تعبیر مرده در خواب دیدن مرده در خواب

معنی مرده، خواه پدر، برادر، شوهر عزیز، و او زنده است، مرده می خورد، زنده می شود، بیمار، می خندد، لبخند می زند، برهنه، بستگان مرده دختر مجرد، زن شوهردار، زن حامله، زن مطلقه، ابن سیرین، امام صادق، نابلسی و غیره.

تعبیر مرده در خواب

  1. و هر کس ببیند که مرده ای با خوشحالی وارد خانه اش می شود، بیانگر ثواب و صدقه و استجابت دعا برای حق میت از اهل بیت است.
  2. هر کس ببیند مرده شیء سنگینی حمل می کند، یعنی با حمل آن، گناهان و بارهای سنگین به دست می آورد، و کسی که ببیند مرده بر اسب خود سوار شد یا شمشیر خود را بست و یا شمشیر خود را بر تن کرد، خیری ندارد. لباس، و شاید همه آن فقدان، گمراهی یا ظلم بود.
  3. و هر کس در خواب ببیند که مرده ای او را از چیزی خبر داده است، چنان است که گفته است، زیرا مرده در سرای حق است و جز راست نمی گوید، زیرا پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم. گفت: کافی است یکی از شما در خواب موعظه کند.
  4. و هر کس در خواب ببیند که مرده ای مست است، خیری برای بیننده و مرده ندارد، زیرا خداوند متعال می فرماید: و مردم را مست می بینید ولی مست نیستند.
  5. هر کس در خواب ببیند که مرده ای از جایی که او را نمی بیند او را بخواند و با او بیرون رود تا نتواند از او خودداری کند، با همان بیماری آن میت یا علت مرگش می میرد.
  6. هر کس ببیند مرده ای را زد و مرده به ضرب او راضی شد، بیانگر حال اخروی میت است.
  7. و اما کسی که ببیند مرده ای بر پشت اوست، پس مراقب فرزندان مرده است
  8. هر کس در خواب ببیند که زنده و مرده است به کافر بر دستانش سلام می کند یا از فاسق توبه می کند.
  9. اما هر کس ببیند پرنده مرده مرده است برای او نجات است
  10. هر کس مرده معروفی را ببیند که بار دوم مرده و مرگش گریه می کند، با عده ای از اهل بیت خود ازدواج می کند و در میان آنها عروسی می شود وگرنه بر اثر مرگ او می میرد.
  11. و اما کسی که ببیند میت در خواب است، آرام است
  12. هر کس در خواب ببیند که مرده ای ثروتمند شده است نزد خداوند متعال برایش خیر است و هر که ببیند مرده فقیر شده، تعبیرش خلاف است.
  13. و هر که ببیند مرده ای به جای او نشسته است، خیری در او نیست و اگر اختیار داشته باشد از آن دور می شود و ممکن است بمیرد.
  14. هر کس در خواب ببیند که مرده ای با او در لحاف وارد می شود، بیمار یا مبتلا می شود، پس از آن نجات می یابد.
  15. هر کس در خواب ببیند که مرده ای را در حالی که بر بالش هستند در آغوش می گیرد، عمرش طولانی است
  16. همچنین هر کس در خواب ببیند که با چیزی گردن مرده ای را می برد، اگر مصلح است، مردم از دست او توبه می کنند.
  17. چه بسا درباره مسائلش با کسی مناظره کرده و استدلالش بر او قوی بوده و دشمنش پیروز شده است
  18. هر کس در خواب ببیند که گروهی از مردگان در جایی چیزی می خورند، آن چیز گران می شود
  19. و اما کسى که ببیند گروهى از اموات معروف نیستند و بر قبر او ایستاده اند، اهل آن مکان به سختى مى آیند و منافقان در میانشان ظاهر مى شوند.
  20. هر کس ببیند که گروهی از اموات معروف از جای خود برخاستند و شادی کردند، برای او امری زنده می‌کند که از آن چیزهای نیکو منشعب می‌شود و محبوبیت و حالتی تازه پیدا می‌کند.
  21. و اگر آنها را مصیبت دیده و لباسهایشان کهنه شده و اگر پاشنه دارند، فقیرند و مرتکب فحشاء می شوند.
  22. هر کس در خواب ببیند که پشت سر مرده ای وارد خانه ای مجهول می شود و از آن خارج نمی شود، می میرد
  23. و جعفر صادق گفت: هر کس مرده ای را ببیند که به صورت مرده بمیرد، به آرزوهایش که از امور دنیوی به آن امید داشت نمی رسد.
  24. هر کس در خواب ببیند که با مرده ای همراهی کرد تا به خانه او آمد و او وارد شد و با او وارد نشد، ضعیف و نزدیک به مرگ است، سپس از آن می گریزد.
  25. و هر کس ببیند با مرده ازدواج می کند، او را با دعا وصل می کند
  26. و اگر ببیند که مرده است در حالی که پشت جنازه او بدون نوح گریه می کردند، در آن حاکم سعادت می بینند.
  27. و هر کس در خواب ببیند که به مرده سرپوش می دهد، این کمبود مالی یا بیماری است که به او مبتلا می شود، ولی شفا می یابد.
  28. اگر در خواب ببیند که به عمو یا عمه اش چیزی داده است، ارثی بر او وارد می شود.
  29. هر کس در خواب ببیند که مرده چیزی به او داد و آن لباس نجس بود، مرتکب فسق شده است.
  30. ولى هر كه ببيند ميت پيراهنى نو يا جامه پاكى به او داد، مانند روزگارش روزى مى‏گيرد و اگر لباسى به او بدهد خير و منفعت و اعتبار است.
  31. و هر کس در خواب ببیند که به او عسل داد، آن پول از غنایم است که از آن به حساب نمی آید.
  32. کسی که ببیند میت به او غذا داد، از جایی که انتظارش را ندارد روزی می‌گیرد
  33. و هر کس در خواب ببیند که میت به او علم می آموزد، در دین خود به قدر آن به نیکی می رسد.
  34. اگر چیزی به میت هدیه دادی و به او برگردانی مضر و ناقص است.
  35. و هر کس در خواب ببیند چیزی به میت فروخته است، دلیل بر گرانی آن چیز است.
  36. و هر کس از چیزی که در آن است کالایی ببیند و مرده ای در آن باشد، خواه انسان باشد و یا حیوان، آن کالا خراب می شود و اصل آن از بین می رود.
  37. هر کس در خواب ببیند که جامه خود را درآورده و برای مرده بپوشد، اگر بداند که از مال او بیرون آمده است، پیروی می کند و گرنه ضرری به او نمی رساند و هر چه زنده ببیند که به او داده است. مرده ستودنی نیست
  38. و هر کس در خواب ببیند که در جایی زندگی می کرد که مرده بود، در امور دینی و دنیوی به درجه او می رسد، و هر که ببیند جایگاهی بالاتر از کسانی که در آن هستند افتاد، و بینا آمد و آن را وحی کرد و آنها را یافت. مرده، پس از آن به وقوع مرگ در آن منطقه تعبیر می شود.
  39. اما کسی که دید هندوانه ای به او داد، انتظارش را نداشت
  40. هر کس ببیند که مرده باد می زند، زشتی به او یادآوری می شود
  41. و هر کس در خواب ببیند که به مردگان تعلیم می دهد، مردمی را که از گمراهی خود گمراه شده اند اندرز می دهد و باز می گرداند.
  42. هر که در خواب ببیند مرده ای می رقصد، به آنچه در آن است خرسند است، زیرا مرگ در تقابل با زندگی و اعمال آن است.
  43. و هر کس ببیند که در جستجوی حقیقت مرده است، در صورت زنده شدن زندگی او را جستجو کند.
  44. و هر کس مرده ای را ببیند که لباس کثیف به تن دارد یا مریض است بر دین خود در آنچه میان او و خداوند متعال است، مخصوصاً بدون مردم، مسؤول است.
  45. و هر کس ببیند که مرده ای از اهل بیتش با او نزاع می کند، دوستش از همنشینی او روی برگرداند.
  46. امّا کسى که ببیند مرده به کار نیکو مشغول است، آن کار در حق او در آخرت صلاح است و اگر کارش مذموم باشد، خلاف آن است.
  47. می‌گفتند هر کس در خواب ببیند مرده‌ای جامه‌ی نیکو بر تن دارد، نشانه رضایت خداوند از اوست و اگر او را غیر از آن ببیند، خیری در او نیست.
  48. و هر کس در خواب ببیند که با مرده ای مسافرت می کند، در او گیج می شود

تعبیر مرده در خواب

  1. دیدن مرده در خواب، خوش قیافه، با چهره ای پاک، خوش حالت، بیانگر حال خوب او نزد خداوند متعال است.
  2. دیدن مرده در خواب، طلاق از چهره، با او حرف نزده و به او دست نزد، زیرا از او راضی است، زیرا پس از مرگ، صلاحش به او می رسد.
  3. اگر ببیند که با او مخالفت می کند، یا با او نزاع می کند، مثل این که او را می زند، نشان دهنده این است که او مرتکب گناه شده است.
  4. هر که ببیند مرده ای او را می زند، دینش او را می خواهد
  5. هر کس مرده را در خواب ببیند که در زندگی خود ثروتمندتر است، حالش در آخرت خوب است و اگر او را فقیر ببیند، فقیر عمل نیک است.
  6. برهنه دیدن مرده در خواب خروج او از دنیا برهنه از خوبی هاست و گفته اند برهنگی مرده آرامش اوست.
  7. اگر ببیند که مردم شناخته شده ای با لباس های نو و شاد از جایی برخاستند، برای آنها زندگی می کند و همه چیز به دنبال آنها می آید.
  8. هر کس در قبرستان معروف در خواب ببیند که مردگان از آنجا برمی خیزند، مردم آن مکان دچار ناراحتی می شوند و منافقان در آن ظاهر می شوند.
  9. و اما کافر مرده اگر در بهترین حالت و ظاهر او دیده شود، بیانگر این است که امر عذاب او مطرح می شود و نشان دهنده حال خوب او نزد خدا نیست.
  10. هر کس در خواب ببیند مرده خندید و گریه کرد، دلالت بر این دارد که هیچ مسلمانی نمرده است
  11. همچنین اگر ببیند صورت مرده سیاه شده است، خداوند متعال می فرماید: آیا پس از ایمان کافر شده اید، کسانی که چهره هایشان سیاه شده است؟
  12. هر کس در خواب ببیند که مرده جامه های کثیف بر تن دارد یا مریض است، دین خود را در آنچه میان او و خداوند متعال است، به ویژه بدون مردم بر عهده دارد.
  13. و اما کسی که مرده را مشغول یا خسته ببیند، این دل مشغولی او به آنچه در اوست است.
  14. هر که ببیند مرده ای زنده شده، اتفاق خوب و مبارکی است، مخصوصاً اگر میت شاد باشد.

در خواب دیدم که در خواب مرده ام

امام فرمودند: کسى که در خواب ببیند در حال مرگ است یا مرده است بدون اینکه علت و مرض و مرضى براى مرگ او وجود داشته باشد، پس رؤیت او حاکى از عمر طولانى و عمر طولانى است که ان شاء الله سپری مى کند. رؤیت او اشاره به برخی از گناهان و معصیت هایی است که این بیننده مرتکب می شود و انشاء الله از آنها توبه می کند، شخصی که در خواب ببیند طول عمر خود را احساس می کند و نمی تواند در زمان نزدیک بمیرد، بینش اوست. دلالت بر مرگی دارد که در حقیقت او را غافلگیر می کند، اما آنچه که مرگ او را متمایز می کند این است که برای رضای خداوند متعال است.

کسی که در خواب ببیند مرده یا مرده است و مردم و ازدحام و مجالس عزاداری از قبیل غسل و کفن زدن را می بیند، رؤیت او حاکی از زندگی مرفهی است که در دنیا زندگی می کند و فراوانی او را در این دنیا خواهد یافت. بازگشت به آن تنگی در آخرت به دلیل ضعف ایمان و فساد و کوتاهی در اطاعت از خداوند متعال و اینکه مرتکب گناهان و گناهانی است که عبارتند از: هر که در خواب ببیند که حاکم مرده است. سپس رؤیت او حکایت از ویرانی و ویرانی دارد که بر مردم شهر و بناهای آن وارد می شود، مصلوب شدن آن مرد، یا اینکه اشاره به ازدواج بیننده با یکی از دخترانی است که نسل او به این مرد می رسد.

و کسى که در خواب ببیند که در حالى که لباسى بر تن نداشت، مرد، مرد، یا مرد، یعنى برهنه بود، بر زمین افتاد، پس رؤیت او حاکى از فقر و نیازى است که به او مى رسد. که بخواند و از آن لذت ببرد، برای کسی که در خواب ببیند در حال مرگ است یا در بستری که برای خواب آماده شده مرده است، بینش نشان دهنده مقام و شرافت و شرافتی است که بیننده در زندگی واقعی خود به خواست خدا کسب می کند. امرار معاش که از طریق یکی از اعضای خانواده او در واقعیت تأمین می شود.

از امام ابن سیرین رحمه الله روایت شده است که مجردی که در خواب ببیند مرده یا مرده یا در خواب مرده است، رؤیت او حکایت از ازدواج و ازدواج نزدیک دارد، ان شاء الله. زن یا مرد باشد ممکن است در روابط زناشویی بین او و شوهرش تأثیر بگذارد و شخصی که در خواب مرگ شریک زندگی خود را ببیند، بینش او نشان دهنده قطع رابطه شراکت بین آنها و جدا شدن هر یک از آنها از همسرش است. دیگری در تجارت

دیدن مرده در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا