تعبیر دکمه در خواب و دکمه در خواب

معنی دکمه پیراهن، لباس، شلوار، دامن، دوخت، آستین، برش، بریدن، افتادن، زیان، سیاه، سفید، بزرگ، کوچک، فاتح و غیره نوشته ابن سیرین، امام صادق و… بیشتر.

دکمه ها در خواب یکی از خواب هایی است که به طور مداوم در خواب می بینیم و باعث اضطراب شدید ما می شود و تماشای مداوم آنها در خواب به دلیل برخورد مداوم با دکمه ها در زندگی عمومی است که در همه لباس های ما وجود دارد. ما هر روز می پوشیم و به دلیل رنگ ها و شکل های موجود در زندگی عمومی که از فردی به فرد دیگر متفاوت است، دکمه ها را در اشکال مختلف می بینیم.

تعبیر دکمه ها در خواب

نابلسی خواب دیدن دکمه را تعبیر کرده است: عصمت و عقد صحیح است و ممکن است دلالت بر پول یا رزق کند، مخصوصاً اگر نقره یا طلا باشد و دگمه و دگمه دلالت بر زن و مرد باشد.

خواب دیدن دختری که در حال دوختن دکمه است، بیانگر آن است که مرد ثروتمندی را خواهد یافت که در ازدواج با او زندگی مشترک خواهد داشت.

اگر خواب دکمه پیراهن را ببینید، بیانگر آن است که برای حفظ غرور خود مبارزه خواهید کرد و در این امر موفق خواهید شد

دکمه اگر دختری در خواب ببیند که دکمه های براق و درخشان را روی لباس می دوزد، این نشان دهنده محبت گرم شریک زندگی زناشویی از ثروت و ظاهر خوب است.

در مورد جوانان، نماد شرکت در مراسم نظامی و حرفه ای درخشان است، اگر دکمه ها یا دکمه های پارچه ای رنگ و رو رفته باشد، به معنای ناامیدی، مجموعه ای از ضرر و زیان و بیماری است، از دست دادن دکمه و اضطراب ناشی از آن. به درجه ای برابر با از دست دادن یک لباس به معنای زیان های مورد انتظار در زمینه تجارت است.

اگر این گل میخ ها سنگ های قیمتی و سنگ وسط آن بزرگتر از سنگ های دیگر بود، این پیش بینی می کند که ثروت به دست آورید و در میان دوستان خوب زندگی راحتی داشته باشید.

در مقاله امروز خود تعبیر دیدن دکمه در خواب را برای شما شرح می دهیم که مفسر بزرگ امام صادق (ع) در تعابیر مختلف خود توضیح داده است.

تعبیر دکمه ها در خواب

دیدن دگمه در خواب دلیل بر عقد و عصمت در زندگی است.همانطور که دکمه در خواب نشان می دهد در آینده نزدیک دلیل بر پول و معیشت است.دکمه و سوراخ دکمه در خواب دلیل بر زن و مرد در زندگی عمومی در آینده ای نزدیک دختری که دکمه نصب می کند در خواب، مدرک ازدواج با یک مرد ثروتمند در آینده نزدیک دکمه زدن پیراهن در خواب، مدرکی از مبارزه برای محافظت از خود در زندگی دکمه در خواب گواه آمدن خیر و خوشی به رویاپرداز است بر مرد ثروتمند زندگی دکمه پیراهن در خواب شاهد رنج در زندگی برای رسیدن به چیزهای زیاد دوخت دکمه براق دختر در خواب شاهد از عشق و عاشقی که در آینده نزدیک وارد آن خواهید شد.

دیدن دکمه در خواب، دلیل بر ازدواج در نزدیکی است. دیدن دکمه در خواب مرد جوان، دلیلی بر درگیر شدن با مشکلاتی در کار است. دگمه در خواب، گواه در معرض قرار گرفتن برای ضرر در زندگی عمومی گم شدن دکمه در خواب، دلیل بر اضطرابی است که در برخی از مشکلات با آن مواجه خواهید شد، دیدن دکمه های لباس یا پیراهن در خواب، دلیل است. از زیان های سختی که رویا بیننده در معرض آن قرار می گیرد دکمه ها در خواب شاهد تغییرات عمده در زندگی عمومی هستند دیدن دکمه های براق در خواب نیز بیانگر آن است که در آینده نزدیک به ثروت زیادی دست خواهید یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا