تعبیر خواب کک در خواب ابن سیرین

دیدن کک در خواب برای زن مجرد برای زن متاهل برای زن باردار برای زن مطلقه برای مرد حشرات و کک های بزرگ سوسک کک سیاه را تعقیب می کند و مرا تعقیب می کند خوردن کک در خانه توسط ابن سیرین برای نابلسی و امام صادق و غیره

کک در خواب حشرات مضر طغیان کننده ای هستند که دیدن آنها نامطلوب است یا وجود آنها در بسیاری از خانه ها و دیدن کک در خواب برای بیننده ترس بزرگی ایجاد می کند، زیرا او در واقع می داند که آنها حشرات مزاحمی هستند که باید کشته شده. تعبیر کک در خواب اینجاست

تعبیر کک در خواب

(کک) در خواب مردی فقیر و ضعیف است و کک ها جنود خداوند متعال هستند.

کک، زیرا تعبیر به آن می کنند ابن سیرین می گوید: خواب کک، دشمن ضعیف است و هر که ببیند کک های زیادی بر او جمع شده اند و بدنش را نیشگون گرفته اند، دلالت بر آن دارد که به زبان مردم افتاده است تا گرفتار شود. از این جهت مضر است و گفته شد که کک مردی حقیر و ذلیل است که چاقو خورده است، پس هر که دید کک او را نیشگون می گیرد، پولی به دست می آورد زیرا کک ها خون انسان می نوشید و خون پول می شود.

و هر که ببیند: گویا کک در خواب او را می گزید، گرفتار تیرگی شد و حرامزاده های مردم او را تهدید کردند. می گفتند هر که کک گزیده شود پولی به دست می آورد و خون کک نشان دهنده پولی از تفاله مردم است.

برغوث: پیرمردی است ضعیف و هر که ببیند کک ها او را می گزند، ابر و تهدید او را می زند.

اگر خواب کک دیدید، پیشگویی می کند که دسیسه های نزدیکان شما را به خشم و انتقام می کشاند، اگر زنی در خواب ببیند که کک ها او را گاز می گیرند، پیش بینی می کند که هدف دوستان ادعایی قرار می گیرد، اگر کک ببیند. بالای معشوقش در خواب، این به معنای اختلاف است.

تعبیر کک در خواب ابن سیرین

ابن سیرین کک را به هر اندازه و شکل و رنگی که باشد تعبیر کرده است که اگر در خواب دیده شود اشاره به چشم و سحر دارد و اگر بیننده در خواب آن را بکشد این سحر تمام می شود. ان شاء الله بر زمین و مرض و حسد از بین می رود، ابن سیرین می گوید که اگر کک در خواب تنها نیامد و حشرات مختلف با آن همراه شد، دلیل بر وجود جن در خانه است. یا جنی که در زندگی او مزاحم است بعضی از آنها پس تعبیر این خواب این است که ممکن است بین او و همسرش مشکلی پیش بیاید و در نتیجه از هم جدا شوند و برای خانواده اش از کسی که بر آنها نقشه می کشد.

تعبیر خوردن کک در خواب

اگر بیننده خواب در خواب ببیند که بشقاب کک های بزرگی را روی سفره خود می گذارد و می خورد و می بلعد، این دید نامطلوب است، موضوع با نگرانی او چند برابر می شود.

تعبیر خروج کک از پرستو

اگر دختر مجرد یا زنی متاهل ببیند کک بزرگی از سینک دستشویی بیرون می‌آید، تعبیرش این است که او تحت تأثیر جادوگری قرار گرفته است و کسی هست که کاری را برای او انجام می‌دهد که او را بیمار و ویران می‌کند. اگر او این کک بزرگ را از دیوار اتاق یا از سوراخی در دیوار خانه بردارد، ممکن است تعبیر آن حسادت باشد.

تعبیر کک در خواب برای زن متاهل

اگر زن متاهلی در خانه یا هر جایی که حضور دارد کک های بزرگ ببیند و راه را سد کرده و محل را مسدود کند، تعبیر خواب این است که افرادی در زندگی با شوهرش به او نگاه می کنند و منتظرند. برای او و در انتظار شر او، جدایی از شوهر و خراب شدن خانه اش، اگر زن شوهردار حامله است و خواب دیده که کک های بزرگی دیده است، بیانگر آن است که حاملگی او ضرر دارد و او و او جنین ممکن است در خطر باشد

تعبیر کک در خواب برای مردان

اگر مردی در خواب کک بزرگ یا گروهی از کک درشت ببیند این تعبیر خیری ندارد، تعبیرش این است که این مردی که خواب کک دیده است به چشم مبتلا است و باید آن دو را بخواند. طلسم ها، تا شر حسودان اطراف او را مبتلا نکند تعبیر دیگری است که کک بزرگ، نگرانی بزرگی است که خلاصی از آن دشوار است، به ویژه اگر بیننده خواب آن را در اندازه ای بیش از اندازه ببیند. اندازه طبیعی دیدن مکرر کک در خواب و اینکه همیشه در یک مکان که همان خانه است حاضر است، این تعبیر آن حسادت است که از مردمی که نزد اهل این خانه می آیند و آرزو می کنند ای کاش داشته باشند. زوال نعمت هایی که خداوند به آنها ارزانی داشته است.

تعبیر خواب کک در خواب یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا