تعبیر قفل در خواب تعبیر قفل در خواب

خواب قفل حکایت از درستی کارها و تعالی مشکلات و تعابیر دیگر دارد، برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن باردار، برای مرد مطلقه برای مرد توضیح می دهیم. مانند شکستن کلید، خرید قفل، قفل کردن، باز کردن درها، قفل کردن خانه، دیدن قفل با کلید یا باز شده توسط ابن سیرین و نابلسی و موارد دیگر در ادامه موضوع:

تعبیر قفل در خواب

  1. دیدن قفل در خواب بیانگر آن است که بیننده خواب بر مشکلات و گرفتاری هایی که در زندگی خود با آن روبه رو می شود به طور کلی غلبه می کند، فردی که قفل را باز می کند قادر به حل مشکلات خانوادگی برای گذران اوقات خوشی خواهد بود.
  2. هر کس قفل را در خواب ببیند در امر دین و امور دنیوی صلاح است و آن را با فوریت آسان می کند.
  3. هر کس در خانه اش را قفل کند به همسرش علاقه دارد
  4. هر کس قفل را در دست اهل تقوا ببیند، افزایش خیر است و اگر در دست اهل نفاق باشد، افزایش ظلم است.
  5. هر کس قفل را در حال کراهت بشکند، ستودنی نیست و اگر شکرگزاری باشد، ستودنی است.
  6. دیدن باز شدن قفل در خواب اگر مجرد باشد ازدواج می کند و اگر خرج عروسش شود او را باز می کند کلید به او یادآوری می کند و قفل همسرش است.
  7. و اما اگر زندانی شود با دعا نجات پیدا می کند، خداوند متعال می فرماید: {اگر فتح می خواهی، فتح به تو رسیده است.} یعنی دعا کن که پیروزی نصیب تو شد.
  8. و اگر در نزاعى باشد كه در آن فتح و حكمى براى او باشد، خداوند متعال مى فرمايد: { همانا ما فتح آشكارى را بر شما گشوديم}.
  9. و اگر فقیر باشد و نتواند، دنیا بر او گشوده می‌شود که از طریق همسر یا شرکت یا مسافرت و قفل به او سود برساند.
  10. و اگر قاضی باشد و از حکومت یا مفتی عاجز بوده باشد و نتواند به او فتوا دهد یا رهگذری کند و نتواند امری را صادر کند برای او ظاهر می شود که بر او بسته شده است. او ممکن است با توجه به میزان بینش، بین همسران یا شرکا، به درستی یا نادرست، تفاوت قائل شود.
  11. و اما کلید، بیانگر پیشرفت با قدرت و پول و حکمت و درستی است و اگر کلید بهشت ​​در دین یا بسیاری از اعمال صالح به مقام عالی رسید یا گنج یا پول حلال به عنوان ارث یافت.
  12. و اگر کلید کعبه مخفی است سلطان یا امام بزرگواری پوشیده است، در مفاتیح نیز همینطور.
  13. و رؤیت مفاتیح قدرت و پول و خطر بزرگ است و آنها افسار هستند خداوند متعال فرمود { افسار السموات و الارض از آن اوست} یعنی تسلط بر آسمانها و زمین و گنجهای آنها.
  14. همچنین در قارون می‌گوید: «هنگامی که قرار است کلیدش به دست گروه یا نیرویی بچرخد»، ثروت و گنجینه‌های خود را توصیف می‌کند.
  15. هر کس در خواب ببیند که کلید یا کلیدها را زده است، به اندازه آن تحت تأثیر قدرت یا پول قرار می گیرد.
  16. و اگر ببیند که دری را با کلید می گشاید تا آن را بگشاید، کلید در آن وقت دعایی است که برای او و پدر و مادرش یا دیگران در آن مستجاب می شود و به خواسته ای که می خواهد می رسد. یا از دیگری یاری می جوید و آن را به دست می آورد.
  17. آیا ندیدی که در را وقتی بخواهد با کلید باز می شود، اگر چه تنها کلید بود، با آن باز نمی کرد و از دیگری برای این کار استفاده می کرد؟
  18. همچنین اگر در خواب ببیند که برجی را با کلید باز کرد تا آن را باز کرد و وارد آن شد، با دعا و کمک دیگران به او آسودگی و خیر بزرگی می رسد.
  19. و قفل ضامن است و قفل در با آن ضامن دادن است، باز کردن قفل آسودگی و خروج از ضمان است و هر قفلی مایه نگرانی است و هر باز شدنی مایه آرامش است.
  20. و گفته شد که قفل دلالت بر ازدواج دارد و باز شدن قفل را جعلی گفته اند و کلید آهنین مردی است قوی
  21. و هر کس در خواب ببیند که دری را گشوده یا روزی میخ را بسته است، به خاطر فرموده خداوند متعال: نصرتی از جانب خدا و گشایشی به زودی.

تعبیر قفل در خواب نابلسی

  1. او مردی است مورد اعتماد و قفل برای کسانی که او را معالجه می کردند زن باکره ای می گفتند
  2. و اگر زندانی ببیند که قفلی را باز کرده است از زندان فرار می کند
  3. و اگر ذی‌ربط قفلی را بگشاید نگرانی او برطرف می‌شود و قفل عدد و حجت و قوت است و قفل کسی است که برای نگه‌داشتن ودیعه به آن تکیه می‌کند و هر تعطیلی دغدغه آنهاست.
  4. و هر روزنه‌ای و قفل‌های آهنین نشان‌دهنده رمزگشایی نمادها و معرفت‌ها و قفل‌ها حاکی از غفلت است، خداوند می‌فرماید: «آیا در قرآن تدبر نمی‌کنند یا قفل‌هایشان بر دل‌هاست؟»
  5. و قفل ضامن است و قفلهای آهنین حکایت از نگهداشتن دلالت کنندگان و قرض محکم دارد. چه بسا دلالت بر جلال و شرافت دارد و قفل های چوب نشانه نفاق و تردید در گفتار و رشوه گرفتن است.

تعبیر قفل در خواب ابن شاهین

  1. كليد كسى است كه امور مردم در دست اوست و هر كه ببيند كليدهاى زيادى در دست اوست، حاكى از مقام والاي و عظمت شرافت اوست، به فرموده خداوند متعال: {او را دارد. افسار آسمانها و زمین.}
  2. گفته شد که هر چه با کلید باز شود نیکو است و بستن بر خلاف آن است و گفته شد که بستن نشان دهنده ازدواج است.
  3. و گفته شد که کلید، درخواست حاجت از خداوند متعال، تضرع و استغفار است.
  4. و هر کس در خواب ببیند که کلیدی از دستش افتاده، در نماز غفلت می کند. می‌گفتند خواب کلید، گشایش امور سخت، رهایی از گرفتاری، شفای بیماری، رسیدن به آرزو، قوت در دین، برآورده شدن حاجت، اجابت دعا، علم و دانش است.
  5. و هر کس در خواب ببیند که کلید یا کلیدهایی به او اصابت می کند، به اندازه کلید از مال و اختیار و خیر بزرگ تأثیر می پذیرد.
  6. و اگر زن ببیند که کلیدی به او داده، مردی با او ازدواج می کند.
  7. و رؤیایی که کلید شکسته یا چیزی از دندان او باشد در آن خیر نیست.
  8. و گفته شد که آرزوی وارد کردن کلید در اسکلت، ازدواج بود
  9. و گفته شد که کلید آهنین مرد دلاور است و فتح ستوده و ظفر و نصرت است به خاطر فرموده حق تعالی: نصرت از جانب خدا و فتح نزدیک.
  10. و هر کس در خواب ببیند که در دستش کلید است، به خاطر فرموده خداوند متعال پولی به او می رسد.
  11. شايد قصد فتح با كليد حاكى از درخواست حاجت با دعا باشد، زيرا الوحيدى آن را در تفسير قرآن به معناى قول حق تعالى فرموده است:
  12. و اما قفل، دلیل بر رسیدن به خواسته های دین و دنیا و درستی شرایط آن است.
  13. و هر که در خواب ببیند که نمی تواند قفل را بگشاید، سخت است و کارش بسته می شود، به طور کلی خواب قفل به جهات حصول امر و قوت و حجت و منفعت تعبیر می شود. زن و وابستگی به مرد صالح
  14. شاید خواب کار قفل دلالت بر دلیل داشته باشد و گفته اند که خوب و محفوظ است.
  15. و هر کس ببیند چیزی از آن به او وارد شده، با زنی ازدواج می کند و ممکن است دلالت کند که حفظ کرده است.
  16. و هر کس ببیند که قفل دری را می بندد، به همسرش مشتاق است
  17. و هر کس ببیند که قفلی بر جعبه یا جعبه یا ظروف مانند آن قفل می کند، قفل اوست.
  18. و هر كه بيند قفل سنگينى بر گردن او نهاده، خيرى در آن نيست، گذاشتن آن بر ساق، همان معناى دستبند كردن است كه در بالا گفته شد.
  19. و هر کس قفلی از فلز ببیند، زنی است منسوب به آن قسم که در صورت اموال ذکر شده است.
  20. و اما قفل چوبی در آن خیری نیست و گفته شد که قفل اگر در دست یکی از منافقین باشد افزایش ظلم است.
  21. و اگر در دست یکی از اهل بخل باشد، افزایش بخل و ذلت است.
  22. و اگر به دست یکی از صالحان باشد خیر و برکت است
  23. و هر کس ببیند که در مغازه ها قفل گذاشته اند، برای مردمش مایه افسردگی و محدودیت در کارشان است.
  24. و هر کس در خواب ببیند که قفلی شکسته است، دو قسم است: اگر چیزی باشد که در بیان آن ناپسند باشد، ستوده نیست.
  25. و اگر چیزی برای شکرگزاری باشد، ستودنی است

تعبیر قفل در خواب

دیدن درب بسته در خواب صاحب بینایی را در معرض بدبختی ها و مشکلات بزرگی در زندگی خود قرار می دهد، عموماً به ناملایمات و موقعیت های سخت اشاره دارد، مواجهه با سختی و خستگی در کار، زمانی که قادر به بازکردن در قفل شده نیست، شکست خود را بیان می کند. برای رسیدن به رویاها و آرزوهایش که در طول زندگی آرزویش را داشت.

تعبیر شکستن قفل در خواب

باز کردن قفل خاصی با شکستن آن نشان دهنده خستگی بینا برای رسیدن به منفعت مادی و در نهایت به دست آوردن آن است، اما پس از تلاش زیاد، شکستن قفل نشان می دهد که او به برخی دوستان بد و توانایی او در محافظت مطمئن است. خودش وقتی یک دندان آسیاب یا انگشتش شکسته و بهبودی پیدا می‌کند، بعد از خستگی و بدبختی به خوبی می‌فهمد.

دیدن شکسته شدن قفل در خواب بیانگر احساس نگرانی و آشفتگی شدید خواب بیننده به دلیل مشکلاتی است که برایش پیش آمده و وجود مشکلات شدید در حل آنها.

تعبیر باز کردن قفل در خواب

بازکردن قفل در خواب بیانگر تحقق برخی تغییرات اساسی در زندگی اوست، مثلاً در زمینه کاری می تواند کارهای زیادی را انجام دهد و به آرزوها و آرزوهای خود برسد.حج رفتن، کار را بسیار تسهیل می کند. از همه مشکلات و ناملایمات عبور می کند و در باز کردن آسان قفل، عموماً بیانگر آسان شدن همه امور زندگی و کار او و به دست آوردن خیر او پس از خستگی و بدبختی است.

تعبیر کلید در خواب

کلید بر رزق و روزی و دعای مستجاب است و ممکن است دلالت بر فرزندان و گشودن باب علم داشته باشد و نیز به معنای پیروزی از جانب خداوند متعال است و در مورد او گفته شد که آنها را برطرف می کند و اندوه، شفای بیماری، قوت در دین و. به دست آوردن آرزوی او، و در ذیل تعابیر دیگر دیدن کلید است;

هر کس کلیدی در دستش ببیند دلالت بر وضو دارد و اگر از آن بیفتد در نمازش غفلت می کند، گنج یا پول، دیدن کلید شکستن خوب نیست، کلید در خواب زن حامله بیانگر این است که تولد یک مرد زیرا نمادی از کودکان است و همچنین به این معنی است که تولد این پسر برای او آسان تر است.

تعبیر گم شدن کلید در خواب

به معنای از دست دادن کلید در خواب برای به هم ریختن امور او و نرسیدن به خواسته خود است

تعبیر قفل در خواب برای زنان مجرد

اگر ببیند که قفل به آسانی باز شده، برای آسان شدن کار و ازدواج با مرد نیکوکار است و با دیدن قفل یا مفاتیح با مجردی ازدواج می کند.

تعبیر قفل در خواب برای زن متاهل

در ادامه در مورد تعبیر خواب قفل در را با کلید مجردها می گوییم، در صورتی که زن متاهل در خواب قفل را ببیند، مخصوصاً در بسته برای خود و همسرش، بیانگر این است که زن احساس می کند. ثبات و امنیت با زندگی خانوادگی او و در مورد بسته نشدن در، دلیلی بر این است که زندگی زناشویی او در خطر است و او برای زندگی با شوهرش احساس نگرانی و ترس می کند.

و در صورت بسته دیدن در آهنی، دلیل بر رزق فراوان است، با افزایش دغدغه ها و مشکلات پیش روی انسان، و بسته شدن در، بیانگر کثرت دغدغه ها و مشکلاتی است که اهل خانه دارند. در معرض این همسر قرار گرفت

تعبیر قفل در خواب زن باردار

اگر زن حامله ای در خواب در بسته را دید و این در آهنی بود، نشان دهنده آن است که آن زن پسری به دنیا می آورد. به سختی در و تلاش برای باز کردن آن نشان می دهد که او با صبر و اراده تمام با سختی های بارداری روبرو است و از درد زایمان عبور خواهد کرد.

تعبیر بستن در با کلید در خواب

قفل کردن در با کلید باعث ایجاد احساس ترس و اضطراب در افراد مجرد می شود، تعبیر کنندگان خواب در خلاصی از وحشت و ترسی که در معرض آن قرار می گیرد خیر و در مورد شر، طرد و انکار است و تفاوت دارند. مواجه با مشکلات و مشکلات.

تعبیر باز کردن در با کلید در خواب

نمایانگر دید مجردی است که با کلید در را باز می کند، زیرا دلیل بر رزق وسیع و خیر فراوانی است که آن مجردها درو خواهند کرد و یکی از مهم ترین عوامل رزق و روزی است و در صورتی که در باز شود. گواه نزدیک شدن به ازدواج سعادتمند و کلید برکت و رزق و روزی گسترده و گشودن درها گواه پیروزی و رسیدن به هدف با رویا زندگی سعادتمند است.

دید قفل یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا