تعبیر دیدن ورق در خواب

ملافه در خواب برای دختر مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای مرد، چه خریدن روتختی، چه ملحفه سفید یا مشکی، دیدن لحاف، پتو، رختخواب و تشک برای ابن سیرین و غیره

ملحفه در خواب یکی از خواب های متفاوت و بسیار عجیب است که ما را با رنگ ها و اشکال اسرارآمیز بسیاری روبرو می کند و معانی و مفاهیم مهمی را به همراه دارد که هر فردی باید به درستی بداند چرا که روتختی از جمله چیزهایی است که فراوان است. در زندگی عمومی ما و به گونه ای روز من بر روی تخت ها قرار می گیرند تا تخت خواب را مرتب و تمیز کنند و یک تخت هماهنگ داشته باشیم تا در خانه روی آن بخوابیم و تفسیر صحیح را برای شما توضیح خواهیم داد. آن را چنان که مفسر ابن سیرین در تفاسیر خود توضیح داده است

تعبیر خواب در خواب

دیدن ملحفه در خواب اگر سفید باشد، بیانگر آن است که ملاقات خوبی خواهد داشت

اگر در خواب ملحفه کثیف باشد، به معنای ناهار با افراد منفور است

دیدن ملحفه در صورتی که ملحفه رنگی باشد به معنای مرگ عروس است

دیدن ملحفه در خواب برای مجرد، دلیل بر این است که به زودی ازدواج می کند و به سعادت می رسد، دیدن ملحفه زیبا و هماهنگ در خواب و رنگ آن جذاب بوده، دلیل بر زیبایی است. همسر آینده اش میزان تعهد و خوش اخلاقی اش را دید ورق نشان می دهد که بیننده خواب در صورت ازدواج به سعادت زناشویی دست می یابد اما اگر پوشش جدیدی بخرد دلیل بر ازدواج او با زن دیگری است. .

تعبیر خواب در خواب برای زن متاهل

دیدن ملحفه در خواب زن متاهل در میزان پایداری زندگی زناشویی او بسیار زیبا و مرتب بود ملحفه در خواب برای زن متاهل گواه بر این است که همسران در زندگی رابطه بسیار خوب و صمیمی دارند. و شوهر او را بسیار دوست دارد.دید زن متاهل از ملحفه تا شده در خواب، گواه این است که شوهرش در آینده نزدیک برای کار به سفر خواهد رفت.

تعبیر تشک تخت در خواب

دیدن تشک تخت در خواب، گواه زندگی زناشویی زیبا و آرام است، خواب زن متاهل در مورد تشک تخت زیبا و نو و نرم و لطیف، دلیل بر این است که او زنی با اخلاق و خوش اخلاق است. مطیع شوهر است و زندگی آرامی دارد همچنین دیدن تشک تخت برای زن متاهل نشان دهنده پیر و پاره بودن آن است که نشان از نافرمانی زن از شوهر دارد و اینکه او زنی است که اصلاً متعهد نیست. زن متاهل که در خواب تختی سفید یا سبز می بیند، دلیل بر تعهد و تقرب او به خداوند است.

صفحه YouTube https://www.youtube.com/watch?v=tzH6TYFiTDA را ببینید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا