تعبیر خواب زندان در خواب ابن سیرین

دیدن زندان یا حبس در خواب برای زنان مجرد، متاهل، زنان باردار و مطلقه، فرار از زندان، بیرون آمدن از آن، ورود به ناحق در زندان، حبس کردن، بیرون آمدن از زندان و گریه بر راستگوی امام ابن سیرین.

تعبیر زندان در خواب

دلالت بر آنچه حمام نشان می دهد، و شاید دلالت بر مرضی باشد که انسان را از عمل و برخاستن باز می دارد، و شاید دلالت بر علت مسافرت دارد، و شاید دلالت بر قبر و شاید دلالت بر جهنم دارد، زیرا زندانی است برای آن. فاسق و کفار و چون زندان منزلگاه کیفر و جای اهل جنایت و ظلم است هر که خود را در زندان ببیند به حال خود و زندان بنگر اگر بیمار است و زندان. مجهول است، پس قبر اوست و تا قیامت در آن محبوس است

و اگر زندان معروف باشد، بیماری او طولانی شود و امیدوارم که بیدار شود و به دنیا که زندان امثال اوست قیام کند، زیرا در اخبار است که زندان مؤمن است. و بهشتی برای کافر.

و اگر مریض مجرم باشد، زندانی که قبرش مجهول است و معلوم آن دلیل بر مدت مرض اوست و عمر او نمی رود مگر اینکه در مرضش توبه کند یا مسلمان شود.

و اگر مسلمان است از بهشت ​​با گناهان و عواقبی که بر او باقی می‌ماند زندانی می‌شود و در محله سالم اگر خود را در زندان می‌بیند نیز بنگرید که در چه وضعیتی است، اگر در زمین سفر می‌کند یا یک کشتی، او از نظر روانی تحت تأثیر باران، باد، دشمن، جنگ یا دستور یک سلطان قرار دارد

و اگر مسافر نباشد وارد جايي مي شود كه خدا را نافرماني مي كند، مانند كليسا، خانه فكر و بدعت، خانه زناكار، يا حجاب هر كس به مقدر او و آنچه در آن است. بیداری او که در سؤال آشکار می شود یا به شهرت و یا زیاد شدن خواب گفتار و کردار او در خواب معلوم می شود و گفته می شود که دید که برای خود برگزید زنی او را از خود وسوسه می کند. و خداوند مکر او را از او دور می کند و او را از هدفش آگاه می سازد، زیرا خداوند متعال می فرماید: «پروردگار زندان نزد من از آنچه مرا به آن دعوت می کنند محبوبتر است».

نقل شده است که صبور بن اردشیر در زندگی پدرش دید که زندان می سازد و خوک و میمون را از رومیان می گیرد و در آن فرو می کند مرگ پدرش پادشاه روم را گرفت و شهر نیشاپور را بنا کرد. ، شهر اهواز و شهر سائوران.

تعبیر زندان در خواب توسط نابلسی

خواب زندان نابلسی: اگر زندان شرعی باشد در خواب حکایت از وجوب دین دارد.

و اگر زندان سلطان دلالت بر نگرانی و مصیبت از تهمت یا نفاق دارد و زندان مجهول دلالت بر دنیا دارد و زندان به زن تهمت زن یا خاموشی و زندان زبان به تهمت. شاید دلالت بر دسیسه دشمنان و تهمت ها و قبر و بدهی و خودداری از مسافرت به دلیل بیماری یا بی نشاطی و حکایت از فقر و ناراحتی و ورود به زندان حکایت از عمر طولانی و ملاقات با عزیزان داشته باشد و حبس غم و اندوه است. غم و اندوه، و هر که برای خود زندانی بی گناه انتخاب کند. و هر که دید از زندان آزاد شد از بیماری نجات یافت

هر کس زندانی را ببیند که درهای زندان باز است از زندان خود نجات می یابد و همچنین اگر در آن پنجره ای ببیند و نور در آن باشد یا ببیند سقف آن برداشته شده است و حبس چاه است. مسافر بودن و مرگ بیمار.

هر کس در خواب ببیند که در زندان سلطان مورد اعتماد است، بدی به او می‌رسد، یا به امید گشایش در مضیقه است.

هر که ببیند از آن بیرون آمد، از آن دهان بیرون می آید

و اگر مسافر بود، زندان از او غافل شد

و اگر مریض باشد طول مدت بیماری اوست و گفته شد هر که ببیند در زندان است این دعا مستجاب است و رهایی از غم و اندوه به خاطر داستان یوسف سلام الله علیه است. بر او باد

هر کس در خواب ببیند که در زندانی مجهول است و از آن بیرون بیاید قبر اوست

هر که دید از زندان ناشناخته یا از خانه تنگ به فضای وسیع رها شد، دلالت بر آسایش و آسایش دارد. و هر کس در خواب ببیند که در خانه خود مقید است، نیکی به او می رسد یا او را در خانواده خود می بیند.

هر کس ببیند در خانه ای که نمی شناسد زندانی است، با زنی ازدواج می کند که از پول فرزندی بهره مند می شود.

هر کس ببیند که در بند است و در مضیقه است، از آنچه می ترسد نجات می یابد.

هر که در خواب ببیند که زندان می سازد، امام فراری را ملاقات می کند که اهل آن اردوگاه را به راه ستوده باز می گرداند و زندان حکایت از مرگ دارد. شاید با پیشگیری از عمل و پیشرفت بیماری نشان داده شود. شاید دلالت بر باطل یا جهنم دارد، زیرا زندان فاسقان و کافران است.

و اگر مسلمان باشد با گناهانی که بر او باقی می ماند در جهنم حبس می شود و اگر انسان خود را در زندان ببیند و در خشکی یا کشتی مسافرت کند این مسئله ای است که او را از باران و باد باز می دارد. دشمن یا دستوری از سلطان.

و اگر مسافر نبود وارد جایی شد که خدای تعالی را نافرمانی کرد مانند خانه کفر و بدعت یا خانه زناکار یا مسافرخانه و اما زندانبان در خواب قبر است. حفار

خواب زندان ابن شاهین: هر که ببیند وارد زندان مجهولی شده است در قبر تعبیر می شود.

و اگر معلوم باشد حزن و ضرر است. و رؤیای زندان معروف برای کسی که به فاسد نبودن و در دین و اعتبار و منفعت مشهور است، گفته شد.

و اگر معروف به فساد بود، افسرده و ناتوان بود

هر کس در خواب ببیند که در زندان سلطان مورد اعتماد است، چیزی که از او نفرت دارد گرفتار می شود و در اندوهی که او را خشنود می کند، گرفتار می شود.

و اگر مسافر باشد از او غفلت می کند و اگر بیمار باشد بیماریش طولانی می شود.

و آن خون از آن همه بیرون آمد. و گفته شد هر که دید در زندان است مستجاب است

هر کس در خواب ببیند که در زندانی با مکان و وضعیت و خانواده نامعلوم است و در آن زشتی ببیند و نبیند که از آن رها شده است، قبر اوست.

هر که در خواب ببیند که در خانه ای بسته است، نیکی می کند

هر که در خواب ببیند که در زندان است و وصف خانه ای است که نمی شناسد، با زنی ازدواج می کند و از او پول فرزندی می گیرد.

و اگر متأهل باشد آزاد و محفوظ است و باید به خیری برسد و هر که ببیند در جایی که نمی تواند از آن خارج شود معلول است پس ستوده است این ظرفیت و قضاوت است و نعمت، مخصوصاً اگر دانش آموز باشد.

هر کس در خواب ببیند که از حبس رهایی یافته است، از آنچه در دین و دنیا بیزار است به سوی نیکی و نیکی می رود و برای امیران خیری در آن نیست.

هر که در خواب ببیند که از زندان ناشناخته یا از در باریک بیرون می آید، در همه حالات و اعمال بسیار ستوده است.

هر کس در خواب ببیند که از زندان آزاد شده است و می خواهد به آن بازگردد، از کار ناپسندی فاصله گرفته است.

و اینکه شیطان از او خواسته است که او را اصلاح کند و اگر در آن وارد شد به آنچه از بدی ها بود باز می گردد. و رؤیای حبس گفته شد، اگر معلوم باشد، نیل به مطلوب و نتیجه ستودنی است برای فرموده ی حق تعالی: {رَبُّ الحَسَابُ مِنْ أَحْبُّهُمْ مِنْ مَا أَدْعُونَ} و اگر ناشناخته است، پس گور و وهم و اندوه است، به قول یوسف: «زندان قبر زندگان، جایگاه مصیبت، تجربه دوستان و شادی دشمنان است».

هر کس در خواب ببیند که از زندان فرار کرده است، به دو صورت است: رستگاری او یا مرگش، وقتی برخی از آنان این را دیدند و بارها او را محاکمه کردند.

هر کس در خواب ببیند که در زندان است و سپس به سرعت آنجا را ترک کند، به آنچه که می خواهد کاملاً می رسد

تعبیر زندان در خواب ابن سیرین

زندان اگر در خواب زندانی را ببینید، نشان دهنده بدشانسی در هر زمینه ای است. اگر دیدید که بالاخره یک نفر از زندان خارج می شود، بر بدشانسی خود غلبه خواهید کرد. اگر خواب ببینید در زندان هستید، نفوذ افراد حسود شما را از انجام کار سودآور باز می دارد، اما اگر از زندان فرار کنید، از یک دوره کار مناسب لذت خواهید برد. اگر دیگران را در زندان ببینید، از شما خواسته می شود به افرادی که فکر می کنید شایسته آنها نیستند امتیاز بدهید. اگر سیاه پوستان را در زندان می بینید، این به معنای مشکلات و ضررهای ناشی از بی توجهی به تجارت است. اگر دختری در خواب ببیند که معشوقش در زندان است، برای او مایوس کننده خواهد بود و او ثابت می کند که متقلب است.

تعبیر زندان در خواب امام صادق علیه السلام

زندان در خواب بیانگر نگرانی، پریشانی، پیچیدگی کارها، ضعف و بی عدالتی است، برخی چیزها و فرار از واقعیت، تعبیر خواب زندان برای زن متاهل یا متاهل، بیانگر پیچیدگی برخی از امور و پریشانی است. ممکن است برای متاهلین نشان دهنده تسکینی و رفع مشکلات برای کسانی باشد که در اختلاف و تنگ نظری هستند تعبیر خواب زندانی شدن شوهر بیانگر تنگی و لال بودن شوهر نشان دهنده نگرانی است تعبیر خواب زندان زنان یا دختران دلالت بر پیچیدگی اشیا، ضعف، تنهایی، فرار از واقعیت و عاقلانه نکردن است تعبیر خواب زندان مادر بیانگر بی عدالتی، پریشانی و نگرانی است، تعبیر خواب زندانی شدن پدر و برادر، بیانگر پیچیدگی است. از مسائل خانه و برخی اختلافات در خانه خواب حبس کردن انسان بیانگر ظلم و عدم عمل به حکمت است و اگر غریبه باشد بیانگر فرار از واقعیت و عجله در قضاوت است. اعمال و پریشانی تعبیر خواب زندان برای زن باردار حکایت از تنگ نظری، تعصب و عدم اقدام عاقلانه دارد، تعبیر خواب زندان برای مظلوم بیانگر آسودگی، تغییر شرایط و گرفتن حق خود از ظالم است.تعبیر. خواب زندان برای تاجر بیانگر پیچیدگی امور در تجارت و هشدار در تجارت است و تعبیر زندان برای مسافرین بیانگر پریشانی و پیچیده شدن امور و تغییر امور است تعبیر زندان در خواب برای جوینده علم. دلالت بر عجله نکردن عاقلانه و تنگ نظری دارد تعبیر زندان در حضور دشمن حکایت از رهایی از گرفتاری دارد و اگر برای کسانی که مضطرب هستند و تغییر شرایط هستند تعبیر زندان در خواب تکرار می شود. یا در خواب که حاکی از اخطار اعمال و تغییر است.شرایط و برای کسانی که در مضطرب هستند تسکینی و بهبود اوضاع است.تعبیر خواب زندان و گریه بر ظلم و رهایی از پریشانی و بهبود اوضاع برای بهتر نشان می دهد

تعبیر زندانبان در خواب

نگهبان اگر زندانبانی را ببینی، این بدان معناست که ریا، اعمال تو را به هم می ریزد و زن بدکار تو را اغوا می کند. اگر باندی را دیدید که تلاش می کند زندان را خراب کند، این یک فال بد است و نشان می دهد که از اقدامات ناامیدانه برای غارت پول و محصولات شما استفاده می شود.

تعبیر زندانی در خواب

هر که در خواب زندان ببیند، دلالت بر ترک مسافرت یا قبر یا دلالت بر جهنم و نعوذبالله دارد، همچنین در دیدن زندان در خواب گفته اند که نشان دهنده آن چیزی است که غسالخانه نشان می دهد صاحب خواب مریض است، سپس خواب دلالت بر قبر او دارد و اگر زندان شناخته شود بیماری او را طولانی می کند و تا قیامت و اگر زندان شناخته شود بیماری او طولانی می شود و به بیداری و قیامتش به دنیا که زندان است امید دارم. برای امثال او، زیرا در گزارش، زندان مؤمن و بهشت ​​کافر است، بیماری او.

چشم انداز زندان – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا