تعبیر درخت موز در خواب دیدن موز در خواب ابن سیرین

رویای درخت موز برای یک دختر مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای یک مرد متاهل و یک مرد جوان مجرد، خواه کاشت درخت موز، چیدن موز سبز یا زرد، خرید موز، خوردن موز تازه یا آسیب دیده توسط ابن سیرین، نابلسی و امام صادق

دیدن موز در خواب اغلب خوابی ستودنی است و گاهی دیدن موز در خواب ناخوشایند است.

تعبیر درخت موز در خواب

و موز پول است برای صاحب دنیا و بدهی به صاحب قرض و تارگ بسیار پول و بدهی است و معادل موز است و اگر یک یا دو یا سه باشد بسیار است. فرزندان.

هر کس در خواب موزی را ببیند که گرفته، هر که را بخواهد به دست می آورد.

دیدن درختان موز نشانه مردی صالح و دارای پول خوب و خوش اخلاق است

و هر کس در خواب ببیند که در خانه اش درخت موزی روییده است، دلیل بر تولد پسری برای اوست.

دیدن موز در خواب تغییر رنگ، مزه یا تاریخ تولید آن را ندارد، ضرری ندارد

و دیدن موز در خواب عموماً برای صاحب بینا رزق و خیر بسیار و حسن شهرت در بین مردم است.

تعبیر خواب موز برای زنان مجرد

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که به مقدار زیاد موز می‌خرد و آن را انبار می‌کند، دلیل بر برآورده شدن آرزویی است که مدت‌هاست داشته است.

تعبیر موز در خواب برای زن متاهل

اگر زن شوهردار در خواب ببیند که موز زیاد می خورد و مزه آن لذیذ است، دلیل بر پوست حاملگی است که این زن در انتظارش بوده و فرزند ذکور باردار خواهد شد. به زودی در راه اوست و خدا بالاتر و داناتر است.

تعبیر موز در خواب برای زن باردار

اگر زن حامله ای در خواب ببیند که موز می خرد و آبمیوه درست می کند و آن را انبار می کند، دلیل بر زایمان طبیعی و آسان به زودی است و فرزند پسر به دنیا می آورد، یک ماده بسیار زیبا همه را مجذوب خود می کند و خدایا. بالاتر است و بهتر می داند.

تعبیر موز در خواب برای زن مطلقه

اگر زن مطلقه ای در خواب ببیند که شخصی جلوی خانه اش موز می فروشد و مردم قبول می کنند که از او خرید کنند، این دلیل بر پیروزی این خانم بر دشمنانش به زودی است. و خداوند بالاتر و داناتر است.

تعبیر موز در خواب برای مرد

اگر مردی در خواب ببیند که در بازارها موز می فروشد، اما این موز فاسد بوده و برای غذا مناسب نیست، دلیل بر این است که در آینده از راه غیر قانونی درآمد کسب خواهد کرد یا ارتقاء شغلی، و خدا می داند. بهترین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا