تعبیر سرقت موبایل در خواب دیدن موبایل دزدیده شده در خواب

در خواب دیدم گوشیم را برای زنان مجرد، برای زنان متاهل، برای زنان باردار، برای یک زن مطلقه دزدیدند، چه گوشی را دزدیدند و گریه کردند، پیدا کردند، موبایلم را گم کردند و پیدا کردند، یا برای ابن سیرین پیدا نکردند. بیشتر

تعبیر تلفن همراه در خواب

تلفن در خواب به مرد بلند مرتبه و ثروتمند و بلند مرتبه اشاره دارد و دیدن گوشی و ظاهر آن در خواب بیانگر آن است که اتفاقی افتاده است همچنین تعبیر خواب زنگ زدن به من نشان دهنده خوشحالی است. خبری که به زودی می آید و دیدن گوشی سفید حکایت از خبر غم انگیز و بد دارد برای بیننده و اما دیدن گوشی مشکی راهنما و حکایت از خبرهای شاد و مسرت بخش است انشاء الله بالاتر است و بهتر می داند.

تعبیر خواب گم شدن و پیدا شدن موبایل

و اما موبایل در خواب به مردی بسیار باتقوا و پرهیزکار اشاره دارد و همچنین به هوش و زیرکی و نبوغ و برتری و دانش اشاره دارد.تماس تلفن در خواب بیانگر صداقت، خلوص نیت و پاکی است. و همچنین در خواب دیدن پیام به زنی است که شهرت ندارد و پیام صوتی حاکی از نگرانی و گرفتاری است و موبایل با دیدن آن در خواب مانند شخص فرستاده شده است. برای آشتی دادن مردم و کمک به آنها و رهایی از بیماری و فقر و خداوند برتر و داناتر است.

تعبیر خواب گم شدن موبایل و پیدا شدن آن برای افراد مجرد

گم شدن تلفن همراه دختر مجرد مربوط به از دست دادن یک چیز مهم در زندگی اش است مثلا اگر واقعا قصد ازدواج با فردی را داشته باشد با این فرد ازدواج نمی کند و هیچ سهمی با او نخواهد داشت. همچنین قبل از ازدواج با دختر دیگری ازدواج کند و خدا بهتر می داند و اگر دختر مجرد قصد درخواست شغلی داشته باشد در واقع با دوراهی ها و مشکلات مواجه می شود و ممکن است فرصت های زیادی را از دست بدهد اما اگر گوشی خود را پیدا کند این بشارت دهنده زوال سختی ها و گرفتاری ها و ظهور خیر، ان شاء الله.

خواب دیدم گوشیم گم شده و بعد آن را برای زن متاهل پیدا کردم

شیخ ثامر العامر می گوید گم کردن تلفن همراه برای زن متاهل چیزی جز یک عمل شیطانی نیست که سعی می کند بین او و شوهرش تفاوت قائل شود، زیرا تلفن به شوهر یا نامزد او تعبیر می شود.

تعبیر سرقت موبایل در خواب

اگر زن حامله موبایل را گم کند و در خانه به دنبال آن بگردد و در گوشه و کنار خانه یا اطراف آن را جستجو کند، نشان دهنده مشکل یا بلایی است که گریبانگیر کسی می شود یا در خانه پیش می آید یا با افرادی از اهل خانه دعوا می کند. بیرون از خانه و صدمه می بیند.

اگر در دست طفل باشد برای زن شوهردار حاملگی و برای زن حامله هم جنس فرزند است.

اما اگر در خانه یا اطراف خانه روی زمین دراز کشیده باشد و آن را بیابد، در روزهای آینده با شادی فراوان نزد او خواهد آمد و اگر آن را نیافت، فال بد و ناخوشایندی است. او غمگین می شود و اخباری دریافت می کند که آرامش او و خانواده اش را بر هم می زند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا