تعبیر خوردن ماهی در خواب چیست؟

دیدن ماهی خوردن در خواب برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای مرد، چه پخته، چه سرخ شده، چه کبابی در تنور و چه به صورت آبگوشت برای ابن سیرین و بیشتر

خوردن ماهی در خواب به چند صورت تعبیر می شود: خردسالان نگرانی و بزرگترها غنیمت و اگر کوچک و بزرگ با هم ملاقات کنند این پول است و منصوبی برای اوست و هر که در خواب ببیند که صید می کند. ماهی که دوست ندارد با مردم بخورد تا آنها را بفروشد، پس این نشان دهنده اختلاف با همسرش است.

تعبیر خواب ماهی خوردن برای ابن سیرین

اگر نرم و به تعداد زیاد باشد، پول و غنیمت است برای آن که به آن مبتلا شده باشد.ماهی جوان نشان دهنده غم و اندوه کسی است که به او مبتلا شده است، مانند پسران، و هر که یک یا دو ماهی تازه را مبتلا کند، یک یا دو ماهی را مبتلا کرده است. زنان، ماهی شوری که از نظر شوری به آنها آلوده شده است، و جوان آن نیز خیری ندارد، شاید در ذات انسان باشد که اگر در خواب ماهی شور ببیند، پول و خوبی را مبتلا می کند. و اگر از دهانش ماهی بیرون آید سخنی است که از محال به زن بگوید و هر که در خواب ببیند نهنگ می خرد مال خود را در نفاس یا ختنه خرج کند و هر که در آن غذا خورد. خواب ماهی گندیده و رها شده از طعام خوب، مال خود را در حرام خرج می کند و مال حلال را ترک می کند، و هر کس در خواب دید ماهی از آن می خورد و شرکت کننده در آن بود اگر بخورد. باید به همسرش هشدار دهد و هر کس در خواب نهنگی را در برکه یا طشتی ببیند که در آن بچرخد، نشانگر کسی است که با او بد رفتار می کند.

و هر کس در خواب نهنگی را ببیند که دندان هایش را برای او باز می کند داخل زندان می شود و هر که در خواب دو نهنگ در یک کاسه یا چند ببیند، بیانگر شرکت دو نفر در یک کار است و هر که ببیند خوابی که در شکم ماهی مرواریدی یافت، دلالت بر آن دارد که از زنی پسری به دست می آورد، برای او و هر که در خواب ببیند که شکم ماهی را می شکافد و در آن حلقه می یابد. آنگاه در حال جلال و منزلت به دست آورد و هر کس در خواب ببیند که از مجرای ادرار ماهی بیرون می آید، بیانگر معاش او با دختر است و اگر ماهی از دهانش خارج شود، بیانگر سخن محال است.

تعبیر خواب ماهی خوردن برای نابلسی

رزق مبارک و اضطراری حلال است برای هر که بخورد و چه بسا حاکی از سود دریا یا سلطان باشد و اگر ببیند از شکمش بیرون می آید خیری در آن نیست و هر که در سرما بود. شادی و آسایش می دهد و در کشورهای گرم غم و سختی است و مصیبت، و هر که در خواب ماهی در شکم خود ماهی دیگری ببیند، دلالت بر ازدواج با زنی دارد و اگر ماهی دو ماهی در شکم داشته باشد. بیننده خواب با دو زن ازدواج می کند، هر کس در خواب چربی ماهی شور ببیند، نشان دهنده مسافرت برای معاشرت با بزرگترها یا برای اطلاع کسانی است که آن را می خورند، و اگر چربی بدون نمک باشد، نشان دهنده مجازات است. گفته شده است که خوردن ماهی در خواب به دلیل کم بودن گوشت آن ناخوشایند است و ماهی فروش در خواب برای خود و خانواده اش سود و خیر فراوانی به دست می آورد.

تعبیر خواب خوردن ماهی نرم

هر که از ماهی تازه بخورد: غنیمت است و نیکو است زیرا از صید است، اگر ببیند که ماهی شور صید کرده و ببیند که آن را خورده یا نخورده پس از آن که در دست اوست و صاحب آن است. او را مبتلا می کنند، صاحبان یا خدمتکارانی که برای او سعادتمندند، به اندازه ای که از ماهی شور گرفت، یا خورد، یا به او مبتلا شد، و همینطور بچه ماهی شور، و بزرگان، خیری ندارند. در آن، و شايد طبيعت انسان در ماهي نمکي با خود تناقض داشته باشد.

تعبیر خوردن ماهی خام بدون پختن

هر که ببیند ماهی می خورد پس پادشاهی است که به او عطا شده است دیدن ماهی در خواب چه تعبیری دارد – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا