تعبیر روزه در خواب روزه رمضان در خواب

روزه ماه رمضان در خواب برای زن مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه

تعبیر روزه در خواب

  1. دیدن روزه در خواب بیانگر توبه و مغفرت و گذشت است
  2. دیدن روزه در خواب نیز بیانگر روشنی و یقین چیزی است که شک در آن برطرف شده است
  3. دیدن روزه ماه رمضان در خواب، بیانگر بشارت است. این چشم انداز فرد نگران است، نابودی نگرانی
  4. رؤیایی که گویا روزه خود را در ماه رمضان افطار کرده است، حکایت از سفر دارد.
  5. اگر بیمار در خواب ببیند که روزه می گیرد، خواب نشان دهنده بهبودی از بیماری است
  6. روزه در خواب بیانگر نذر است
  7. افطار فراموش شده در ماه رمضان، نشان دهنده اقبالی است که نصیبش می شود
  8. دیدن عمدی ماه رمضان در خواب، بیانگر بی اعتنایی به برخی از مناسک است.
  9. دیدن روزه دو ماهه به عنوان کفاره ماه رمضان، بیانگر توبه به درگاه خداوند متعال است.
  10. اگر در خواب ببیند که روزه می گیرد، نمی داند واجب است یا نافله، خواب بیانگر این است که بیننده باید نذر کند.
  11. دیدن روزه به عنوان خودنمایی پلنگ نشان می دهد که نمی توانید آنچه را که می خواهید به دست آورید
  12. هر کس در خواب ببیند در ماه روزه است، خوابش بیانگر گرانی و تنگی غذاست.
  13. می گفتند این خواب بیانگر درستی دین بیننده، خروج از غم ها، شفای بیماری ها و تسویه بدهی است.
  14. اگر در خواب ببیند که ماه رمضان را تا افطار روزه گرفته است و اگر شک دارد به خاطر فرموده خداوند متعال برای او می‌آید: «هدایتی برای مردم و دلایل روشن».
  15. اگر بیننده خواب مادرم بود، قرآن را حفظ می کرد
  16. اگر ببیند در ماه رمضان روزه خود را افطار کرده و عمداً تکذیب کرده است، برخی از قوانین را نادیده گرفته است.
  17. اگر ببیند که به حقیقت روزه اقرار کرده و بخواهد روزه را قضا کند، روزی است که از جایی که انتظارش را ندارد فوری به او می رسد.
  18. می‌گفتند هر که در خواب ببیند در ماه رمضان افطار می‌کند، به غریزه مبتلا می‌شود.
  19. و گفته شد که به رضای خدای تعالی در سفر است، به خاطر فرموده او جل جلاله: {پس هر که از شما بیمار باشد یا در سفر.
  20. می گفتند هر که ببیند در ماه رمضان عمدا روزه اش را افطار می کند، مردی را عمدا می کشد.
  21. و هر کس در خواب ببیند که مؤمنی را عمداً کشته است، در ماه رمضان عمداً افطار می‌کند.
  22. هر کس در خواب ببیند که دو ماه پیاپی روزه گرفته است، از گناهی که کرده است توبه کند.
  23. هر کس در خواب ببیند روزه رمضان را بعد از پایان ماه قضا می کند، بیمار می شود
  24. هر که در خواب ببیند از روی اختیار روزه گرفته است، در آن سال مریض نشده است که در روایت آمده است: «روزه بگیر، بیدار می شوی».
  25. هر کس در خواب ببیند که برای همیشه روزه می گیرد، از گناهان دوری می کند
  26. هر کس در خواب ببیند که برای غیر خدا روزه می گیرد، بلکه برای خودنمایی و کسب شهرت است، آنچه را که می خواهد نمی یابد.
  27. اگر ببیند روزه اش را افطار کرده غیبت می کند یا به بیماری سختی مبتلا می شود
  28. هر کس در خواب ببیند روزه می گیرد و نمی داند که عبادت کند یا نه، به خاطر فرموده خداوند متعال باید نذر کند. امروز با هر کس صحبت کن} و شاید سکوت لازم باشد زیرا اصل روزه سکوت است.
  29. هر که در خواب ببیند روز عید است غم و شادی از او رفع می شود و آسایش به او باز می گردد.
  30. هر کس در خواب ببیند که روزه می گیرد، در دین سالم است و از آنچه به او مربوط نمی شود، کم می گوید
  31. هر کس در خواب ببیند کارهایی را انجام می دهد که برای روزه دار جایز نیست، این نقص در دین او است.
  32. هر کس در خواب ببیند که روزه می گیرد و به وقتش افطار می کند، در امور دینی و دنیوی خود خیر و رزق و روزی فراوان دارد و نگرانی و ترس از او رفع می شود.
  33. هر کس ببیند در غیر وقت روزه خود را افطار کرده، غیبت کرده یا دروغ می گوید
  34. و چه بسا دلالت بر بیماری یا مسافرت داشته باشد، به خاطر فرموده خداوند متعال: «فَمَنْ أَنْ أَنْ أَهْدُ الْهُمْ هُوَ الْأَصْهِمُ وَ مَنْ أَمْرَضُ الْمَیْسَهُ وَ مَنْ سَفَرٍ» آیه:
  35. خواب روزه به ده وجه تعبیر می شود: تقدیر، امامت، سلامت، رتبه، توبه، نصرت، فضل زیاد، زیارت و آبروی فرزند.
  36. هر کس در خواب ببیند که عمدا روزه خود را افطار می کند، در سفر خسته می شود و مصیبت بر او وارد می شود.
  37. هر کس در خواب ببیند از روی فراموشی روزه خود را افطار کرده است، بیانگر آن است که روزی حلال می شود.
  38. و هر کس در خواب ببیند که دو ماه روزه گرفته است، از گناهان خود توبه کند
  39. هر کس در خواب ببیند که با اختیار روزه می گیرد، از بیماری در امان است
  40. گفته شد خواب روزه ممکن است دلالت بر سلامتی داشته باشد، زیرا پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: روزه بگیرید بیدار می شوید.
  41. هر کس در خواب ببیند که یک سال مستمر روزه گرفته است، توبه کند یا حج بجا آورد و هر که ببیند عاشورا را روزه گرفته، از غم و اندوه نجات می یابد.
  42. و هر کس در خواب ببیند که در ماه روزه است، خوابش گویای گرانی و تنگی طعام است.
  43. شاید خواب هایش بیانگر این باشد که دینش صحیح است، از غم و اندوه خلاص است، از بیماری ها شفا می یابد و قرض را می پردازد.
  44. و هر کس در خواب ببیند که ماه رمضان را روزه گرفته است تا افطار کند و اگر شک داشته باشد به خاطر فرموده خداوند متعال به او می رسد:

این تعبیری که ابن سیرین بیان کرده، مربوط به همه موارد و مواردی است که بیننده زن و مرد باشد، خواه حامله، دختر، متاهل و غیره.

تعبیر روزه رمضان در خواب ابن سیرین

ابوسعید رضی الله عنه که در بسیاری از اقوال و تعابیر ابن سیرین تکیه می کند، روایت می کند که هر کس آن را ببیند که گویی در ماه رمضان است، نشانگر افزایش قیمت ها و نیازهای زندگی است. یا فقدان طعام و مضطرب در اوضاع و احوال، و گفته می شود که این را به دین نیک بصیر و نجات از تنگی و خروج از غم ها و شفا و رزق و احوال و بدهی ها توضیح می دهد.

اگر انسان ببیند تمام ماه رمضان را روزه گرفته و تمام کرده است و بعد از آن روزه افطار را پذیرفته است، اگر در چیزی شک داشته باشد راه درست و راه حل استنباط می شود. فطر رفع غم و اندوه و بازگشت شادی و سرور به زندگی اوست.

و هر کس در خواب ببیند که در روزهای ماه رمضان روزه را افطار کرده و با اذعان به وجوب روزه او و پشیمان شدنش، قضای او را می‌نماید، زودتر روزی فراوان می‌یابد و یا از آن توبه می‌کند. گناهی کرده است و هر کس دو ماه پیاپی در خواب روزه بگیرد تا چیزی را کفاره دهد، آن توبه و آمرزش گناه و نافرمانی است.

و هر کس در خواب ببیند که روزهای بعد از ماه رمضان را روزه می گیرد تا شکسته خود را جبران کند، بیماری است و هر کس در خواب ببیند که تمام عمرش را روزه گرفته است از گناهان دوری می کند و هر کس غیر از آن روزه بگیرد. خداوند در خواب مانند احساس اوست که می گویند روزه دارد یا مردم او را در خواب روزه می بینند، اگر هم بکند به آنچه می کوشد نمی رسد، هر چه می تواند و اگر ببیند که بوده است. برای همیشه روزه می گیرد، ولی روزه خود را افطار کرده یا برای همیشه به روزه برگشته، ولی افطار کرده، سپس غیبت می کند، به یکی از خویشاوندان معصیت می کند یا به بیماری سختی مبتلا می شود.

و هر کس در خواب روزه بگیرد و نداند چه روزه گرفته است یا نه، و وفا یا واجب، نذری دارد که فراموش کرده یا فراموش کرده و انجام نداده و دارد. برای تحقق آن، یا از شهادت حق شخصی خودداری کرده و در موقعیتی که باید شهادت دهد سکوت کرده است.

و هر کس در خواب ببیند که ماه رمضان را روزه گرفته است تا افطار کند و اگر شک داشته باشد به خاطر فرموده خداوند متعال به او می رسد:

امام بن سیرین رحمه الله ذکر کرده است که دیدن روزه ماه رمضان در خواب، بیانگر افزایش دین و ایمان و برخورداری از تندرستی و تندرستی است و اما بدهکار اگر این خواب را ببیند، پس از آن در خواب می بیند. رؤیت بیانگر انقضای قرض و پرداخت آن است و همچنین اگر مضطرب یا مضطر در خواب روزه ماه رمضان خود را ببیند، رؤیت او حاکی از فاش شدن غم و اندوه و رفع غم و اندوه است و اوضاع به حال تبدیل می شود. آسایش و شادی که رویاپرداز در واقعیت تجربه می کند.

در قول دیگری که از امام ابن سیرین نقل شده است روزه رمضان در خواب را نشانه گرانی در بازارها و گرانی زندگی و کمبود منابع و آذوقه می فرماید اول اینکه اگر بیننده در بعضی از امور در امور خود شک دارد، سپس خواب حکایت از ظهور یقین و پایان شک دارد.

در مورد رؤیت قضای روزه در خواب، بسیاری از علمای تعبیر برای رسیدن به معانی صحیح، بین چند مورد تفاوت قائل می شوند، کسی که در خواب ببیند می خواهد چند روز را بگذراند و در خواب روزه بگیرد، خواب می بیند. دلالت بر رزق و خیری دارد که در حقیقت از برخی منابع به بیننده می رسد که انتظارش را نداشته است یا اینکه بیننده به سفری می رود که هدفش رضایت خدا و کفاره گناهان است و شخصی که در خواب می بیند که او قضای روزه رمضان بعد از پایان ماه مبارک رمضان، در خواب به مرض و مرضی است که در حقیقت به بیننده مبتلا می شود.

و برای کسی که در خواب ببیند دو ماه پیاپی روزه گرفت، کفاره بعضی از گناهانی که بیننده مرتکب شده است، خواب بیانگر توبه و ترک گناه و نافرمانی است که بیننده در زندگی واقعی خود غرق شده است. و گناه می کند و کسی که در خواب ببیند تا ابد روزه می گیرد، ولی یکی از آنها را افطار می کند، دید او حکایت از غیبت و غیبت دارد که این بیننده مرتکب و غیبت می کند یا مریض می شود و بیماری در واقعیت

و کسى که در خواب ببیند که روزه خود را با اختیار به درگاه خدا روزه مى‏دارد، به او نزدیک شده و رضاى او را مى‏جوید، خواب نشانگر مصونیت از امراض و امراض است و بیننده در سال به هیچ مرضى مبتلا نخواهد شد. اگر در خواب ببیند که روزه دارد ولی در روزه خود تشخیص نداد که واجب است یا نافله، رؤیت او بر وجوب وفای به نذر دلالت دارد که بیننده در زندگی واقعی با خودش عهد کرد

و هر کس در خواب ببیند که روزه می گیرد و در میان مردم شهرت و شهرت می طلبد، یعنی خودنمایی می کند و خدا را راضی نمی کند، خواب بیانگر آن است که بیننده آنچه را که می خواهد و تلاش می کند در حقیقت به دست نمی آورد. تمسخر برخی از مسائل شرعی که نتیجه این امر خوب نیست و در تعبیر دیگری گفته شد که این خواب به تعرض واقعی بیننده به شخصی و کشتن عمدی وی است.

خواب دیدن روزه در خواب

دیدن ماه رمضان در خواب بیانگر کمبود غذا و دین و خیر برای بیننده خواب و رهایی او از بیماری ها و نگرانی ها است و در خوابی که در ماه رمضان روزه خود را افطار می کند عمداً و منکر نهی از افطار است. روزه ماه رمضان را بگيرد، آنگاه برخي از احكام و معارف دين اسلام را ناديده مي گيرد.

و هر کس در خواب ببیند که در ماه رمضان افطار می کند، بیانگر این است که فطره اسلام را انجام می دهد، بیش از یک روز در ماه رمضان و از روی عمد، شخصی را عمدا می کشد و هر که بیند. در خواب که عمداً مرد مؤمنی را می کشد، یک یا چند روز از ماه رمضان را افطار می کند و عمداً افطار می کند.

و هر کس در خواب ببیند که دو ماه پیاپی روزه می گیرد و روزه اش کفاره است، با توبه به سوی خداوند تبارک و تعالی از گناهان بیرون می آید و از گناهان و گناهان و گناهان دور می شود.

و هر کس در خواب ببیند که از روزه خود اعم از واجب یا زائد خبر نداشت، باید نذر کند یا ترک گناه کند، و هر کس بعد از ماه روزه ضیافتی را ببیند، در شادی و سرور داخل می شود و غمش برطرف می شود و هر کس در خواب ببیند که روزهای بعد از رمضان را می گذراند، در ماه رمضان شکسته است، به بیماری مبتلا می شود و هر که در خواب ببیند که برای مردم روزه می گیرد و نه با هدف جلب رضایت خداوند متعال با روزه خود به اراده و مقصود خود نمی رسد.

تعبیر روزه در خواب امام صادق علیه السلام

هر کس در خواب ببیند که روزه می گیرد، در دین سالم است و از چیزهایی که به او مربوط نیست کم می گوید و در غیر وقت روزه خود را افطار می کند، پس غیبت می کند یا دروغ می گوید، و ممکن است دلالت بر بیماری یا مسافرت داشته باشد. فرموده خداوند متعال: «هر که از شما شاهد ماه باشد، روزه بگیرد و هر که مریض یا در سفر باشد.» و افزایش برکت و زیارت و عزت فرزند و هر که بیند: شکست. عمدا روزه بگیرد و در مسافرت خسته شود و مصیبتی به او برسد و از مرض در امان است و گفته شد که خواب روزه ممکن است دلالت بر سلامتی داشته باشد به سبب گفتار او صلی الله علیه و آله و سلم: زود باش بیدار میشی

و هر که در خواب ببیند: یک سال مستمر روزه بگیرد، توبه کند یا حج کند، مرض و پرداخت بدهی، و هر که ببیند: گویا ماه رمضان را روزه گرفته تا افطار کند، اگر شک دارد، به خاطر فرموده خداوند متعال: «هدايت مردم و دلايل روشن هدايت و معيار» به او مي‌رسد.

تعبیر روزه در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا