمل آب در خواب غنی است و برای زن مجرد ازدواج است و خواب آب برای زن شوهردار علامت حاملگی و بیانگر تولد فرزند است.
  11. اگر در خواب آب از دیوار منفجر شد، نشانه غم و اندوه بیننده از دست دادن برادر یا دوست یا رهایی از نگرانی است. اگر زن در خواب آب روان ببیند، شغلی را که دوست دارد به دست می آورد
  12. اگر در خواب ببینید که آب می نوشید، تعبیر خواب بستگی به طعم آب دارد. اگر تا حد سیری مشروب می خورید، به این معنی است که نیاز خود را برآورده می کنید یا به آرزویی می رسید که مدت هاست با تلاش برای رسیدن به آن تلاش کرده اید.
  13. اگر در خواب آب مزه بدی پیدا کند، نشان دهنده بدشانسی است، اما اگر طعم آن داغ باشد، خواب شما را از غم و اندوهی که ممکن است در روزهای آینده گریبانگیر شما شود هشدار می دهد.
  14. اگر می بینید که آب می نوشید، اما به اندازه کافی آب ندارید و بیشتر از آن می خواهید، این نشان دهنده این است که موضوعی وجود دارد که به شما علاقه مند است یا آرزویی که می خواهید به آن برسید و تمام تلاش خود را انجام می دهید تا آن را بپوشانید یا به آن برسید. این خواب شما را نسبت به طمع هشدار می دهد، هوشیار باشید، زیرا ممکن است بیش از حد جاه طلب باشید.
  15. اگر در خواب دیدید که آب کثیف می نوشید، از فریب دوست خود برحذر باشید، زیرا ممکن است این خواب توضیح دهد که در مسیری قدم می زنید که با علایق شما سازگار نیست.
  16. نوشیدن آب از نهر در طبیعت نماد آرامش درونی شما و آرامش و شادی حاکم بر زندگی شما در این دوران است.
  17. نوشیدن آب از چرخ آبی در طبیعت همچنین ممکن است نمادی باشد که شما در حال انجام انتخاب های مناسب و درمان علل اصلی مشکلاتی هستید که واقعاً با آن مواجه هستید.

تعبیر خواب آب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=z8l5YjZ_sdc

آکر و صافی ویژن یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا