تعبیر خواب خیانت شوهر در خواب ابن سیرین

دیدن خیانت در خواب برای مجرد، برای نامزد، برای متاهل، برای حامله، برای مطلقه، برای مرد، خیانت به معشوق، خیانت شوهر در مقابل همسر یا خیانت زن با برادر با دوست

تعبیر خیانت شوهر در خواب

اگر بیننده خواب مردی متاهل باشد، خواب او که به همسرش خیانت می کند یا با زن دیگری می رود، بیانگر فقر یا فقدان مالی او است، یا زن دیگری، و اگر زن دیگر زیباتر یا پولدارتر از او باشد، شوهرش خواهد دید. محبت همسرش را افزایش دهد زیرا پول و زیبایی خوشبختی در خانه است و ممکن است با از بین رفتن اعتماد زن و شوهر و تردیدهای او در اطراف او از ترس خیانت واقعی او توضیح داده شود. سفر شوهرش به کشورهای دیگر برای اقامت طولانی است

در مورد خيانت زن شوهردار با ديدن زنا و همبستر كردن شوهرش با ديگري، اگر او را بشناسد كه با او خيانت كرده، مال او و شوهرش هدر مي‌رود و بعضي از آنها به راه حرام مي‌روند. حقيقت، كسى كه ببيند شوهرش به خاطر خيانت عذاب بر او تحميل شده يا كشته شده است، در كارش قيام مى‏كند يا بر اقتدارش مى‏افزايد، و مى‏بيند كه او زنى را تعقيب كند تا به او خيانت كند، سپس شوهرش. تلاش برای گرفتن پولی که حق او نیست یا حرام یا مشکوک است.

در مورد دختری که نامزد دارد یا در مرحله خواستگاری است و دیده است که به او خیانت می کند، اگر خیانت او صرفاً همراهی باشد، اما اگر خیانت او آمیزش و زنا باشد، ممکن است به ازدواج خوشبختی تعبیر شود. با دیگری، پس از آن ازدواج آنها پس از او مشکلات زیادی خواهد داشت که ناشی از مسائل کوچک و عدم درک هر دو است.

تعبیر خیانت معشوق در خواب

وقتی مرد یا جوانی می بیند که به معشوقش خیانت می کند، اگر مجرد باشد، ازدواج موفقی را ارائه می دهد، اما آنچه در مورد او می اندیشد، از سهمی که برای او در نظر گرفته شده نیست، و با دیدن این که دارد. همبستر شدن با دختری که او را می شناسد، در برخورد با او به گناه نزدیک می شود یا با او ازدواج ناپسند می کند و برای متاهل، تصور خیانت به معشوقش اگر زن فعلی او نباشد، ضرر است. او در دنیا یا گناهی که باید از آن توبه کند.

در مورد زنان، دیدن دختر مجردی که معشوقش با دختر دیگری به او خیانت می کند یا با او رابطه جنسی برقرار می کند یا با او می رود و او را ترک می کند، یعنی جدایی در واقعیت یا جدایی در سهم در صورت جدی بودن ازدواج. برای یکی از دو طرف اضطراب و درد و رنج، زیرا وجود محبت به او غیر از شوهرش ناشی از اعمال شیطان است که با آن سعادت خانه و شوهر و خیانت معشوق را از هم جدا می کند. زن شوهردار ممکن است مرض باشد یا مرضی داشته باشد که برای شیرخوار رضایت بخش است و می گویند برای زن حامله اگر پسری در شکم او باشد امان است زیرا خیانت معشوق به زن باردار از سعادت واقعی خود در شکم بسیار دور است، زیرا پسر در هر امری از معشوق عزیزتر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا