تعبیر خواب مدفوع دیدن مدفوع در خواب

تعبیر نجاست زن مجرد برای زن شوهردار برای زن باردار فضله بچه در دست در مقابل مردم روی زمین لل امام صادق ابن سیرین و غیره.

مدفوع در خواب یکی از ناپسندترین خواب هاست و بیننده را دچار اضطراب می کند، چنانکه دیدن مدفوع در خواب برای بیننده از رؤیاهایی است که به معانی زیادی اشاره دارد.خواب برای تعبیر ابن سیرین به تفصیل. .

تعبیر مدفوع در خواب

  1. خواب مدفوع یا فضولات در خواب نماد پول است و تعبیر کننده فضله در خواب تعبیر می کند که می تواند به سفر یا رهایی از شر و گناه اشاره کند.
  2. مدفوع در خواب را نشانه رهایی از گرفتگی یا خلاص شدن از درد داخلی شکم می دانند.
  3. همچنین هر کس در خواب شهادت دهد که در جای خالی یا خالی اجابت مزاج می کند، نوید می دهد که این شخص قرض خود را می پردازد و بعد از سختی صاف می شود.
  4. هر کس در خواب ببیند در حالی که مردم او را نگاه می کنند، مدفوع می کند، بیانگر این است که این شخص در معرض رسوایی قرار می گیرد.
  5. و هر کس در خواب ببیند که در محل خواب خود اجابت مزاج می کند، دلالت بر آن دارد که بیننده خواب زن خود را طلاق دهد یا مدت طولانی بیمار شود.
  6. همچنین خواب انسان در خوابی است که بر روی خود اجابت مزاج کند، نشان دهنده این است که این شخص مرتکب گناه خواهد شد.
  7. همچنین اگر کسی بخواهد مسافرت کند و در خواب ببیند که مقدار زیادی مدفوع خارج کرده است، دلیل بر عدم مسافرت این شخص است.
  8. مفسران گفته اند هر که در خواب ببیند مدفوع می کند ولی به جای مدفوع کرم یا مار را بیرون می کند، این بدان معناست که این شخص پسر زیادی خواهد داشت، اما این پسران دشمن خواهند بود.
  9. و در خواب مال هر که ببیند غائط جامد و جامد را اجابت مزاج می کند، برای سلامتی بدن خود مال می کند و غائط مایع، حکایت از خرج زیاد دارد.
  10. و هر کس در حالى که مردم به او مى‏نگرند حاجت مى‏دهد، از رسوایی ظاهرى یا سخن زشت بپرهیزد.
  11. هر که در خواب ببیند نان و مدفوع می خورد، نان و عسل می خورد و گفته شد که این خلاف سنت است.
  12. و هر کس روی تخت اجابت مزاج کند، زن را طلاق می دهد یا به بیماری طولانی مدت مبتلا می شود.
  13. و اجابت مزاج به خاطر زشتی بوی آن حرام است
  14. و هر کس بر خود اجابت کند به گناه یا خواری یا گفتار زشت می افتد، سقوط می کند و اجابت مزاج، غذایی است که گندیده و کپک زده است.
  15. فضولات نجات از گناه است و اجابت مزاج نشان دهنده خروج مهمان است
  16. مدفوع در خواب دلیلی بر پول مرد یا راز اوست که فاش نمی کند
  17. و چه بسا اجابت مزاج دلالت بر مسافرت کند، به خاطر فرموده خداوند متعال: «یا یکی از شما از غضوع آمده است».
  18. نشان دهنده حصار کشی است و مدفوع نشان دهنده رفع نیاز، از بین رفتن بیماری های داخلی، بیانگر افکار و وسواس ها، پس دادن سپرده ها و پایان تقاضا است.
  19. اگر بوي او ظاهر شود يا لباسش كثيف شود و يا با احضار شديد بيرون رود، بيانگر نگراني و تهمت و شهرت و خودنمايي و قرض و سقط جنين زنان باردار و بردگان از آن است. به آن نیاز دارند.
  20. و آلوده شدن به فضولات، دین خود را انجام داده یا از آن تقلید کرده است، و فضله روزی است از ظلم فاحش.
  21. هر کس در خواب ببیند که مدفوعش زیاد است و غالب می شود و می خواهد سفر کند، پس سفر نمی کند، راه بر او قطع می شود و باکره می خورد و به دست آوردن و زدن آن با حسرت مالی حرام است. شاید از حرف هایی است که از طمع پشیمان می شود.
  22. و هر که ببیند اجابت مزاج می کند غمش برطرف می شود و اگر مال دارد زکات مالش را می دهد و اگر اجابت مزاج را جامد کند مقداری از مال خود را به سلامتی خرج می کند و اگر مایع است. سپس تمام مال خود را خرج می کند مال حرامی که ثواب و سپاس ندارد و همه آن به صلاح نفس اوست و هر که در لباس خود حاجت کند مرتکب کار زشت می شود اگر مردم او را اکرام کنند. آن مال زشت است، یا پولی را که از او گرفته به او داده، اگر ناخواسته در آن اجابت مزاج کند، آن را با دست حمل می کند، به مقدار مجموع اجابت مزاج به او دینار می دهند، زیرا در آنجا هیچ چیز کثیف تر از مدفوع نیست
  23. تعبیر خواب مدفوع روی زمین
  24. و هر کس ببیند که در جایی مدفوع می کند و در خاک پنهان می کند، مال دفن می کند.
  25. و هر کس ببیند که در بازارهای شلوغ و حمام یا جماعت غضب می کند، بیانگر غضب خدای متعال بر او و فرشتگان و زیان بزرگ و ظاهر آنچه پنهان می دارد، و بیانگر نقصانی است که بر او آشکار می شود. .
  26. اگر در مدفن یا در کنار دریا یا در جایی که منکر آن نیست اجابت مزاج کند، دلیل خوبی است و رفع غم و اندوه.
  27. اگر ببیند که شخص معروفی به سوی او مدفوع می ریزد، بیانگر دشمنی یا اختلاف نظر، ظلم به پرتاب کننده ها و ضرر زیاد است.
  28. لک شدن با مدفوع بیماری یا ترس است و دلیل خوبی برای کسانی است که اعمالشان زشت است.
  29. و هر کس در خواب ببیند که در زباله دانی است و چوبی در دست اوست که با آن بهانه تراشی می کند، از قضا پیروی می کند و به مال مردم مبتلا می شود.
  30. هر کس در خواب ببیند که بر سر سفره اجابت مزاج می کند، مال خود را صرف غذای لذیذ می کند یا زن خود را در مقعد پایمال می کند و هر که در جامه یا کوزه یا کاسه ای مدفوع می کند، پول خود را صرف خریدن خادم می کند.
  31. و هر که ببیند زیر او اجابت مزاج می کند و اطرافیانش آن را احساس نمی کنند، بی پولی او و خانواده و شرکای او احساس نمی کنند.
  32. هر کس در خواب ببیند که مدفوع مرطوب یا خشک جمع آوری می کند، اگر باغی باشد، مال جمع می کند و گیاهان باغش نیکو است، و اگر اسراف کننده باشد، از حاصل آن مال می گیرد، و اگر باشد. فقیر در حالی که ثروتمند است از صدقه پول می گیرد و اگر صراف باشد از ربا پول می گیرد.
  33. و اگر در بیابان اجابت مزاج کند و پرنده یا وحشی از زمین فضله او را برگیرد و اگر مسافر بود راه بر او قطع شد و دزدان با پول او رفتند متهم به متهم به سرقت
  34. و هر کس ببیند که کرم‌های زیادی را که شبیه مار هستند دفع می‌کند، خانواده‌اش زیاد می‌شوند و دشمنی از آنها بر او ظاهر می‌شود.

تعبیر مدفوع در خواب ابن سیرین

رؤیت توانائی اجابت مزاج بیننده از خوابهای ممدوح که اشاره به خیر دارد و اما دیدن عجز خواب بیننده در تسکین خود خیری در او نیست و از رؤیایی است که دلالت بر غم و نگرانی و اندوه دارد. رفع پریشانی ان شاء الله همچنین دیدن مدفوع تیره نشانه تفاوت بین بیننده خواب و دیگران و همچنین بدشانسی است و در مورد دیدن مدفوع زرد نماد بیماری و درد در زندگی بیننده خواب است همچنین دیدن مدفوع بچه های خردسال در خواب برای بیننده خواب نماد خیر بسیار است و خداوند متعال بالاتر است.می دانم.

دیدن فضولات پرندگان و کبوترها و پرندگان نمادی از خیر و کامیابی بیننده خواب در زندگی اوست و نشان دهنده تسکینی نزدیک انشاءالله است و مشاهده فضولات پرنده بر روی لباس خواب بیننده نیز نمادی از ازدواج قریب الوقوع مجرد و حاملگی با زن است. همسر، چون مژده است، دیدن فضولات پرندگان بر لباس بیننده خواب نیز نماد حوادث است، خوشبختی و خوشبختی برای زن و مرد، چنانکه مظهر بشارت است که سهم بیننده خواب خواهد بود.

به طور کلی، رؤیت مدفوع و توانایی اجابت مزاج، رؤیایی ستودنی محسوب می شود که نمادی از سهولت کار برای بیننده خواب و کسب روزی فراوان او انشاالله است.

تعبیر مدفوع در خواب برای زنان مجرد

ديدن مدفوع سبك براي دختر نماد خير در راه است و نيز ديدن مدفوعهاي كوچك حامل خير و شادي و بشارت دهنده قريب الوقوع ازدواج است و خداوند متعال بالاتر و داناتر است.

تعبیر مدفوع در خواب برای زن متاهل

دیدن مدفوع در خواب همسر، نشان دهنده خیر و صلاح و برآورده شدن آرزوها است، همچنین دیدن اجابت مزاج زن در خواب، نماد برکت و رزق فراوان برای او در زندگی زناشویی و خانوادگی است، دیدن مدفوع برای فرزندان خردسال در خواب، مژده است بر نیکی و تسکین و حمل و قرب و خداوند متعال بالاترین و داناترین است.

تعبیر مدفوع در خواب برای زن باردار

دیدن اجابت مزاج نماد مدفوع روشن رنگ، نشانه خوبی و غلبه بر مشکلات برای زن باردار است، دیدن مدفوع کوچک در خواب زن باردار نیز نماد سلامتی او و فرزندش انشاءالله است، همچنین نمادی از سهولت زایمان و زایمان است. زايمان سفيد و فضله پرنده سياه نماد تولد پسر است و خداوند متعال اعلم

تعبیر دیدن مدفوع در خواب یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=z0ola6I4Wj8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا