تعبیر مگس در خواب خواب مگس در خواب

دیدن مگس زیاد و بیرون راندن مگس از دهان، برای زنان مجرد، برای زنان متاهل، برای زنان باردار، برای جبهه صادق، چه سیاه بزرگ و چه شیرهای کوچک تعقیب می کنند و حشرات را می بینند و مگس می خورند.

تعبیر مگس در خواب

  1. اگر در خواب مگس دیدید به این معنی است که به بیماری های مسری مبتلا خواهید شد و همچنین به این معنی است که دشمنان شما را احاطه کرده اند.
  2. برای یک دختر، این خواب یک بدبختی را پیش بینی می کند. اگر مگس ها را از بین ببرد یا بکشد، استادانه به عشقی که می خواهد می رسد
  3. هر حشره مضر در خواب بیانگر شر است و مگس در خواب فرد مجرد نشان دهنده نگرانی و گرفتاری است.
  4. مگس در خواب بیانگر مرد ضعیف یا پست است و نماد پول ممنوع است
  5. هر کس در خواب ببیند که مگسی در دهان و گلو یا شکمش وارد می شود با افراد پست و پست و بد آمیخته می شود پس از مال حرامی که برایش باقی نمی ماند بهره مند می شود.
  6. و مگس های بسیار در تعبیر نماد دشمنان یا نفرت های فراوان است
  7. مسافری که در خواب ببیند که مگس های زیادی بر سر یا صورتش فرود می آیند، از دزدان یا راهزنان می ترسد.
  8. و چه بسا مال او به قول خداوند متعال در سوره حج آیه (73) برسد: «و اگر مگس چیزی را از آنان غارت کند، آن را از آن نجات نمی دهند».
  9. اگر کسی در خواب ببیند که مگس ها بر چیزی از مال، معیشت یا پول او فرود می آیند، از قدرت دزدان برای خود می ترسد.
  10. در مورد کشتن مگس در خواب، این امر بسیار ستودنی است، زیرا بیننده خواب بعد از خواب، موجب تسکین و تندرستی و تندرستی او می شود.
  11. اگر زن مجردی را ببیند که گویی مگسی در اطراف او می چرخد، نمی تواند او را بیرون کند یا بکشد، این تعبیر او از بدی است که دور او می چرخد.
  12. اگر ببیند که مگس ها روی غذای او می ریزند، نشان دهنده ی کسی است که مانع امرار معاش او می شود یا مانعی بر سر راه موفقیت او می باشد.
  13. اگر دختری ببیند که مگس‌ها اتاقش را پر از زمزمه می‌کنند و گوش‌هایش را ترک می‌کنند، این تعبیر او از شنیدن اخبار یا کلمات بد است.
  14. اگر ببیند مگس ها روی تخت یا بالش می افتند، به این معنی است که افرادی هستند که آسایش او را، چه در محیط کار و چه در محیط اجتماعی، مختل می کنند.
  15. اما اگر دختر خواب ببیند که مگسی را می کشد، آن را می گیرد یا بیرون می کند، نشانه آن است که از همه گرفتاری ها خلاص می شود.
  16. مگس در خواب زن متاهل منفور است و نشانه نگرانی و مشغله های روحی و روانی است و به دلایل زیادی از مگس در خواب متنفر است که اولین آن این است که
  17. مگس ها به خاک چسبیده اند و حشره ای بیماری زا هستند و مگس ها از رنگ و وزوز آزاردهنده آن متنفرند.
  18. اگر زن متاهل ببیند مگسی وارد خانه، آشپزخانه یا اتاق خواب او می شود، این به دردسرهای افق تعبیر می شود، اما به سرعت زودگذر هستند، زیرا مگس ها موجود ضعیفی هستند و به راحتی می توان آنها را دفع کرد.
  19. اگر زن شوهردار ببیند که مقدار زیادی حشره کش برای کشتن مگس می پاشد، تعبیر خوبی است و نشان دهنده رفع نگرانی یا خلاصی از شر افراد بد یا همراهان اوست.
  20. اگر زن متاهلی در خواب ببیند که مگس‌ها روی بدنش می‌افتند یا به لباسش می‌چسبند، نشانگر طمع زیاد اطرافیان است.
  21. مگس ها در خواب مرد نیز نماد نگرانی هستند و فراوانی آنها اغلب نشان دهنده گناهان بسیاری است
  22. مردی که در خواب ببیند که مگس می‌گیرد یا جمع می‌کند، او را نمی‌کشد، زیرا گناهان زیادی مرتکب می‌شود یا از رشوه، فساد یا تجارت غیرقانونی پول‌های نامشروع می‌گیرد.
  23. مگس تنها در خواب ممکن است بیانگر فرد بدی باشد، اما تعداد زیاد مگس ها نشانه پول فاسد یا رزق و روزی است که برکت ندارد.
  24. اگر شخصی در خواب ببیند که وارد رستوران یا کافه‌ای می‌شود که در آن مگس‌های زیادی وجود دارد، این بدان معناست که بیننده از منبع فاسدی رزق و روزی می‌جوید.
  25. اگر در خواب ببیند که مگس‌های زیادی او را تعقیب می‌کنند و او نمی‌تواند از شر او خلاص شود، بیانگر این است که بیننده بدون توجه به اخلاق و دین در هوی و هوس فرو رفته است.
  26. اگر ببیند مگس زیاد می خورد یا با حرص، تعبیرش از پول فاسدی است که در آن برکتی نیست.
  27. مگس هایی که در خواب از دهان بیننده بیرون می آیند، هر بدی که از دهان بیرون می آید نشان دهنده خودش است و دهان به طور کلی نماد رزق و روزی و گفتن است.
  28. هر کس در خواب ببیند که مگسی از دهانش بیرون می آید، تعبیر او از سخنان بد یا سخنی است که حاوی دروغ و تهمت است.
  29. پرواز از دهان بیننده ممکن است نشان دهنده این باشد که بیننده از شر پول حرام خلاص شده است
  30. خواب ممکن است نشان دهنده توبه از گناهان و گناهان آشکار یا پنهان باشد
  31. خروج مگس ها از دهان بیمار حکایت از بهبودی و بهبود تدریجی او دارد
  32. بیرون راندن مگس از خانه یا خانه حکایت از طهارت دل و روان دارد، زیرا خانه بیننده در تفسیر نماد ذهن یا قلب اوست.
  33. و مگس در این زمینه دلالت بر ظن یا تردید و توهم دارد
  34. اگر در خواب ببینید که مگس‌ها را از خانه بیرون می‌کنید، به این معنی است که از شر افکار یا انرژی منفی روانی خلاص می‌شوید.
  35. و بدین ترتیب با انرژی معنوی جدیدی به زندگی و شادی های آن نزدیک می شوید که به شما امید و نشاط می دهد و اهداف شما را محقق می کند.

تعبیر دیدن مگس در خواب – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=x0zEWn7PSpE

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا