تعبیر باکره در خواب تعبیر باکره در خواب

رویای باکره برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای مطلقه، برای نامزد، چه دختر باکره قبل از ازدواج یا دختر باکره ابن سیرین و غیره.

تعبیر باکره در خواب

باکره اگر در خواب باکره ای را ببینید، پیش بینی موفقیت در برخی از امور و مشغله های شماست. اگر زنی متاهل خواب ببیند که باکره است، به این معنی است که شایعاتی در مورد گذشته او منتشر می شود و شانس از او در جستجوی ثروت دور می شود. اگر دختری در خواب ببیند که دیگر باکره نیست، پیش‌بینی می‌کند که در اثر حماقت با یکی از دوستانش، او را تهدید می‌کنند که آبرویش را می‌برند. اگر مردی خواب یک رابطه غیرقانونی ببیند که در آن دختر باکره ای را فریب دهد، این پیش بینی می کند که در اداره یک پروژه یا کسب و کار شکست می خورد و این باعث نگرانی و اضطراب زیادی او می شود. او به دلیل عدم صداقت دوستانش در تحقق رویاها و جاه طلبی های خود شکست خواهد خورد.

تعبیر کلمه باکره در خواب

باکره برای صاحبان مناصب در خواب سختی است، همچنان که زن برای کسانی که ورشکسته هستند تسکینی است و این در باکره در حرف ب آمده است.

تعبیر دختر باکره در خواب

هر کس در خواب دختر باکره و باکره ببیند این برای صاحبان نصیب سختی است، همچنان که زن تسکینی بر ورشکستگی است. باکره ممکن است بر شتر باکره دلالت کند و به زمین مفید، خانه جدیدی که ساخته شده، کتابی که مهر آن برداشته نشده، یا میوه ای که چیده نشده باشد، اشاره دارد. شاید دلالت بر اندوه از مشتق نام آن، رنج بکر باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا