تعبیر دفن در خواب دیدن دفن در خواب

معنی دفن برای زن مجرد برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه، خواه مرده دفن شود چه زنده، مرده در قبر دفن شود و بیشتر برای ابن سیرین، نابلسی و امام. الصادق

تعبیر خواب دفن در خواب ابن سیرین

دفن: هر که ببیند مرده و دفن شده است، در راه دور است و پولی نمی یابد، و هر که ببیند در قبر بدون مرگ دفن شد، بر او ظلم و ستم است.

دفن اگر کسی در خواب ببیند که مرده و دفن شده است، راه درازی را طی می کند و پولی نمی یابد. و هر کس در خواب ببیند که او را بدون مرگ در قبر دفن کردند، بداند چه کسی او را دفن کرده است، سپس با ظلم و ستم یا زندان شروع می کند. اگر ببیند که او را به گودال قبر رساندند، او را به هلاکت می رساند. اگر آن را در قبر بگذارد خانه به دست می آورد. اگر خاک روی او هموار شود به اندازه آن پول می گیرد. و گفتند: هر که دفن شود دینش را فاسد کرده است، مگر اینکه بعد از دفن از قبر بیرون بیاید. هر کس را بعد از طلوع یا ظهر یا هنگام غروب در خواب دفن کنند، دلالت بر امر به معروف و نهی از منکر دارد. و اما دفن زنده، حیله و نیرنگ است و ممکن است حاکی از ثروت مدفون پس از فقر و ازدواج او پس از تجرد و فراموشی او پس از تنهایی باشد. دفن مرده به زنده نشان می دهد که بدهی همان طور که هست جذب می شود. دفن دوم مرده در خواب، بی اعتنایی به بیش از حد جرمی است که مرتکب شده است. دفن میت برای میت، اتحاد و نخبه و محبت بین خویشاوندان است، شاید دفن حبس، بیماری، ازدواج، ودیعه یا رهن بوده است و هر که دید مرد یا دفن شد بدون توبه مرد. اگر ببیند از قبر بیرون آمد، توبه کرد. گفته شد: دفن نشان دهنده ازدواج است. و هر کس ببیند که او را بدون مرگ دفن کردند، به حبس و سختی می اندازند.

اگر در مراسم تدفین یکی از بستگان خود شرکت کردید و آفتاب به حاضران تابیده بود، این نشانه سلامتی بستگان است و شاید ازدواج خوشی برای یکی از آنها رقم بخورد. اما اگر هوای کسالت بار بیاید و باران ببارد، به زودی خبر بدی از غیبت و بیماری به شما خواهد رسید و حس ناامیدی در محافل کاری حاکم خواهد شد. دفن، زمانی که تشریفات غمگین و چهره ها دردناک است، نشان دهنده محیطی خصمانه یا نزدیک شدن سریع این محیط به شماست.

تعبیر خواب دفن در خواب ابن شاهین

هر که در خواب ببیند که زنده‌ای را دفن می‌کند، بر دشمن خود پیروز می‌شود، او مذموم است، زیرا با مردی از آن طبقه ملاقات می‌کند، و اگر دوستش داشته باشند، پشیمانی است و شاید نجات‌بخش باشد. .

و هر که در خواب ببیند: گونه‌ای را دفن کند که نیاز به دفن ندارد، مال خود را در چیزی هدر دهد که در نتیجه آن واقع نمی‌شود و شاید دلالت بر این باشد که به کسی سپرده شده است، زیرا انسان در اصل از خاک است. تنگی و فساد اشیاء.

رویای دفن در قبر – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا