تعبیر دیدن الاغ در خواب – معنی الاغ در خواب

تعبیر خواب الاغی که مرا تعقیب می کند، به من حمله می کند، خواه ذبح خشمگین، گاز گرفتن، سوار شدن، خوردن گوشت الاغ، برای زنان مجرد، برای زنان متاهل، برای زنان باردار، خر

تعبیر خواب الاغ ابن سیرین

اگر بزرگ باشد رفیع انسان است و اگر خوب راه رفتن باشد نفع دنیاست و اگر زیبا باشد برای صاحبش زیبایی است و اگر سفید باشد برای صاحبش زیبایی است. دین صاحبش و زرق و برقش و اگر لاغر باشد فقر صاحبش است و فربه پول صاحبش است و اگر سیاه باشد لذت و سیادت و پادشاه و شرف و حیثیت است. سلطان و الاخدر وارسته و متدینند و ابن سیرین الاغ را بر جانوران دیگر ترجیح داد و از میان آنها شیرها را برگزید و ارتباطش قطع شد مسافرانش افتادند یا رفت و یا غلام خدمتگزارش مرد. یا پدر یا جدش که کفایت می کرد و روزی او را می داد فوت کرد، وگرنه مولای او که زیر دست او بود یا او را فروخت یا از طرف او مسافرت می کرد بمیرد، هر چند زنی باشد که شوهرش او را طلاق داده، برای او بمیرد. یا از محل او سفر کرده است، صاحب خود را نمی شناسد، زیرا او به دلیل صدایش مردی جاهل یا کافر است به خاطر قول خداوند متعال (اگر صداها را انکار کند) و همچنین به خاطر قول خداوند متعال به یهودی اشاره می کند. الاغی که کتاب حمل می کند} اگر بالای مسجد یا بر مناره خروش کند، کافر را به کفر و بدعت گذار را به بدعت می خواند، و اگر دعوت به اسلام کافر را فرا می خواند، اسلام می آورد و ندا داد. به حق و برای او نشانه و عبرت بود از فرموده حق تعالی غافل نیست: «گویا خرهای بسیج شده اند.» و هر کس سوار الاغی شود یا با آن نیکو و موافق راه برود، جدش با خیر موافق است و اگر الاغش با احترام وارد خانه اش شود. سپس جدش بر اساس جوهر آنچه او حمل می کند به نیکی رو به او می کند، دید که خر خود را حمل می کند، زیرا این قوتی است که خداوند متعال بر جدش عطا می کند تا اینکه از او شگفت زده شود و هر که صدا را بشنود. از سم حیوانات در طول مسیر بدون دیدن آنها باران و سیلاب است و الاغ برای مسافر با کندی بهتر است و شرایط او در سفر به اندازه الاغش است و هر که سرگین الاغ را جمع کند. مال او فزونی گرفت و هر که با الاغ کشتی گرفت عده ای از خویشاوندانش مردند و هر که با الاغ ازدواج کرد بر جدش نیرومند بود و رستگاران رستگار می شوند و اگر بزرگوار باشد خیر بهتر است و او کسی که الاغش را می‌کشت فقیرتر می‌شود و اگر الاغ مال دیگری بود، از آن می‌کشت. بین او و صاحبش یا نامش یا همتای او، و هر که الاغی بخرد و به درهم بدهد، خوب است.

تعبیر خواب الاغ برای نابلسی

که در خواب یک پسر یا یک پسر یا یک زن. چه بسا دلالت بر سفر یا علم داشته باشد، زیرا خداوند متعال می فرماید {مثل الاغ حمل السفر} و هر کس در بیداری الاغی را که خلاف آن می داند بیابد دلالت بر بی علاقگی او از عبادت دارد و مانند آن و قاطرها. و الاغی که او را در خواب ببیند یا سوارش کند دلیل بر زینت پول یا فرزند است و الاغ زنی معین برای امرار معاش و نیکو فراوان و دارای نسل و سود مکرر و جمله الاغ و الاغ است. فدای انزال شاید صدایشان حکایت از بدی و دشمنی دارد و فرزند از زنا یا ظهور اتفاقی از جن باشد. گفته شد شنیدن صدای الاغ دعای ستمگران است و الاغ جستجوی انسان است و هرچه چاق ببیند یا لاغر می یابد و اگر لاغر باشد فقر آن است. صاحب و اگر چاق باشد پول صاحبش است و اگر سیاه باشد خشنودی و سیادت و سلطنت و شرف و حیثیت و اقتدار اوست و سبزه تقوا و دین است و الاغ دلالت بر مرگ دارد. صاحبش یا طول عمرش و سم الاغ مبنای پول اوست. می گفتند هر که الاغش را بمیرد پولش رفته یا دکانش افتاده یا از آن بیرون برده شده یا خدمتکارش مرده یا پدر یا پدربزرگش که حامی او بوده مرده است وگرنه اربابش که دوستش می‌مرد یا می‌فروخت یا از طرف او سفر می‌کرد، و اگر زنی بود که شوهرش او را طلاق داد و به‌جای او مرد یا از جایش رفت و اگر الاغ بر مسجد یا بر مناره بپرد، ندا می‌دهد. کافر به کفر خود یا مبتکر به بدعت خود، و اگر دعوت به اسلام ندا دهد، اسلام می پذیرد و به حق دعوت می کند، و این نشانه و عبرت است و با آن موافق، برای جدش و تعقیب او با نیکی موافقت کرد و هر که گوشت الاغ خورد پول و مادربزرگش را زد و از اختیار اوست اگر هفت ساله شود جدم و روزی او از حاکم ظالم است و اگر قوچ شود جدش است. ارجمند و ممتاز خویشاوندان او و الاغ برای مسافر با کندی بهتر است و الاغ فرمانبردار است که جد صاحبش برای خیر و مال بیدار شود و هر که صاحب الاغ باشد یا او را وارد خانه خود کند خداوند متعال. بهترین ها را برای او به ارمغان خواهد آورد و او را نجات خواهد داد از همه دلواپسی ها و هر که با چشم بسته الاغی خرید، پولی داشت که محل آن را نمی داند و از الاغ جز صدایش بیزار نیست و در اصل پدربزرگ انسان و ثروت او و الاغ است. خادم یا تجارت مرد یا زن اوست، پس هر که دید الاغش حامله شد، زن یا کنیزش، اگر در خواب زایید، چیزی که همنوع خود را به دنیا نمی آورد، فرزند برای دیگری است، مگر اینکه نشانه آن است که از اوست و هر کس از شیر الاغ نوشید به بیماری خفیفی مبتلا شد و سپس از مرضش شفا یافت و هر که الاغ الاغی به دنیا آورد درهای روزی به روی او گشوده شد. . می گفتند: کسی که بر الاغی سوار شد و بچه دار نشد، با زنی بدون بچه ازدواج کرد و اگر الاغی داشت با زنی بچه دار ازدواج می کرد. و گفته شد که الاغ با کم شدن اعتبار، پولش زیاد می شود، و هر که ببیند بر الاغی سوار می شود یا از سوار شدن می ترسد، به غیر آنچه در آن است متمایز می شود، از شخم زدن، و الاغ با زنی که بچه دار نمی شود ازدواج می کند و هر که ببیند بر الاغ سوار است پسر یا زنی او را مضطرب می کند و هر که الاغش را بمیرد پولش را زیاد می کند و مردن الاغ یا خر او را مضطرب می کند. لاغری نشانگر فقر صاحبش است و پیاده شدن از الاغ و فروختن آن فقر است و هر کس ببیند که الاغ خود را ذبح کرد تا گوشت او را بخورد پس از تنگی روزی فراوانی در روزی خود به دست آورد و هر که ببیند آن را برای غیر از آن ذبح کرده است. خوردن رزقش خراب می شود و اگر خر خود را دم زیاد ببیند نشان دهنده ظرفیت است یا ضعیف بینا دچار کمبود روزی شود.

تعبیر خواب الاغ ابن شاهین

دانیال گفت: خواب الاغ فال و مقام بلندی است، مخصوصاً اگر زانو و زینت و زشتی آن به فال بیننده تعبیر شود، خواب الاغی که بسیار مطیع صاحبش است. خواب گوشت الاغ برکت فراوانی است از تجارت و پول، مرگ او به سرعت، و هر کس ببیند الاغش مرده و هنگام مرگ بر آن سوار نبوده است، دلالت بر تنگی زندگی او و برگرداندن او دارد. حالات او زانوهای او حکایت از سختی کارها و کارها و پس از اتمام آنها دارد و هر که ببیند الاغ خود را با الاغ دیگری برده است نشانگر تغییر حال اوست یک چشم یا ضعیف نشان می دهد. ضعف امور او در کار و طلب روزی و هر که ببیند الاغش کور است. حکایت از بی پولی او دارد و هر که ببیند گناه الاغش دراز شده و موی سرش بلند شده است، نشانگر کثرت پیروانش است، قاطر شده است، سپس حاکی از کسب مال و منفعت است. مال و رزق از صورتي كه در تعبير دلالت دارد كه پرنده و اگر ديد گربه شد دلالت بر تحصيل مال و رزق از صورت سرقت دارد و اگر شكار شد کسب حرام است، قوی در حاملگی، بیانگر کسب مال با تسهیل و تسهیل است، و اگر غیر از آن ببیند، بر خلاف آن است، نهری از آن عبور کرده است، زیرا نشان دهنده قدرت استقامت و رتبه بالا و حضور است. بسوی او باری تعالی { همانا صداها با صدای الاغ منکر می شود} و هر که ببیند بر الاغی سوار است در حالی که بری می زند، این نشانگر بد اخلاقی اهل بیت و قساوت آنان است و هر که در خواب ببیند خر خود را با مادیان یا قاطر معاوضه کرد، نشان دهنده این است که از سلطانی پول و بهره گرفته است، این که الاغ خود را با پرنده ای مبادله کرده است، زیرا حکایت از حصول خیر و منفعت به نسبت آن پرنده دارد. معتبر. می گفتند هر که در خواب دید که با الاغ کشتی گرفت عده ای از بستگان خود را زخمی کرد. گفته شد: هر کس در خواب ببیند که با سر یا دیگری بر الاغی سوار می شود و وارد خانه او می شود یا او را می بندد، خداوند به او خیر می راند و شادی او راست و رشد می کند و صدایش را می شنود. بد و مضطر است و هر کس در خواب ببیند که الاغش آبستن شده است تعبیر به امیدی می شود که او می خواهد، زیرا این قوت حد او و استحباب طلبش است در روزی او و هر که ببیند الاغ خود را زد تا به جایی که دوست داشت رسید، به دعا و منفعت به آنچه می خواهد می رسد و اگر او را غیر از قضا و قدر بزند، از آنچه در آن است کم می کند. هر که ببیند الاغی دارد که آسیب دیده یا فروخته یا از آن نازل شده یا لاغر شده یا ضعیف شده است همه اینها حاکی از زیان و فقر است و گفته شد الاغ خدمتکار و زن پست است و اگر نوشید. از آن فصیح‌تر بود و می‌گفتند هر که الاغ سوار شود با زنی ازدواج می‌کند و اگر کراغ و قاطر داشته باشد به فرزند زنا می‌رسد. . گفته شد هر که الاغ خود را شریک دید، پس تعبیر می شود که مقصود و ازدیاد نیکی و فراوانی سرو. رنگ الاغ ها به گونه های مختلف است: سیاهی نیکو، رتبه، شادی و قوت، سفیدی شرف، حیثیت، مقبولیت، رتبه، برکت، لذت و شادی، سبزه تقوی است برای هر که آن را به دست آورد، و الاغ. آسایش، زندگی، و لذت و نظم و نظم است.

تعبیر الاغ در خواب

  1. الاغ نماد قوی خوبی است، پسر، زن، پول، توانایی زندگی، سفر و دانش است.
  2. دیدن الاغ در خواب بیانگر همسر خوبی است که به شوهر و فرزندان و سود کمک می کند
  3. دیدن الاغی به شکلی متفاوت از الاغ، نشان دهنده کوتاهی در عبادت یا خستگی از عبادتی است که انجام می دهید.
  4. دیدن الاغ در خواب بیانگر قدرتی است که خداوند به شما عطا خواهد کرد
  5. ديدن الاغ در جايى، نشانه مردم نادان است
  6. دیدن الاغ در حال ورود به خانه دلیل بر ورود خیر و برکت است
  7. دیدن الاغ مریض نشان دهنده سختی زندگی است
  8. دیدن صدای خر کشیدن در خواب، نشانه نگرانی یا دعای ستمکاران است.
  9. دیدن الاغی که بر مناره یا تپه و بلندی می‌ترکد، نشانه آن است که کسی مردم را به بدعت دعوت می‌کند.
  10. دیدن الاغ بزرگ جلال و بلندی است و بالعکس
  11. دیدن الاغ ذبح شده برای خوردن آن نشانه خیر و رزق است.
  12. دیدن خوردن گوشت الاغ که پول را زخمی می کند
  13. دیدن الاغ سفید برای صاحبش زینت است و الاغ سیاه شادی و سرور است و الاغ چاق نشان دهنده پول است و هر که در خواب ببیند الاغش مرده است یا می میرد یا عمرش طولانی می شود.
  14. دیدن جمع آوری مدفوع الاغ، نشانه جمع آوری پول و مال است
  15. دیدن الاغ سواری دلیل بر ریاست و بلندی است
  16. دیدن تبدیل شدن به الاغ نشان دهنده بیماری در ذهن انسان است
  17. دیدن نوشیدن شیر الاغ در خواب بیانگر بیماری خفیف است
  18. دیدن کشتی الاغ نشان دهنده مرگ یکی از خویشاوندان است
  19. دیدن الاغی که ماده ای به دنیا می آورد، بیانگر تنبلی و بیکار بودن بیننده خواب است
  20. هر که الاغی ببیند و نداند کیست، دلالت بر این دارد که مال خود را نمی داند

خر یوتیوب در خواب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا