تعبیر انفجار در خواب، معنای شنیدن صدای انفجار

دیدن انفجار بمب در خانه و آتش سوزی، انفجار ماشین و انفجار مرگبار فرار از انفجار در خواب دختر مجرد، زن متاهل و زن باردار در خیابان اثر ابن سیرین

تعبیر خواب انفجار

  1. اگر در خواب انفجار ببینید، بیانگر (یعنی به شما می‌گوید) اعمال مذموم (یعنی اعمال زشت و مذموم) کسانی که با شما (یعنی این معاشرت) با شما ارتباط دارند، می‌شود و این کارها باعث زیان گذرا شما می‌شود. و رنجش (یعنی زیاد دوام نخواهند آورد) و اینکه این اعمال باعث زیان و نارضایتی گذرا شما می شود. تجارت شما را آزار خواهد داد.
  2. اگر در خواب ببینید که صورت شما یا دیگران در اثر انفجار سیاه شده یا تغییر شکل داده است، به این معنی است که شما را متهم به حماقت می کنند و این اتهام ناعادلانه (یعنی بی عدالتی و تجاوز) خواهد بود، هر چند شرایط ممکن است آن را محکوم کند. شما و کمک به اثبات آن علیه شما.
  3. اگر دیدید که هوا پر از دود و زباله است، ممکن است نشان دهنده نارضایتی غیرعادی در محافل کاری و خصومت اجتماعی زیاد باشد.
  4. اگر خواب ببینید که بر اثر انفجاری که شما را در نوردیده در میان شعله‌های آتش یا پرنده‌ای در هوا محاصره شده‌اید، پیش‌بینی می‌کند که دوستان خیانتکار شما حقوق شما را زیر پا می‌گذارند و از اعتماد شما سوء استفاده می‌کنند.
  5. دختران، زنان و دختران، اگر این خواب را ببینند، باید بعد از این خواب، همکلاسی، محل کار و یا هر ارتباط دیگری با همکلاسی های خود، به همکلاسی های خود هشدار دهند.
  6. انفجار یا شنیدن صدای انفجار با توجه به نمادهای دیگر متفاوت است، اما شایعه یا خبر هیجان انگیز را به همراه دارد و این خبر اغلب مربوط به نادرستی یا اتهام است.
  7. ممکن است نماد یک مشکل، هر انفجار، مشکل بین دو نفر یا شواهدی از عصبانیت و انفجار یک مرد در مواجهه با دیگران باشد، اگر مردی عصبانی شود، مانند یک انفجار می شود.
  8. ممکن است نماد بیماری مانند آپاندیسیت فوران باشد.
  9. و ممکن است نماد خود انفجار باشد، اگر کلمه غیر خدا را تقسیم کنیم، ممکن است به غیر خدا اشاره کند و صفتی است که در قرآن آمده است، خداوند متعال می فرماید.
  10. (و ستمکاران در جهنم هستند) و جهنم آتش است پس بین انفجار و جاهل و آتش نسبت است.
  11. اگر خواب انفجارها را ببینید، پیش‌بینی می‌کند که اعمال سرزنش‌آمیز کسانی که با شما در ارتباط هستند باعث خسران و نارضایتی گذرا شما می‌شود و کار شما را نیز آزار می‌دهد.
  12. اگر خواب ببينيد صورت شما يا ديگران سياه يا مخدوش شده است، به اين معناست كه آنها را متهم به حماقت خواهيد كرد و اين اتهام ناعادلانه خواهد بود، هر چند شرايط ممكن است شما را محكوم كند.
  13. اگر دیدید هوا پر از دود و زباله است، این نشان دهنده نارضایتی غیرعادی در محافل کاری و خصومت اجتماعی زیاد است.
  14. اگر در خواب دیدید که در میان شعله های آتش احاطه شده اید یا به دلیل انفجاری که شما را منفجر می کند پرنده ای در هوا پرواز می کند، پیش بینی می کند که دوستان خیانتکار حقوق شما را زیر پا گذاشته و از اعتماد شما سوء استفاده می کنند.
  15. دختران پس از این رویا باید مراقب همکاران جنس مخالف باشند

تعبیر دیدن انفجار در خواب یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا