تعبیر خواب حفر قبر در خواب

دیدن قبر در خواب برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای مرد مطلقه، برای مرد، خواه قبر باز باشد یا خالی، دیدن قبر انسان زنده، دیدن قبر در منزل، ورود به قبر حفر شده، زیارت قبر پدر ابن سیرین و تفاسیر بیشتر در ضمیمه موضوع زیر

تعبیر دیدن حفر قبر در خواب که خواب کندن قبر در خواب یکی از خواب های ناراحت کننده ای است که باعث تشویش و ترس در روح بیننده خواب می شود.برای حالت بینایی.

تعبیر قبر در خواب

قبر در خواب زندان است و زندان قبر است و هر که در خواب ببیند که در حال حیات در قبری ساکن می شود زندانی می شود و هر که در خواب خود قبر بسازد به معنای مسکن است.

باران بر قبر در خواب رحمت خداوند متعال است و قبر در خواب دلالت بر مسافرت و همسر و زندان دارد.

هر کس در خواب ببیند که او را در قبر دفن می کنند بدون اینکه بمیرد، در حالی که در کارشان هستند مضطرب می شود، اگر در خواب ببیند که قبر مرده ای را می کند، راه او را می جوید، آن پول حرام است. و اگر او را مرده بیابد آن خواسته را برآورده نمی کند، هر که دید قبر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را نبش قبر می کند باید تجدید کند. از سنت خود درس بخواند، مگر اینکه استخوانهایش بشکند، سپس به بدعت و گمراهی برود، اگر زنی در خواب ببیند که شب در قبرستان او را فرا گرفته است و جایی برای خوابیدن جز قبر باز نیافت. ، این پیش بینی می کند که او به دلیل مرگ یا دوستان دروغین با غم و اندوه و ناامیدی روبرو خواهد شد. ممکن است در عشق شکست بخورید و خواهید دید که بسیاری از چیزها به دنبال آسیب رساندن به آن هستند. منفعت و لذت بیشتری در انتظار تو خواهد بود، اگر محله ببیند که برای خود قبری می کند، در آن دیار یا آن محل خانه ای ساخت و در آن سکنی گزید، و اگر دید که بر بام قبری حفر کرده است. سپس او عمر طولانی خواهد داشت.

تعبیر کندن قبر در خواب

ابن سیرین دیدن قبر در خواب را نشانه جدایی و مرگ تعبیر کرده است، این نشان می دهد که صاحب رؤیا در زندگی خود مورد ظلم و ستم قرار می گیرد، چنان که نشان می دهد صاحب رؤیا دچار پریشانی و اندوه و نگرانی خواهد شد. صاحب رؤيا در زندگى و در صورتى كه بيننده در خواب قبر كودكى را ببيند و در مقابل او ايستاده باشد، بيانگر آن است كه بيننده خواب فرزندى خواهد داشت كه سنش كم است و خدا بالاتر است و داناتر است

تعبیر کندن قبر در خواب مرد

اگر مردی ببیند که در خواب روی پشت بام قبر می کند، باقی می ماند که بیننده خواب عمر طولانی خواهد داشت و خدا بالاتر و داناتر است و انشاء الله نیز دلالت بر این دارد که صاحب بینایی عمر طولانی خواهد داشت و خدا داناتر است.

تعبیر کندن قبر در خواب زن مجرد

دیدن قبر دختر مجرد در خواب، دلیل بر غم و اندوه اوست، دیدن قبر در خواب دختر مجرد، بیانگر دست نیافتن به اهدافی است که فرد بینا آرزوی رسیدن به آن را دارد، همچنین دیدن قبر در خواب دختر مجرد، برای او باقی می ماند. یأس و ناامیدی از موضوع ازدواج و در صورتی که دختر مجرد در خواب ببیند که در حال کندن قبر است و این بیانگر مشکلات و گرفتاری های زیادی است که در زندگی به آن مبتلا خواهد شد و دیدن کندن قبر در خواب دختر مجرد بیانگر آن است که صاحب بینا ضرر مالی زیادی متحمل خواهد شد و در صورتی که دختر مجرد در خواب خروج خود را از قبر ببیند بیانگر از بین رفتن نگرانی ها و مشکلاتی است که او در زندگی خود از آن رنج می برد همچنین نشان می دهد که بیننده رویا بر مشکلاتی که در زندگی با آن روبه رو است غلبه کرده است.

تعبیر کندن قبر در خواب برای زن شوهردار

دیدن قبر زن متاهل در خواب بیانگر بروز مشکلات زناشویی بین او و همسرش است که خدای ناکرده به طلاق می رسد و دیدن قبر در خواب زن متاهل نیز بیانگر این است که خواب صاحب رؤیا برآورده نمی شود و در خواب دیدن قبر باز زن شوهردار، بیانگر ابتلای زن بینا به بیماری است و خداوند متعال و دانا است.

تعبیر کندن قبر در خواب زن حامله

اگر زن حامله ای در خواب ببیند که در حال حفر قبر است، بیانگر سهولت تولد او انشاءالله و امنیت او و سلامت جنینش است انشاءالله و خدا اعلم از او در زندگی اش. چنان که رؤیت پر شدن قبر در خواب زن باردار، بیانگر آن است که بیننده خواب از غم و اندوه خلاص می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا