معنی آرد در خواب تعبیر آرد در خواب

چشم اندازی از آرد و آرد گندم برای زنان مجرد، برای زنان متاهل، برای زنان باردار، برای زنان مطلقه، چه کیسه های آرد سفید، چه خمیر، چه آرد

تعبیر خواب آرد ابن سیرین

آرد: مبین رزق فعلی و بیان حق و آسایش بعد از خستگی آرد گندم در خواب تعبیر به رزق، آرد برنج برکت است و بلغور برای دختر مجرد شوهر شایسته است. و چه بسا آرد دلالت بر علم فراوان و مسافرت و پول و انبار و لوازم شکست ناپذیر و دژ دژ و دین و ارشاد و شفای امراض باشد و آردی که غیر از گندم شفای امراض باشد و خورده شود. با فقر و تنگدستی، و آرد گندم، مال گروه و فرزندان است، و خمیر آن، سفر صاحبش به نزد خویشان است.

هر که در خواب ببیند: آرد جو را خمیر کند، مردی با ایمان باشد و از حالت و پیروزی بر دشمنان متاثر شود.

و هر که در خواب ببیند که آرد می زند، بی آنکه خسته شود، مال نیکو می گیرد و اگر بیند که می خورد، منفعت می رساند، خرج می کند و می خورد، و نیز خمیر می خورد.

دیدن آرد در خواب به مال – وفاداری – سود – اختلاف – تعبیر می شود پس دیدن آرد در خواب چه تعبیری دارد؟

دیدن آرد جمع آوری شده در کیسه حکایت از رفاه دارد و از خواب های نیک است.

ديدن آرد پراكنده روي زمين حاكي از دعوا و بحث هاي گوناگون است.

دیدن آرد کثیف یا آلوده در خواب، بیانگر حضور کسانی در اطراف شماست که می خواهند شما بیفتید و غیبت کنید.

دیدن آرد در هنگام آسیاب نشان دهنده این است که کار مهمی با سود زیادی در حال انجام است.

دیدن فردی که در خواب آرد پراکنده شده است، بیانگر وجود افراد چاپلوس در اطراف شماست.

دیدن آرد پراکنده روی صورتتان نشان دهنده سود غیرمنتظره است.

دیدن آرد خوردن در خواب، بیانگر آن است که پول حلال آلوده و خورده می شود.

دیدن خوردن سبوس در خواب، بیانگر کاری است که در آن سودی ندارد.

دیدن آرد مروارید در خواب بیانگر نیاز و نیاز است.

دیدن آرد گندم در خواب بیانگر خوشبختی است.

دیدن آرد برنج بعد از سختی نعمت است و آرد گندم رزق و روزی است اما بلغور برای زن مجرد شوهری کارآمد است.

دیدن آرد فروشی حکایت از بدهکاری دنیا دارد.

دیدن آرد سیاه در خواب بیانگر ناپدید شدن فردی است که شما را می شناسید.

دیدن آرد الک کردن نشان دهنده این است که خبر جدیدی دریافت خواهید کرد.

آرد گندم گاهی ممکن است نشان دهنده عزاداری باشد.

دیدن آرد در دست نشان دهنده سود غیرمنتظره است

آرد گندم پول جمعی از مردم و فرزندان است و خمیر آن سفری است برای خویشاوندان.

اگر تخمیر نشود فساد و مشقت در پول است و اگر اسیدی باشد در آستانه زیان است.

هر که در خواب ببیند که آرد جو را خمیر می کند، مرد مؤمنی می شود و از حال و مال و غلبه بر دشمنان و سبوس و سختی در زندگی و خوردن آن از فقر گرفتار می شود.

و هر کس در خواب ببیند سبوس می خورد، از درآمد خود سودی نمی برد، و هر که ببیند نان می زند، مالی است که در آن خسته است و دلالت بر علم و اسلام دارد.

هر که در خواب ببیند که بین مردم نان تقسیم می کند، روزی بر دستش جاری می شود و اگر از اهل علم باشد به آنچه مردم از آن بهره می برند، می رسد.

بلغور جو دوسر:

اگر خواب دیدید که بلغور جو دوسر خوردید، این پیش بینی می کند که از پول زیادی که به دست آورده اید خوشحال خواهید شد. اگر دختری در خواب ببیند که بلغور جو دوسر می پزد، این بدان معناست که به زودی شانس به او لبخند می زند و او مسئول سرنوشت دیگران خواهد بود.

دید دقیق

دانیال گفت: آرد به پول حلال بدون مشقت تعبیر می شود، آرد جو در دین قائم است، و آرد ارزن پول با مشقت است و آن چند نفر از پست ترین مردم است.

هر که دید: آرد می فروشد، نشانگر بیع دین او با جان است، و گفته شد که آرد گندم در تجارت پول شریفی است و به سرعت از آن سود زیادی به دست می آید، و اما آرد برنج. از نظر سختی پول است

نشانه ها و معانی دیدن آرد در خواب

مفسران گفته اند که آرد در خواب، رزق و روزی و نطفه است، بنابراین اگر کسی در خواب ببیند که آرد را در خواب دید، این بدان معناست که این شخص فرزند نیکو می دهد و از حلال مال می گیرد و در آرامش زندگی می کند. زندگی شخصی اوست، اما اگر شخصی در خواب ببیند و خود را در حال خمیر کردن آرد با لباس خواب ببیند، به این معنی است که این شخص به زودی به سفر خواهد رفت و با شخصی محبوب ملاقات خواهد کرد.

تعبیر خواب آرد در خواب برای زنان مجرد

مفسران گفته اند: دختر مجردی که در خواب دید آرد را در خواب دید و آرد می خرید و خمیر می کرد و می پخت، این نشان می دهد که با فردی خوش اخلاق آشنا می شود و به زودی با او ازدواج می کند و اگر دختر در زمینه کاری او و تلاش و کوشش نشان می دهد که در مقابل تلاش خود ترفیع دریافت می کند و پول و رزق و روزی می گیرد، اما اگر دختری در خواب ببیند آرد را در خواب ببیند و آرد در تعداد زیادی کیسه وجود داشته باشد و دختر کار نمی کند و در خانه خود زندگی می کند، این نشان می دهد که این دختر شغل مناسبی پیدا خواهد کرد.

تعبیر دیدن آرد در خواب برای زن شوهردار

مفسرین در مورد معنای دیدن آرد برای زن شوهردار گفته اند که اگر در خواب آرد ببیند و خود را نان تهیه کند، این بدان معناست که در زندگی زناشویی و خانوادگی با شوهرش از ثبات و امنیت برخوردار است و اگر زن متاهل در خواب می بیند که خود را در حال پر کردن مقدار زیادی آرد می بیند، این بدان معنی است که او امرار معاش می کند یا او بچه دار می شود.

تعبیر دیدن آرد در خواب مجرد

اگر مجردی در خواب ببیند آرد در لباس خواب خود می بیند، این بدان معناست که در نتیجه کار تجارت، پول زیادی به دست می آورد و برای مرد متاهل به این معنی است که صاحب فرزند می شود.

تعبیر رهی در خواب

اگر در خواب ببیند که سنگ آسیاب را با دست می چرخاند و آسیاب می کند، این بدان معناست که به رزق و روزی خود وابسته است و به نسبت آنچه از آرد بیرون می آید، روزی و روزی می گیرد.

اگر کسی در خواب ببیند که سنگ آسیاب در دست دارد، به این معنی است که او را کتک می زنند و زندانی می کنند.

اگر انسان خواب ببیند که سنگ آسیاب شکسته است، بدین معنا است که اگر نگران باشد از نگرانی رهایی می یابد و اگر زندانی شود از زندان آزاد می شود.

تعبیر خواب آرد – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا