تعبیر باران در خواب، باران در خواب

خواب باران راه رفتن در باران و باران شدید یا سبک برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای مرد، برای ابن سیرین و امام صادق

تعبیر باران در خواب

باران: دلالت بر رحمت و دین و امداد و یاری و علم و قرآن و حکمت خداوند متعال دارد، زیرا آب حیات آفرینش و خیر زمین است و با از دست دادن آن نابودی حیوانات و چهارپایان است. فساد امور در خشکی و دریا، پس چگونه اگر آب آن شیر یا عسل یا چربی باشد؟

حکایت از حاصلخیزی و آبادانی و ارزانی و غنا دارد، زیرا سبب همه آن است و با او ظاهر می شود، پس چگونه اگر گندم و جو و روغن و خرما و کشمش یا خاکی باشد که در آن غبار نباشد. و مانند آن که دلالت بر پول و معیشت دارد

شاید دلالت بر نیازهایی باشد که از آسمان نازل می شود، مانند ملخ، تگرگ یا باد، مخصوصاً اگر آتش در آن باشد یا آب آن داغ باشد، زیرا خداوند متعال در کتاب خود آنچه را بر امت های خود نازل کرده بیان کرده است. عذاب با باران، مانند این که خداوند متعال می فرماید: «وَ أَنْتَنْنَا نَمْرَانَ عَلَیْهِمْ بِلِیْهِمْ أَبْرِهِ مِنْ أَبْرِهِ».

و چه بسا دلالت بر بیماریها و امراض آبله و آبله باشد، اگر در زمان خود نباشد و در حالى که بر سرما و حسن آن زیان آور باشد، و هر چه از آن به زمین و نباتات آن زیان برساند، براى بدنى که زیان آور است. نیز از آن ایجاد می شود و در آن رشد می کند، پس چگونه اگر باران بخصوص در خانه یا روستا یا محلی ناشناخته باشد.

شاید دلالت بر آنچه سلطان از مصیبت و عذاب کرده است، مانند قرض و دستور، به ویژه اگر باران با مار و سایر شواهد عذاب ببارد، و ممکن است نشان دهنده بیماری، استدلال ذهنی، پیشگیری و مرخصی برای مسافران، صنعتگران و هرکس باشد. در هوای آزاد کار می کند، به خاطر فرموده خداوند متعال: «اگر از باران ضرری در تو باشد».

هر کس باران عمومی در کشور دید، اگر مردم بسیار حاصلخیز بودند و قیمتشان ارزان بود، یا با باران که دید، یا برای یارانش، یا کشتی های عرضه کننده غذا، و اگر در ظلم و عذاب و بیماری بودند، پس. اگر باران در آن زمان سودمند بود و اگر مضر بود یا سنگی در آن بود یا آتشی که آنچه را در آن هستند چند برابر می کند و به اقتضای قوت و ضعف باران بر آنها تکرار می کند، رفعشان کن.

و یا به مقدار بارانی که به او زده می زند یا اگر مریض است لرزش می زند یا وقتش است یا مکان جای اوست آنچه بر هر یک از آنها استنباط می شود از محل در که خود را با زیاد شدن خواب و بیداری دید، جز اینکه در باران از نجاست خود شسته، یا برای نماز از آن پاک شده، یا صورت خود را با صد صورت شست تا بینایی اش شود. برای او پاک کند یا نجاستی را که بر بدن یا لباسش بود با آن شست و اگر بدعت گذار یا گناهکار باشد توبه کند و اگر فقیر باشد خداوند او را بی نیاز می کند و اگر به حاجتی از او امیدوار باشد. سلطان یا با امثال او بر او توفیق یافته و به حاجت او اجازه داده شده است و هر بارانی که مطلوب نوع خود باشد ستوده است و هر بارانی که از نوع خود بیزار باشد منفور است.

تعبیر باران در خواب ابن سیرین

فرمود در کتاب خدای تعالی در باران تسکینی نیست، اگر اسم باران آمد ابری است مانند فرموده «وَ أَنَّا أَنْهُمْ بَرَانَهُمْ» و می فرماید: «وَ أَرْعَمُونَ». سنگ بر آنها.» قافله شتران همان گونه که قافله شتر دلالت بر باران دارد و باران عمومی غیاث است.

و اگر ببیند که آسمان شمشیر باریده است مردم گرفتار مجادله و نزاع می شوند و اگر هندوانه ببارد بیمار می شوند و اگر باران بی ابر ببارد انکار نمی کند زیرا باران از آن نازل می شود. آسمان و گفته شد آسودگی است از جایی که امید و رزق نیست از آنجا که به حساب نمی آید و جمله باران و آب است نازل کننده و مانند آن در تفسیر صحیح تر از کلمه باران است.

تعبیر باران در خواب برای مرد

-اگر مرد پولدار، کاسب و سیاستمدار باشد نشان دهنده این است که برخی از مخالفان در یک معامله مهم برای او ضرر می کنند، همسری خوش قلب دارد که در کنارش می ایستد و در زندگی با او همکاری می کند. اگر مردی مجرد باشد نشان دهنده تسکینی و زوال غم و اندوهی است که زندگی او را تنگ می کرد – اگر مردی متدین باشد نشان دهنده دین و دانش فراوان او و بهره مندی مردم از خرد اوست. و از بین بردن هر چیز زیبایی که می بیند – اگر مردی تاجر باشد، نشان دهنده رزق و روزی است که از تجارت حلال پس از آن که آن را تنگ کند به آن می رسد.

تعبیر باران در خواب برای زن متاهل

– اگر زنی شاغل باشد نشان دهنده شرافت و عفت و رفتار او با همکاران با مهربانی و صداقت است – اگر زنی غیر شاغل باشد نشان دهنده صفا و صفای دل و عشق او به همکاران است. همه اطرافیان.- اگر زن متاهل باشد، نشانگر این است که او زنی صالح است که دین خود را می شناسد و حفظ می کند.

تعبیر باران در خواب برای زنان مجرد

– اگر او زن مجرد است، پس این نشان دهنده حفظ اسرار دیگران و طبیعت آرام او است تعبیر باران در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا