تعبیر دود در خواب دیدن دود در خواب

تعبیر خواب دود برای زن مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، برای زن مطلقه، برای یک مرد، دود سیاه و سفید در خانه، دود ناشی از آتش، سیگار کشیدن در خواب از نزدیکان به تو، دود خروج از بدن، سیگار کشیدن، نوشیدن دود، نوشته ابن سیرین و فهد الاسیمی و غیره

تعبیر دود در خواب

النابلسی در تعبیر دیدن دود در خواب می گوید عقوبت خداوند متعال یا عقوبت سلطان.

هر که ببیند پس از آتش سوزی هولناک از خانه اش دود بیرون می آید، برای صاحب آن رؤیا، حکایت از رسوایی یا تب بزرگ دارد.

اگر در زیر دیگی که در آن گوشت است دود دیده شود، نشان دهنده نیکی و باروری است.

و هر که در زمستان دود ببیند، دلالت بر اندوه و اندوه دارد و دیدن دود، بیانگر دعوا و اختلاف شدید بین بیننده خواب و دشمنان او باشد.

دود در خواب نشان دهنده تاری دید است و دود نیز ممکن است نشان دهنده ظلم یا عذاب از جانب خداوند متعال باشد.

اگر شخصی در خواب دود ببیند، بیانگر ترس و تردیدهایی است که صاحب این بینش را احاطه کرده است، به ویژه اگر این تردیدها بیننده خواب را در معرض خطر قرار دهد.

تعبیر کنندگان خواب می گویند که دیدن دود خفیف در خواب بیانگر خیالات و رویاهای عاشقانه است اگر دختر مجرد یا جوان مجردی آن را ببیند.

دود آتش در خانه یا شهر نشان دهنده شکست دشمنان است و دود غلیظ در خواب بیانگر رمز و راز و سردرگمی است که زندگی صاحب آن رویا را فرا گرفته است.

دیدن دود نیز ممکن است نشان دهنده شانسی باشد که در زمان خاصی تنظیم نشده است و دود اغلب از سمتی می آید که خبر از آن بلند می شود، خواه یک خبر واقعی باشد یا یک شایعه غیر واقعی.

اگر فردی ببیند که از بینی یا دهانش دود خارج می شود، نشان دهنده موفقیت در عشق است.

دودی که در خواب بیرون می‌آید نشان‌دهنده شهرت دروغین است و دیدن در دود بودن نشان‌دهنده قرار گرفتن در میان حسادت و نفرت اطرافیان آن شخص در زندگی است.

برخی از تعبیر کنندگان خواب می گویند که اگر مردی ببیند که از محل کارش دود خارج می شود، این نشان دهنده شگفتی های خوبی است که بعد از شر به وجود می آید.

دیدن دود بدون آتش بیانگر سوء ظن یا ظلم به صاحب خواب است و دیدن دود در مواردی بیانگر شگفتی های خوشایند است.

اگر دود سفید باشد نشان دهنده شگفتی های خوشایند است، در حالی که دود سیاه و غلیظ نشان دهنده مشکلات گذرا است که به سرعت از بین می روند.

دود واضح در خواب بیانگر عشق به طرف مقابل و دیدن دود بیانگر تنهایی و دیدن دود سیگار بیانگر ترس است.

النابلسی در تعبیر دود می گوید: دیدن دود در خواب، بیانگر این است که انسان در مکرهایی قرار می گیرد که بر او نقشه می کشند.

محقق ابن سیرین در تفسیر دود می گوید: اگر زن شوهردار آن را ببیند، نشان می دهد که این زن بین خود و شوهرش دچار مشکلاتی می شود.

دود در خواب زن باردار بیانگر این است که او در دوران بارداری یا بعد از زایمان در معرض برخی مشکلات سلامتی قرار دارد، به خصوص اگر این دود سیاه و غلیظ باشد.

اگر مردی ببیند که دود او را بسیار داغ کرده و خفه می کند، این نشان دهنده نگرانی ها، ناراحتی ها و مشکلات زیادی است که صاحب این بینش در آینده نزدیک با آن مواجه خواهد شد.

و دودی که در خواب یک زن مجرد ظاهر می شود ممکن است نشان دهد که کسی در غیاب او در مورد او بد صحبت می کند یا اینکه این دختر در معرض شایعات است.

در خواب وحشت و عذابی از جانب خداوند متعال و عذابی از جانب سلطان است، پس هر کس ببیند که از مغازه یا خانه اش دود بیرون می آید پس از وحشت و رسوایی و تب به خیر و باروری می افتد و آن از سلطان اگر دود زیر قابلمه ای باشد که در آن گوشت می پزند پس از آن خوب و حاصلخیز و شادی آور است پس از آن وحشتی است که به او می رسد و اگر دود چیزی بوی بدی نداشته باشد پس آن است. وحشتی که زشتی و رسوایی را به دنبال دارد

و هر که در خواب ببیند که دود او را فراگرفته و تب می کند و هر که در زمستان و تابستان به گرمای دود مبتلا شود نگران و مضطرب است و دیدن دود وحشتی بزرگ و جنگی شدید است. اگر در خواب به مردم صدمه بزند و چشمانشان را کور کند، نشانه نگرانی، پریشانی، ظلم یا عذابی است که از جانب خداوند متعال با فنا یا خشکسالی همراه است. شاید دود حاکی از خبر از سمتی بود که از آن ظاهر شده بود

تعبیر دود در خواب ابن سیرین

  1. هر که در خواب ببیند: دود او را فراگرفته و تب کند
  2. هر که در زمستان و تابستان به گرمای دود مبتلا شود، مضطر و مضطر است
  3. و دیدن دود وحشتی بزرگ و درگیری شدید است
  4. و اگر ملتهب نیست بدون جنگ جمع شوید و بدون جنگ نزاع کنید و در خواب سیگار بکشید.
  5. اگر به مردم آسیب برساند و چشمانشان را کور کند، نشانه نگرانی، مصیبت، ظلم یا عذابی است که خداوند متعال با فنا یا خشکسالی دارد.
  6. شاید دود خبر از سمتی که از آن ظاهر شده بود را نشان می داد
  7. سیگار کشیدن در خواب بیانگر این است که وقت آن رسیده است که با خود صادق تر باشید
  8. سیگار کشیدن در خواب بیانگر این است که شما در حال افزایش قدرت هستید، خواه حمایت یک دوست، همسرتان یا به دست گرفتن قدرت باشد.
  9. وقتی در خواب دود سیگار می بینید، بیانگر این است که امید دارید یک رابطه عاشقانه را شروع کنید که دوباره پایان یافته است.
  10. وقتی در خواب خود را در حال کشیدن سیگار می بینید، بیانگر آن است که شغل جدیدی پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند سود بیشتری کسب کنید.
  11. وقتی در خواب یک پاکت سیگار می بینید، بیانگر آن است که دوستی ثروتمند دارید
  12. اگر در خواب خاکستر سیگار ببینید، بیانگر آن است که مشکلی دارید و کم کم خود به خود برطرف می شود.
  13. وقتی در خواب از کسی سیگار می گیرید به معنای شکست و درگیری با کسی است
  14. اگر در خواب خود را در حال خریدن سیگار ببینید، بیانگر آن است که بر دشمنان خود پیروز خواهید شد

سیگار در خواب یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا