تعبیر عطش در خواب – تعبیر خواب تشنگی برای ابن سیرین

تعبیر خواب دیدن تشنگی و گرسنگی در خواب ابن سیرین عطش

تعبیر خواب تشنگی شدید

تعبیر خواب تشنگی

تعبیر خواب آب خوردن

تعبیر خواب تشنگی مرده

تعبیر خواب تشنگی شدید و نوشیدن آب

تعبیر عطش در خواب ابن سیرین

تعبیر خواب تشنگی ابن سیرین: در تعبیر عیب دین است، می گفتند هر که می خواست بنوشد و ننوشید حاجتش را نگرفت و هر که آب سرد خورد پول گرفت. که حلال است و اگر ببیند که از آب جاری است، دلالت بر درستی دین و راستی او و درستی حالش در آن دارد.

تعبیر عطش در خواب نابلسی

النابلسی خواب تشنگی دید: که در خواب در دین فساد است نشان دهنده اخلاق اهل فتنه و هر که ببیند تشنه است نیاز به ازدواج دارد.

تعبیر عطش در خواب ابن شاهین

ابن شاهین خواب تشنگی دید و گفت: دلالت بر خستگی و سختی و فساد در دین و دنیا دارد. و گفته شد که خواب تشنگی، بیانگر بروز عیب در دین است و اگر تشنه باشد و بخواهد از نهری بنوشد و از آن ننوشد، از غم و اندوه بیرون می آید به سبب فرموده حق تعالی: {و هر که به او اطعام نکند از من است.

تعبیر تشنگی در خواب

  1. تشنگی نیاز شدید بیننده به پول یا احساس محرومیت شدید عاطفی است
  2. دیدن تشنگی در خواب مرد، از رنج او در مسائل مربوط به امرار معاش و مالی است.
  3. تشنگی در خواب یک زن نمادی از مشکلات عاطفی و رنج است
  4. دیدن تشنگی در خواب ستودنی است اگر به دنبال آن رفع تشنگی و تشنگی باشد مانند نوشیدن آب یا شیر.
  5. اما دیدن رفع تشنگی با نوشیدن قهوه یا شراب و شراب خوب نیست
  6. دختر مجردی که در رویاهای خود احساس تشنگی می کند و با هیچ نوشیدنی که تشنگی و تشنگی او را از بین می برد سیر نمی شود، این است که این دختر از خلاء عاطفی بزرگی در زندگی خود توسط خانواده یا دوستان رنج می برد.
  7. دیدن یک دختر مجرد که بعد از احساس تشنگی آب می نوشد و خود را سیر می کند، ناراحتی ها و نگرانی ها برطرف می شود، به خصوص اگر آب یا آبمیوه بنوشد.
  8. تشنگی در خواب یک دختر مجرد ممکن است نشان دهنده این باشد که او در حال گذراندن حالت انتظار و ترس است، مثلاً در مورد نتیجه امتحان یا اشتیاق او برای چیزی که می خواهد به آن برسد و به دست آورد.
  9. در مورد زن متاهل که در خواب احساس تشنگی می کند، این نشان دهنده رنج او از بیگانگی یا عدم علاقه شوهر به او است یا ممکن است زن متاهل در اثر تنگ دستی و بی پولی احساس تشنگی کند.
  10. از آنجایی که دیدن تشنگی یا گرسنگی در خواب زن حامله نماد تولد فرزند پسر است، دیدن تشنگی رفع شده بیانگر تولد یک زن است.
  11. دیدن خواب بیننده در بیابان و احساس تشنگی شدید احساسی دردناک و ظالمانه است، زیرا نماد کمبود منابع و فرسودگی آنهاست و در نتیجه بحران مادی و مالی بزرگ، بدهی های انباشته، ناتوانی در پرداخت بدهی و … ناتوانی در تحمل هزینه های زندگی
  12. دیدن تشنگی شدید در خواب بیانگر کمبود منابع برای کشور است
  13. دیدن آب در خواب بعد از تشنگی شدید، وضعیت خوب و رو به بهبودی را نشان می دهد و به تدریج آسان می شود
  14. گرسنه یا تشنه در خواب به ضربه زدن و میل به سوء استفاده از بیننده و تملق شدید او نسبت به او و تصاحب خیر بیننده اشاره دارد.
  15. دیدن بیننده که به تشنه آب می دهد تا سیر شود و تشنگی از بین می رود و بیننده را به حال خود رها می کند، بیانگر ایمن بودن بیننده از دشمنان و حریصان است.
  16. با دیدن اینکه انسان همچنان تشنگی می کند، بیننده را به طمع شدید و احتیاط از حسودان و کینه وران برحذر می دارد تا امنیت خود و خانواده اش و امنیت معیشت و خوشی خود را تضمین کند.
  17. غالباً در خواب، مردم از دیدن مرده تشنه و درخواست آب تردید می کنند و این خواب باعث سردرگمی بسیاری از بینندگان او می شود، اما دیدن مرده تشنه او را مانند پدر، پدربزرگ، مادربزرگ یا هر مرده ای می شناسد. به بیننده
  18. و رؤیت انسان که مرده آب می خواهد تا سیر شود و تشنگی خود را سیراب کند، حاکی از گرفتاری ها و نگرانی ها و بحران هایی است که بیننده در آن می گذرد و مدت زیادی از آن گذشته است.
  19. ديدن ميت سير و رفع تشنگي حكايت از قطع غم و گرفتاري و خير است و بهترين خواب آن است كه ميت آب و آبغوره يا شير بنوشد.
  20. و دیدن تشنگی میت ممکن است نشانه دیگری داشته باشد و آن نیاز میت به دری است که بر او اعمال نیکی بیفزاید که مقامش را بالا ببرد و حساب آخرتش را کم کند، مانند صدقه مستمر یا دعوت از فرزند صالح. به خصوص اگر تشنگی مرده با ضعف همراه باشد

تعبیر تشنگی در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا