تعبیر خواب انگشتان

انگشتان در خواب به فرزندان و والدین و پول و تعابیر دیگر اشاره می کنند که برای دختر مجرد، زن متاهل، زن باردار، زن مطلقه، برای مرد، مانند انگشت بلند، انگشتان بریده تعبیر می کنیم. ، قطع انگشتان اضافی دست، انگشت پا یا پا، دیدن انگشت سبابه، بریدن انگشت کودک به ابن سیرین و موارد دیگر در ضمیمه موضوع:

تعبیر انگشتان دست در خواب

دلالت کند انگشتان در خواب بر فرزندان و شوهران و پدران و مادران و پول و مال و هر چیزی که انسان را در زندگی دنیوی کمک می کند است پس هر کس در انگشتانش زیاد شود به آنچه ذکر کردیم افزایش یابد و بالعکس. بریدن انگشتان ممکن است نشان دهنده ناتوانی در نفع پدر، مادر، فرزندان، پولی که می رود، یا مرگ حیوان یا از دست دادن دلیلی برای منفعت باشد، مانند افسردگی در یک تجارت یا صنعت

شست: نماز ظهر، انگشت سبابه: نماز عصر، انگشت وسط: نماز عصر، انگشت حلقه: آخرت و صورتی: نماز صبح به دلیل کوتاهی آن.

انگشتان در خواب ممکن است اشاره به نمازهای پنجگانه باشد و ناخن سنت آنهاست.

چشم انداز شست در خواب اشاره به صبح، انگشت اشاره به ظهر، وسط به بعد از ظهر، انگشت حلقه به غروب آفتاب و صورتی به نماز عصر است.

و اگر انگشتان پول بود، ناخن زکات او بود.

بلندی انگشتان در خواب بیانگر طمع است.

و پیدایش انگشت زائد بر انگشتان او، فزونی مالی یا پیوند در خویشاوندی، در نماز یا در کار اوست.

حرکت انگشت از جایی به جای دیگر ممکن است نشان دهنده تأخیر نماز باشد

در هم تنیدگی انگشتان ممکن است نشان دهنده جمع شدن نماز یا تجمع خویشاوندان در امری باشد که به خواب بیننده مربوط می شود.

ممکن است اشاره به تنگی دست یا نکاح و عقد باشد و ممکن است اشاره به کندی در خواندن نماز باشد.

وانگشتان دست راست نمازهای پنج گانه و کوتاه شدن آنها بیانگر کوتاهی نماز و تنبلی در آن است، بلندی انگشتان نشان دهنده اقامه نماز و افتادن یکی از آنها ممکن است نشان دهنده ترک نماز باشد.

ممکن است نشان دهد انگشتان دست چپ به فرزندان یک برادر یا خواهر.

دیدن گاز گرفتن انگشتان شخص نشان دهنده بد اخلاقی فرد گازگرفته است.

انگشتان مرد را در خواب با حنا رنگ می کنند که بیانگر تسبیح بسیار است و اما زن این خواب حکایت از محبت شوهر به او دارد و زن اگر به انگشتان خود حنا بگذارد و ظاهر نشود. ، این خواب نشان دهنده پنهان داشتن عشق شوهرش به او است.

تعبیر انگشتان دست در خواب ابن سیرین

تعبیر خواب محمد بن سیرین می گوید: انگشت در خواب بیانگر چیزهایی است که انسان را در زندگی دنیوی کمک می کند و چیزهایی را که در کار به شما کمک می کند و انگشت در خواب نشان دهنده پسر، شوهر، پدر است. ، مادر، پول یا مال، بیانگر زیاد شدن مال و رزق و بی پولی آن است و چه بسا بریدن انگشت در خواب، بیانگر این باشد که از پدر، یا از مادر، و نه از او بهره ای نخواهید گرفت. بچه ها، یا نشان می دهد که پول می رود، یا کارش مختل می شود یا تجارتش شکست می خورد.

و انگشتان نشان دهنده نمايندگان مختلف ملك در مراتب و منفعت آنها باشد و هر كه در خواب بيند كه انگشتان خود را گاز مي گيرد اگر مريض باشد بميرد انگشتان براي نمازهاي پنجگانه است انگشت شست براي. نماز صبح، انگشت سبابه برای پشت، وسط برای عصر، انگشت حلقه برای غروب آفتاب و انگشت کوچک برای شام و وسط برای نماز صبح گفته می شود، زیرا طولانی شدن آن مطلوب است. انگشت انگشتر برای پشت است و انگشت کوچک برای نماز عصر است چون آخر روز است انگشت به عنوان پول ناخن زکات است و اگر انگشت سرباز باشد ناخن سلاح و شماره آنهاست.

انگشتان پول را نگه می دارند و انگشتان روز، ماه یا سال هستند. چه بسا انگشتان اشاره به اولاد برادر باشد و کتف برادر باشد و انگشتان در مقام اولاد باشد که پول است و اگر بیند انگشتی که با انگشتانش زیاد شده است، افزایش است. نسبت یا نمازش یا علمش و اگر ببیند که یکی از انگشتانش به جای دیگری رفته، نماز را تا وقت دیگری به تأخیر می اندازد. شايد نزديكان او در امرى براى مشورت و همكارى جمع مى شدند و گفته مى شد كه در هم تنيدن انگشتان بدون كار با آنها دست را تنگ مى كند و مى گويند دلالت بر شراكت و يا عقد و عقد دارد. شاید این نشان دهنده بطلان حرکات و حواس پرتی از نماز باشد. گفته شد که انگشتان دست راست نمازهای پنجگانه است و کوتاهی آنها بیانگر کوتاهی و تنبلی در آنها و درازی آنها بیانگر حفظ نماز و افتادن یکی از آنها بیانگر ترک نماز است. از انگشت شستش شیر می آید و از خون انگشت سبابه اش در حالی که از آنها می نوشد سپس با مادر یا خواهر زنش آمیزش می کند و ترک خوردن انگشتان نشان از وقوع سخنان زشت از نزدیکان او دارد و رنگدانه شدن انگشتان مردان. حنا دلیل بر کثرت تسبیح است و رنگین شدن انگشتان زن حنا نشان دهنده مهربانی شوهرش نسبت به او است و اگر ببیند که او را رنگ کرده است، رنگدانه ثابت نمی شود، زیرا شوهرش چنین می کند. عشقش را نشان نده

تعبیر خواب انگشتان برای الوسیمی

فقیه شیخ الوسیمی دیدن انگشتان در خواب را به جزئیات و معانی مختلفی که شخصیت بیننده خواب تعیین می کند، از جمله تسبیح فراوان و نمازهای پنجگانه بیان کرده است.

تعبیر بریدن انگشتان در خواب

تعبیر دیدن انگشت بریدن انسان در خواب، اشاره به از دست دادن مالی یا کاری دارد و گفته اند غم و اندوه است و خداوند اعلم. دیدن انگشت بریده در خواب برای همه به تلف شدن مال و اموال یا مرگ حیوانات و ضرر در تجارت و گفته شد که مرگ صابران است و خدا اعلم.

تعبیر انگشتان در هم تنیده در خواب

تعبیر دیدن انگشتان در هم تنیده در خواب برای همه حکایت از معانی خوبی دارد، از جمله مشارکت در کار یک پروژه خصوصی یا تجارت برای هر که آن را ببیند.

تعبیر خواب درد انگشتان دست در خواب

هر که در خواب ببیند انگشتش ضعف و درد دارد، نمازش کوتاه می‌شود.

تعبیر انگشتان دست در خواب زن متاهل

دیدن انگشتان زن که با حنا در خواب تزیین شده اند، نشانه محبت و محبت بین همسران و حسن رفتار شوهر با اوست و خداوند اعلم دارد. بی اعتنایی و بی علاقگی شوهر به همسرش و خدا اعلم. انگشتان دست چپ در خواب یک زن متاهل به پسران خواهر و پسران برادر به هر که می بینید و خدا بهتر می داند دیدن انگشت بریده در خواب همسر، نماد جدایی یا از دست دادن یکی از اعضای خانواده است و خدا بهتر می داند.

تعبیر انگشتان دست در خواب مرد

نماد دیدن انگشتان دست راست در خواب یک مرد به نمازهای پنج گانه و التزام به واجبات دینی برای کسانی که او را می بینند، دیدن انگشتان مردی که با حنا تزئین شده است در خواب، بیانگر حسنات و ستایش بسیار برای کسانی است که او را می بینند. خواب دلالت بر اختلاف و بد رفتاری دارد و خدا داناتر است دیدن کسی که انگشت مردی را در خواب قطع می کند به ضرر تجارت و مال و زیان کار برای دیدگان.

تعبیر انگشتان در هم تنیده در خواب

تورهای انگشتی در خواب بیانگر شراکت یا نکاح و عقد است و انجام این کار ممکن است بیانگر بطلان حرکات و معاش و انحراف از نماز باشد.

تعبیر کف دست و انگشتان در خواب

کف دست و انگشتان: نشان می دهند که دست نشان می دهد و نماز. هر کس در خواب ببیند که انگشتانش قطع شد یا آفتی بر او نازل شد، این ضعف در سربازان و فرزندان و معیشت و خویشان و آشنایان اوست. و ممکن است عبادت او باطل شود.

ابن سیرین در خواب انگشتان دست – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا