تعبیر کتک زدن شوهر به زن در خواب، دیدن کتک زدن زن با دست یا کف دست به صورت

وقتی شوهر زن باردار خود یا شخص دیگری را می زند به صورت یا با دست یا با چوب یا شلاق و جلاد می ایستد.

تعبیر کتک زدن زن در خواب

دیدن شوهر که در خواب زنش را کتک می زند یا در خواب زن که شوهرش او را در خواب با دست کتک می زند، بیانگر این است که چیزی از طرف کتک زن یعنی شوهر با دست به زنش پیشنهاد می دهد یا می تواند بیاورد. به این معنی که دست در رویا قدرت است و یا هدیه ای شادی آور است یا نزدیک شدن به او با عشق و محبت، یا چیزی است که به او می دهد تا با آن چیزی را ذخیره کند یا بخرد. فراق، زیرا در اینجا غریبه ها هستند. ادله نقض پوشش یا افشای راز و اگر ضرب و شتم همراه با توهین و توهین و تحقیر باشد حاکی از سوء تفاهم یا حیله گری زن است، مرد بس است و به او مشکوک شده یا به جستجو می رود. دیگران یا اینکه از او دور خواهد ماند.

مفسرین همچنین ذکر کرده اند که اگر مردی شوهر زن حامله ای را ببیند یا خود آن زن حامله را ببیند که شوهرش در خواب با دست او را می زند، فرزندی به او می دهد که از او خوشحال شود و به او نزدیک شود و فرزندش و عشق و محبت در خانه رخنه می کند، در روابط زن و شوهر مشکلات اساسی وجود دارد و اگر در خواب مرد غریبه ای برای زن باردارش کتک بزند، یا جنین را در شکم خود از دست می دهد. ، یا شوهرش را از دست می دهد و یا فرزند عامل افزایش بحران ها و مشکلات بین دو طرف است.

اگر با پا یا کفش همسرش را بزند

و اما اینکه شوهر در خواب از پای خود برای کتک زدن همسر یا کفش هایش استفاده می کند، بیانگر این است که او به روزهایی می رسد که در آن زن ذلیل می شود.

تعبیر ضربات شوهر به صورت همسرش

همه مفسران می گویند که شوهر زنش را کتک می زند، چه حامله باشد یا دیگری، یا هنوز زایمان نکرده باشد، یا مادر فرزندانش باشد، و خواب برای زن یا شوهر در خواب است. بعد ضربه زدن به صورت حکایت از اتفاق بدی دارد که در خانه اتفاق می افتد و بین این دو همسر مشکل ایجاد می کند، موضوع مرد است و اگر این زن این را ببیند عامل اختلاف زنی مانند او از مردم خواهد بود. از خانه یا بستگان

شوهر زنش را با ابزار کتک زد

ابزار در کتک زدن معمولاً مادر بد بین شوهران است و نشان دهنده دستور برای هر وسیله یا وسایل مشابه در ضرب و شتم است، شوهرش همان کاری را کرد که با خودش کرد، در مورد او آشکار می شود و شوهرش او را می شناسد. و ابزار تیز نشان دهنده شرافت یا آبروی زن در صورت ضرب و شتم شوهر است.

و اما اینکه شوهر او را با چوب و چوب و پلاستیک و شلاق و جلاد یا امثال اینها بزند که بدون جراحت استخوانهای بدن را بشکند یا بدون جراحت بر درد تأثیر بگذارد، این نشان دهنده شر و حیله گری است. همسرش نسبت به خانواده یا نسبت به او.

تعبیر خواب کتک زدن همسر – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=qq0bQgHB2ksyy

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا