تعبیر سینه در خواب دیدن سینه در خواب

خواب سینه به زودی پول گرفتن و تعابیر دیگری است که برای دختر مجرد، زن شوهردار، زن باردار، زن مطلقه، به مرد توضیح می دهیم، مانند آشکار شدن سینه و بزرگ یا کوچک. سینه ها، یا کثیف، سفید یا سیاه، یا مثل سینه زن خواب دیدم به ابن سیرین و بیشتر در ادامه تاپیک:

دیدن سینه در خواب یکی از خواب های شرم آور است که بیننده از گفتن آن می ترسد، از این رو تعبیر سینه یا سینه در خواب را برای تعبیر کنندگان بزرگ خواب مانند ابن سیرین، النابلسی به شما تقدیم می کنیم. و امام صادق همه اینها و بیشتر در ادامه موضوع:

تعبیر قفسه سینه در خواب

  1. دلالت کند سینه در خواب بر زن یا دختر مرد، جمال او زیبایی اوست و فساد او فساد اوست
  2. هر کس در خواب زنی را ببیند که از سینه آویزان است زنا می کند و بدون شوهر فرزندی به دنیا می آورد.
  3. اگر مردی در سینه خود شیر ببیند اگر فقیر باشد ثروتمند می شود و اگر ازدواج نکرده باشد نشان دهنده بچه دار شدن اوست.
  4. ولى اگر زن جوانى اين را ببيند، حاكى از آن است كه حامله مى شود و حامله اش تمام شده است و اگر زن ثروتمند باشد فقير مى شود و مالش خراب مى شود.
  5. اگر باکره باشد و آگاه باشد نشان دهنده عروسی اوست و اگر جوان باشد و از زمان عقد دور باشد نشان دهنده مرگ اوست.
  6. هر کس در خواب ببیند زنی را شیر می دهد که او را می شناسد و نمی شناسد، دلالت بر آن دارد که به بیماری طولانی مبتلا می شود، مگر اینکه زن حامله داشته باشد، پس نشان می دهد که پسر خواهد داشت.
  7. اگر زنی این خواب را ببیند، دختری به دنیا می آورد
  8. اگر بیند که سینه‌هایش درشت و خوش‌نظر است، دلالت بر فرزندان و اموال او دارد.
  9. اگر بیند که افتادند، دلیل بر مرگ فرزندانش است.
  10. که می بیند سینه های بزرگ در خواب این نشان دهنده همان چیزی است که با بزرگ شدن سینه نشان می دهد و نشان دهنده بداخلاقی در زن است
  11. اگر کسی در خواب ببیند که سینه‌هایش به سینه‌اش می‌کوبد، بیانگر این است که اگر پیر شده باشد، از کسی که او را می‌شناسد خبر بدی به او می‌رسد.
  12. اگر در بین زن و مرد جوان باشد، نشان دهنده عشق است
  13. هر کس در خواب ببیند که یک سینه بزرگ دارد و به ناحیه شرمگاه رسیده است، زنا با حرام می کند یا نکاح حرام دارد و سینه ها در خواب دختر هستند، پس آنچه در آنها بوده تعبیر به دختران می شود.
  14. و هر که در خواب ببیند که با سینه های خود سینه دارد، این اضافه دختر است
  15. هر کس در خواب ببیند که سینه‌اش کم است، این مرگ دخترش است و شیر در سینه زیاده‌کننده پول و نشان دهنده پسر است.
  16. هر کس ببیند که در سینه هایش شیر است، شرف دارد که دنیا را برای او یا صاحبش بیفزاید و در مورد زنان نیز همینطور است.
  17. اگر مردی ببیند که در سینه اش شیر است، اگر مجرد باشد، ازدواج کرده و پسری به دنیا می آورد، و اگر فقیر باشد، مژده است و اگر جوان باشد، نشان دهنده طول است. از زندگی او
  18. اگر زن جوانی این را ببیند، نشان دهنده باردار بودن و وضع حمل است و طول سینه های مرد تا زمانی که به سینه او برخورد کنند، دلیل بر هوی و هوس بدون رضایت خداوند متعال است و گفته شد که دلیل بر این است. مرگ کودکان
  19. بلندی سینه های زن از حد، نشانه غم و اندوه است و سینه های مرد نشان دهنده حیثیت و مقام و سلامت و بیماری اوست. چه بسا سینه‌های مرد نشانگر برادران و دوستان و فرزندان و شوهرانی باشد که برایشان سودی ندارد و سینه‌های زن به خاطر رزق و روزی خداوند متعال دلیل بر خلاف آن باشد.
  20. اگر ببیند که سینه‌اش مانند سینه زن است و شیر از آن می‌چکد، نشان می‌دهد که برای بچه‌هایش قیام می‌کند و برای زنان در حال زایمان، آنچه را که لازم است انجام می‌دهد. شاید این نشان دهنده دین باشد، یا به بیماری مبتلا شود که از مردم خجالت بکشد، زیرا به آن شهرت داشت.
  21. اگر سینه مس یا آهن شود، دلالت بر از بین رفتن فرزندان و برهم خوردن اسباب یا حاملگی دارد و سینه بر سینه شوهر است و سینه زن عقیم پس از ناامیدی به دنیا آمده است. شاید سینه به باکره نشان می داد که او چه چیزی را از جهاد، لباس یا پول زینت می دهد
  22. سینه طفل یا مرض و مرض و زخم طفل و سینه مجرد نکاح است اگر آب یا شیر از آن فرود آمد پسر یا خواهر خود را از دست داد و سینه زن زناکار است. و سینه را با تخم شترمرغ یا سیتروئن می‌زدند و سینه‌ها ممکن است مالک باشد و می‌گفتند پدر و مادر هستند.
  23. سینه ها نشانگر شیشه شراب است اگر شیر داشته باشد و می گویند سینه مردی سخاوتمند است.
  24. اگر زنی ببیند که نوک پستان او بریده شده، خیری در او نیست و ممکن است دخترش مرده باشد.
  25. جعفر صادق می گوید: خواب سینه به پنج صورت تعبیر می شود: پسر و دختر جوان، خدمتکار، دوست و برادر.
  26. سینه: وسعت آن در خواب دلیل بر آسودگی است و توبه است و هر که معشوق را در سینه ببیند به شکایت از او دلالت دارد.
  27. سینه در خواب بیانگر علم و رویا و موقعیت خوب است
  28. گنجایش قلب و سینه و باریک بودن آنها گویای عکس این است. چه بسا سينه او بر سينه و صندوق و كيسه او دلالت كند و هر چه در آن آگاه باشد بهترين مال و مال او باشد زيرا دل در آن است و دل موضوع راز هر عقدي است.
  29. هر کس در خواب سینه را ببیند تعبیر به جهات شرعی و دینی و غیر آن می شود.
  30. هر کس در بیداری آنچه را انکار می کند ببیند ستوده نیست و اگر ستوده ببیند ستوده است و هر کس در سینه ببیند آنچه او را آزار می دهد مال خود را در اسراف انفاق می کند.
  31. اگر دختری در خواب ببیند که سینه هایش زخمی شده است، پیش بینی می کند که یک مصیبت او را تهدید می کند
  32. و اگر آن را آلوده یا منقبض ببیند، در عشق ناامید خواهد شد و رقابت های فراوان او را آزار می دهد.
  33. اگر سینه هایش تیره و چاق باشد، به زودی ثروتمند خواهد شد. اگر معشوقه‌اش یواشکی سینه‌های او را از میان سینه‌های شفافش تماشا می‌کند، نزدیک است که تحت اصرار نرم یک دانش‌آموز پرشور قرار گیرد.
  34. سینه، گشاد شدن سینه و زیبایی آن در خواب، دلیل بر مسلمان شدن کافر است.
  35. شاید حسن صدر به نوع دوستی اشاره کرده است. شاید سینه نشان دهنده آن چیزی است که او از علم، پول، هدایت یا گمراهی در او پنهان می کند.
  36. صدر مهمان، همسر یا مقام است. سفتی سینه یک توهم است. اگر ذمی ببیند که سینه اش تنگ است، پولش را از دست می دهد
  37. گفته شد: گنجایش سینه سخاوتمند است و تنگی آن بخل است. و هر کس ببیند که سینه اش سنگ شده، سخت دل می شود. گشاد شدن سینه نیز نشان دهنده بی عدالتی است
  38. سينه جاي نگراني و شادي است، پس هر كه سينه خود را گشاد ببيند سعادت مي يابد و هر كه سينه خود را تنگ بيند تنگي و وهم مي يابد. و گفته شد: تلاش او برای اسلام و تنگ نظری او برای ظلم است
  39. و اگر کافر سینه خود را ببیند، در تجارت خود در امان و سود است. هر که در سینه اش درد ببیند گناه کرده و به کیفر گناهش می رسد و گفته شد: در نافرمانی خدای متعال اسراف می کند.
  40. و اگر مردی در سینه خود سینه ببیند، اگر مجرد باشد یا عاشق باشد، ازدواج کند و امر او آشکار شود.
  41. سینه پس هر که ببیند سینه اش درد می کند بدون اطاعت خدا مال اسراف می کند و عذاب می شود.
  42. سينه ها نشان دهنده دختران است و آنچه در آنها از نيكوكاري يا فساد رخ داده در دختر است
  43. سینه راست نشان دهنده پسر و سینه چپ نشان دهنده دختر است
  44. و شیرشان بر فرزند، و شیرشان نشانگر رزق و روزی و باروری است
  45. و هر کس زنی را ببیند که از سینه او آویزان است زنا می کند و از آن فرزندی به دنیا می آورد به روایت سفر شب.
  46. و اگر مردی شیر در سینه ببیند، نشانگر ازدواج اوست، اگر مجرد باشد، و برای متأهل، نشان دهنده پسر، و برای فقیر، نشان دهنده مال و ترک او است، و جوان نشان دهنده او است. عمر طولانی و زن جوان اگر ببیند حاکی از حاملگی و زایمان اوست و باکره نشان دهنده ازدواج اوست.
  47. و بلندی سینه زن بالاتر از حد، هدف غمگینی را نشان می دهد
  48. و هر کس در خواب ببیند که از زنی شیر می دهد، بیمار می شود، مگر اینکه زن حامله باشد، پسری به دنیا می آورد.
  49. و اگر بیننده زن باشد، دلالت بر تولد دختر دارد
  50. و اگر ببیند که شیر از سینه اش جاری می شود، دلیل است بر انفاق او برای فرزندان یا یتیمان.
  51. و اگر زن ببیند که مردی را شیر می دهد، دلالت بر ازدواج او دارد یا اینکه روزی او برای شوهرش است.
  52. و اگر زن ببیند که شیر سینه هایش به شکمش برگشت، مضطر و مضطر است.

تعبیر سینه در خواب ابن سیرین

همچنان با سایت تعبیر خواب هستیم و در مورد دیدن سینه برای خانم و همچنین برای دختر مجرد و دیدن سینه در خواب برای یک دختر مجرد صحبت خواهیم کرد. در اینجا می پرسیم سینه ای که دیدی کوچک است یا بزرگ، اگر دختر مجرد ببیند سینه هایش کوچک است، این بینش دو معنا دارد، اول اینکه نشان دهنده پول است و دوم اینکه این خواب دلالت بر عقل دارد. بر دل غلبه کرده است یعنی دختر مجردی که این بینش را دارد این است که این دختر در تمام کارها بر عقلش غلبه می کند یا بیشتر کارها بر قلبش است و اما دیدن سینه یک دختر مجرد که بزرگ است یا حتی در اندازه معمولی نیز این خواب نشان دهنده مال و ثروت اوست.گفته شد دیدن سینه در خواب بیانگر این دید زیبایی است و این خواب نیز بیانگر ازدواج است.و اما دختر مجردی که سینه را با نقص یا کمبود می بیند این ناخوشایند است. بینایی نشان دهنده اختلافات خانوادگی یا عاطفی است دیدن سینه برای دختر مجرد و او بی پوشیده است.این بینش به او نشان از ازدواج سریع دارد سینه در خواب آشکار می شود اما هیچکس آن را ندید و این دید برای دختر مجرد حکایت از ازدواج سریع دارد انشاالله. این خواب نیکو است، نشان دهنده شغل است، اگر دختر مجردی ببیند که سینه اش جوش، زخم یا جوش دارد، وحشت زده از خواب بیدار می شود و محال است که به ذهنش بیاید.

به طور کلی، اگر زن متاهلی ببیند که سینه سوم یا چهارم دارد، این خواب نشان دهنده تولد فرزند است، یعنی این خواب نشان دهنده بارداری اوست، اگر بخواهد بیشتر از آن را ببیند. سینه ها در خواب برای یک زن باردار نشان می دهد که نوزاد انشاءالله دختر خواهد بود بیشتر از یک سینه در رویای یک مرد این خواب حکایت از عادل بودن او دارد و گفته اند که او را دوست دارد، دیدن دختر مجردی که سینه اش در برابر مرد آشکار شده است، این خواب نشان دهنده ازدواج است، اما یک جزئیات ساده است، اگر بداند این مرد همان صفات مردی را خواهد داشت که سینه خود را در مقابل او آشکار کرد. انشاء الله تبارک و تعالی

تعبیر سینه در خواب نابلسی

یکی از رؤیاهای مهمی که بسیاری از مردان و زنان می بینند، مسئله سینه در خواب است، دیدن چین و چروک در سینه در خواب، این رؤیت با تأسف بسیار، بیانگر عصیان و گاهی حکایت از فقر دارد، زن مطلقه یا بیوه زن وقتی در خواب یکی از آنها را در سینه می بینید و شیر است، این بینش برای هر واحدی بسیار زیباست، از زن مطلقه یا بیوه، زیرا این رؤیت به فضل الهی بر مال او دلالت دارد. تبارک و تعالی، یک بینش سینه کوچک در خواب نشان دهنده نارضایتی است دیدن سینه زن متاهل در خواب این دید بسیار بزرگ است، خبر از بارداری می دهد، دیدن سینه های دختر مجرد نشان دهنده ازدواج است، دیدن سینه سوم، چهارم یا حتی پنجم، این بینش بیانگر این است که بینا اراده خواهد کرد. انشاالله یه دختر داشته باشی

و با دیدن جوان مجردی که در سینه هایش شیر است، این خواب بشارت دهنده ازدواج است انشاء الله تعالی.

دیدن هر کس، چه مرد و چه زن، شیر در سینه دارد، این خواب چنانکه برای مرد ذکر کردم مذموم است و دلالت بر دین دارد، اما زن دلالت بر خیر و رزق و مالی دارد ان شاء الله.

چشم انداز مرد سینه هایی مانند سینه های زن دارد پر از شیر این خواب دلالت بر دین دارد و با کمال تاسف برای مرد متاهلی است که در خواب ببیند سینه ای مانند سینه زن دارد خواب بیانگر ضرر است دیدن مرد فقیر در در خواب ببیند که سینه زنی دارد خواب بیانگر مال است انشاء الله تبارک و تعالی.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا