تعبیر کفتار در خواب دیدن کفتار در خواب توسط ابن سیرین

رویای کفتار برای یک دختر مجرد، برای یک زن متاهل، برای یک زن باردار، برای یک زن مطلقه، چه درنده در خانه، یک کفتار هیولا، تعقیب من برای فرار، نیش کفتار، حمله شکارچی و غیره

دیدن کفتار یکی از خواب هایی است که بسیاری از ما می بینیم پس به دنبال دانستن تعبیر واقعی خواب هستیم و لازم است بدانیم هیچ خوابی تعبیر کلی و ثابتی ندارد زیرا هر خوابی جزئیات خاص خود را دارد. و شرایط شخصی که خواب دیده و اتفاقات رویا، همه این عوامل در تعبیر خواب تأثیر می گذارد.

تعبیر کفتار در خواب

کفتار در خواب بیانگر زنی سیاه پوست و ظاهری زشت و نادان است. دیدن کفتار در خواب یا خواب بیانگر پیرزنی است که خدای ناکرده سحر و جادو می کند. و اما کسی که ببیند کفتار سوار است یا پادشاه کفتار است، با زن سیاهپوست ازدواج می کند. برخی از مفسران از جمله ابن سیرین گفته است که سوار شدن بر کفتار پادشاه، اعتبار، اقتدار و حکومت بر روستا یا کشوری است، مانند وزارت یا ریاست. و اما رؤیت خوردن گوشت کفتار، از سحر و جادوی که بر او افتاده شفا می یابد. هر که در خواب ببیند شیر کفتار نوشیده است، دلیل بر خیانت زن به شوهرش است. اگر در خواب ببیند که به کفتار سنگ می زند، زن را به زنا می زند.

کفتار یک جادوگر بد، زشت، احمق، پیر است، اگر او را سوار کند یا او را زمین بگذارد، به زنی در این حد می زند، اگر تیری به سمت او پرتاب کند، کلمات و پیام ها بین آنها می رود، اگر سنگی پرتاب کند. یا تفنگ به سوی او می اندازد، اگر او را با چاقو بزند، او را زمین می اندازد، نر، دشمن ظالم، متفکر است، و می گفتند که سوار بر آن صاحب اختیار می شود، و می گویند: خرما و اینکه محروم بود و گفته شد که مارمولک زن دورگه است.

کفتار در خواب یک دشمن ناعادلانه است. و کفتار یک پیرزن جادوگر حقیر است. و هر کس ببیند که از گوشت کفتار می خورد، در معرض سحر قرار گرفته در حالی که نمی داند. اگر سوار شود ازدواج می کند و کفتار لنگ بر زن دلربا یا زن مرد ناشناس و بر مردمان بیهوده و فریبکار دلالت می کند. و هر که دید کفتار سوار شد به مقامی رسید

دیدن کفتار حکایت از افشای اسرار و دخول در غیر معنی دارد. شاید کفتار بر هرمافرودیت دلالت کند و اگر دلالت بر زن یا ملت داشته باشد در ظاهر زشت است و کفتار زن بد، زشت و خیانتکار باشد.

و هر که دید کفتار را با تیر انداخت، به زنی می نویسد. و اگر سنگی به او بیاندازد او را می اندازد و اگر با شمشیر بزند زبانش را بر او می گسترد و هر که شیر او را بنوشد به او خیانت کرده و به او خیانت کرده است.

و شیر در خواب، پادشاهی ظالم و ستمگر را نشان می‌دهد که از ویژگی‌های آن زشتی چهره‌ای زودآرنج و عصبانی است و این نیز از ویژگی‌های شیر است. همچنین گفته می شود که دلیلی بر مرگ قریب الوقوع بینا است. در مورد دیدن شیر در داخل یات که در آن مریض باشد، بیمار خواهد مرد. در مورد مشاهده شیر در داخل روستا یا شهر، بیماری مزمن و مسری در بین مردم آن روستا شیوع پیدا می کند. و اما کسی که در خواب ببیند که شیر را می زند، بر دشمن خود پیروز می شود و پول او را می گیرد.

تعبیر خواب کفتار در خواب

ابن سیرین گفته است که دیدن کفتار در خواب، اشاره به زن دارد، پس کسی که در خواب کفتار را ببیند و در خواب کفتار سوار شد، به این معناست که زنی وجود دارد و هر که در خواب ببیند به آن مبتلا شده است. یکی از اعضای کفتار در خواب، نشانه این است که در حقیقت تحت تأثیر پول یک زن قرار می گیرد.

تعبیر خوردن گوشت کفتار در خواب

ابن سیرین گفته است: دیدن شخصی که در خواب گوشت کفتار می خورد، معنایش این است که کسی که در خواب ببیند گوشت کفتار می خورد، معنایش این است که این شخص به دیگری کاری کرده است که به او آسیبی برساند، اما او از حال خود خلاص می شود. این کار به زودی یک کفتار در معرض جادو قرار گرفته است در حالی که او نمی داند

دیدن کفتار در خواب

شیخ نابلسی در تعبیر دیدن کفتار در خواب گفته است که بیانگر وجود دشمن ظالم در واقعیت یا وجود زن بد است و اینکه در خواب کفتار سوار شده است، بیانگر ازدواج اوست.

تعبیر زدن کفتار در خواب

نابلسی تعبیر کرده است که خواب ببیند در خواب تیری به کفتار زد و این نشان می دهد که به زنی می نویسد و برای او می نویسد، اما اگر در خواب ببیند که کفتار را در خواب می زند. این نشان می دهد که او با او ازدواج خواهد کرد.

تعبیر خواب کفتار – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا