تعبیر تخم مرغ در خواب – رؤیت تخم مرغ در خواب ابن سیرین

تخم مرغ شکسته در خواب، آب پز، فاسد، تخم مرغ سرخ شده شکسته ابن سیرین و غیره

تعبیر تخم مرغ در خواب

فقهای تعبیر خواب در تعبیر خواب تخم مرغ می گویند که اگر انسان در خواب ببیند که تخم مرغ نارس می خورد، دلیل بر آن است که انسان دچار چند مشکل می شود و همچنین گفته شده است. تخم مرغ خام در خواب دلیل بر این است که شخص از مال حرام غذا می خورد، اما اگر ببیند که مرغ تخم می گذارد، بیانگر آن است که همسرش به اندازه تخم هایی که در خواب دیده برای او بچه به دنیا خواهد آورد.

و هر کس ببیند که یک یا دو تخم مرغ یا مانند آن زد، زن یا دو زن را زد و هر که دید تخم مرغ را زیاد زد، بر عدد تخم است و هر که ببیند کبابی می خورد. یا تخم مرغ پخته در بنای یادگاری به او خیر بسیار می رسد و اگر ببیند پوست تخم می خورد او را می برند.

دیدن تخم مرغ در خواب

خداوند حورالعین را به تخمهای پنهان تشبیه کرده و در کتاب آسمانی خود فرموده است که آنها تخمهای پنهان هستند.

تخم‌مرغ نشان‌دهنده زنان زیبا و آراسته است، تخم‌مرغ پخته نشان‌دهنده زن متاهل یا مجردی است که ازدواج می‌کند یا زن بدون فرزند باردار می‌شود (زیرا در نماد آب رابطه نسل، ازدواج و تولید مثل وجود دارد). گاهی تخم مرغ به طور کلی بیانگر زینت زنان است، مانند مروارید و سنگ های قیمتی، بر بنده به روایت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم: من اول مردم هستم وقتی فرستاده شده اند و من نامزدشان هستم، کی می آیند…

تعبیر تخم مرغ آب پز در خواب

اگر انسان در خواب ببیند که تخم مرغ آب پز می خورد، بیانگر آن است که کارها آسان می شود و دریچه جدیدی از معیشت به روی او باز می شود.

تعبیر خرید تخم مرغ در خواب

اگر فردی ببیند که دارد تخم مرغ می خرد و به دیگری می فروشد، نشان دهنده این است که این شخص به زودی پول به دست می آورد، اما اگر جوان مجرد باشد، نشان دهنده ازدواج زودهنگام این فرد است.

تعبیر جمع آوری تخم مرغ در خواب

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببیند که در حال جمع‌آوری تخم‌ها است، بیانگر آن است که پول زیادی به او می‌رسد، اما اگر ببیند که تخم‌ها را جمع می‌کند و می‌گذارد و زیر تخت پنهان می‌کند. که این شخص شکست می خورد و سعی می کند شکست خود را از مردم پنهان کند.

تعبیر تخم مرغ در خواب برای زن متاهل

ابن سیرین می گوید: دیدن تخمک در خواب زن شوهردار، بیانگر آن است که اگر صحیح باشد، حامله می شود، اما اگر زن ببیند که مقداری تخمک می آورد، بیانگر آن است که دختران زیادی به دنیا می آورد، اما اگر زن متاهل در خواب می بیند که در حال جمع آوری تخم است، اما شکستن او بیانگر آن است که بین او و شوهرش مشکلات و اختلافات زیادی وجود دارد.

تعبیر تخم مرغ در خواب حامله

ابن سیرین می گوید: اگر زن حامله در خواب ببیند که در حال جمع آوری تخم است، بیانگر آن است که او به دنیا می آید و نوزاد پسر می شود. پول بدون دانستن منبع این پول

تعبیر تخم مرغ در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا