تعبیر کلاغ در خواب دیدن کلاغ در خواب

تعبیر خواب کلاغ برای زن مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه، سیاه یا سفید، کشتن کلاغ ذبح شده ابن سیرین، امام صادق و غیره.

ابن سیرین خواب دیدن کلاغ را تعبیر می کند: لکه آن را مردی تعبیر می کند که در راه رفتن متکبر و متکبر و از جهش یافته ها است یا مردی بداخلاق دروغگو است غنائم را شکار می کند. از باطل و هر که با زاغ سخن می گفت از آن غمگین می شد و او را رها می کرد و هر که گوشت زاغ را می خورد پول دزدان را می خورد و اگر کلاغی در درگاه پادشاه می دید مرتکب جنایتی می شد که پشیمان می شد. یا برادرش را کشت، سپس به خاطر فرموده خدای تعالی توبه کرد: «پس خداوند زاغی را در زمین جست‌وجو می‌فرستد» و هر که آن را بخراشد، کلاغ‌ها با چنگال‌هایشان در سرما هلاک می‌شوند، یا قوم بدی به او ظلم می‌کنند و او دچار درد و درد می‌شود. زندگی النسابوری و گفت: مردی از اهل بیتت بر ضد تو بیرون می آید و در تصرف تو با تو رقابت می کند، آنگاه امر به تو باز می گردد دختر عبدالله بن جعفر بن ابی. طلبه و رؤیای کلاغ در مکانی نامحبوب و اگر در خانه خود کلاغی ببیند، دلالت بر خیانت مردی به همسرش دارد و نیز حکایت از آن دارد که شخصی از سلطان به خانه او حمله کرده است.

و اما النابلسی خواب دیدن کلاغ را تعبیر کرده است: او در خواب مردی بزرگ و بزرگ و صبور است و یا با اسب خود را تحت تأثیر قرار می دهد و هر که کلاغ شود مال حرام می گیرد و کلاغ بد است. و هر که ببیند کلاغ با او حرف می زند فرزندی بداخلاق خواهد داشت، دلالت بر جدایی از عزیزان و بیگانگی دارد و هر که ببیند گوشت کلاغ می خورد از دزد پول می گیرد و هر که ببیند کلاغ آن را می خراشد. در سرمای شدید هلاک می شود و درد می کشد و هر که کلاغی به او داده شود لذت می برد و کلاغ خالدار نشان دهنده عمر طولانی است و آن به خاطر عمر طولانی کلاغ است. کلاغی با موهای سپید به دنیا آورده است، آنگاه چشمانش است در زمین تا به او نشان دهد چگونه جسد برادرش را پنهان کند} شاید کلاغ دلالت بر بیگانگی و بدبینی با خبر و نگرانی و غم دارد. چیزی را می بیند که در بیداری او را شگفت زده می کند و هر کس کلاغی را در جایی دید که مرد غریبی می میرد، زاغی را نیز ببیند.

ابن شاهین خواب دیدن کلاغ را چنین تعبیر کرده است: دلالت بر فاسقی است که عهدشکن است و هر که ببیند کلاغی را با ذوق سرگیجه شکار کرد غنایم وی را با فریب و دروغ به دست آورد درختی دلالت بر مصیبت و زوال نعمت است و هر کس ببیند کلاغی با او صحبت می کند دلالت بر آن دارد که از مرد غریب بهتر است یا بشارت یا ناراحتی شدید و شادمانی می شنود و سخنش گفته می شود. پسر بدی باشد اگر سه بار بشنود مژده است و اگر چهار بار بشنود حزن و اندوه و اگر بیش از آن بشنود دلالت بر نیکی دارد و هر کس خواب ببیند که دارد. کلاغ خالدار به او داده می شود، آنگاه چشم به او می رسد، و هر کس ببیند که کلاغی مرده است یا در جلوی او جستجو می کند، تأویل پشیمانی می کند یا چیزی به او ظاهر می شود که او را گیج کرده است. قول خداوند متعال: {پس خداوند کلاغی را مبعوث کرد که در زمین جستجو کند، تعبیر آن است که مرد فاسقی با همسر خود مخلوط می شود و گفته می شود که کلاغ لکه دار از آن است. و چه بسا مال حرام بود و چه بسا مردی متکبر و بداخلاق بود، زیرا پیامبر صلی الله علیه و آله او را فاسق و دید کلاغ در جای ناخوشایند خوانده بود. خوابی که کلاغی با پنجه خود می خراشد، بیانگر آن است که سرما به او آسیب می رساند.

هر کس در خواب ببیند که کلاغی را می زند و آن را در دست می گیرد، در امر خود تکبّر می ورزد و در آنچه می خواهد دروغ می گوید.

تعبیر کلاغ در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا