تعبیر دیدن خرگوش در خواب خرگوش در خواب

رویای خرگوش برای زن مجرد، برای زن متاهل، برای زن باردار، بزرگ یا کوچک، پریدن، ذبح شده، مرده سفید، قهوه ای، زرد، و غذا دادن به خرگوش های رنگارنگ فراوان برای ابن سیرین.

تعبیر خواب خرگوش

  1. از حيوانات خانگي است كه انسان چه براي تربيت و چه براي تفريح و لذت شكار و زيبايي و ظاهر خوب به آن عادت مي كند و غالباً در خواب به زني آرام تعبير مي شود.
  2. خرگوش بیشتر به کودکان و نوزادان خانواده اطلاق می شود
  3. ممکن است اشاره به عجله و از بین رفتن افکار باشد، دیدن خرگوش نشان دهنده نیاز به توقف و نفس کشیدن به دلیل مشکلاتی است که با آن روبرو هستید.
  4. خرگوش ممکن است نماد شانس باشد برای زنان دیدن خرگوش نشان دهنده بی گناهی و ترس از مردان است.
  5. دیدن یک خرگوش سفید نشان دهنده یک دوستی موفق و صمیمیت در یک مشارکت عاطفی است
  6. دیدن یک خرگوش در حال دویدن نشان می دهد که خواسته های شما برای شما گران تمام می شود
  7. دیدن یک خرگوش آبی یا خاکستری نشان دهنده صلح است و همچنین ممکن است نشان دهنده اختلاف، یک تاریخ باشد
  8. خرگوش زرد در خواب نشان دهنده غم و اندوه و بیماری است
  9. خرگوش سیاه در خواب ناخوشایند است و نشان دهنده شکست و ترس است
  10. پرورش خرگوش در خواب بیانگر سود و رزق فراوان است
  11. خوردن خرگوش در خواب ممکن است بیانگر یک موقعیت خوشایند در خانه، ازدواج یا افزایش باشد
  12. خرگوش مرده یا کشته شده در خواب بیانگر از دست دادن چیزی است که در اختیار شماست یا وعده های انجام نشده
  13. دیدن آزادانه خرگوش نشانه موفقیت در زمینه کار و پروژه است
  14. بسیاری از خرگوش ها در خواب بیانگر دوستی های ساختگی هستند
  15. دیدن پوست خرگوش نشان دهنده تنهایی است
  16. دیدن خرگوش در قفس نشان دهنده فقدان جنبه عاطفی است
  17. غذا دادن به خرگوش در خواب بیانگر سلامتی و زندگی شایسته است
  18. ظاهر شدن خرگوش در خواب شما را فال نیک و مژده موفقیت و شادی می دانند، جنبه های مثبتی در زندگی شما وجود دارد که ظهور آنها نزدیک است.
  19. اگر در خواب خرگوش سفیدی ببینید، بیانگر صمیمیت و وفاداری در عشق بین شما و همسرتان است.
  20. اگر یک خرگوش سیاه می بینید، این نماد ترس شما از صمیمیت با شریک زندگی تان است
  21. خرگوش سفید در خواب یک دوست در واقعیت است، وفادار، وفادار و همیشه حاضر است تا شما را در مسیر درست هدایت کند.
  22. اگر متاهل هستید و در خواب خرگوشی را می بینید که در طبیعت یا نزدیک شما یا هر جایی می پرد، این نمادی است که شما صاحب فرزند خواهید شد.
  23. پریدن خرگوش در خواب ممکن است نمادی از این باشد که شما فردی غیر متعهد در زندگی خود هستید و از چیزی به چیز دیگر یا از فردی به فرد دیگر می پرید. بر امور خود تمرکز کن عزیز، زیرا تعهد، متحد موفقیت است
  24. اگر در خواب دیدید که خرگوش شما را گاز گرفته است، به این معنی است که باید مراقب شریک زندگی خود باشید و به زندگی عاشقانه خود توجه کنید. و اگر او پای شما را گاز بگیرد، این نمادی است که رابطه عاشقانه شما در جهت اشتباه پیش می رود
  25. خواب خرگوش ممکن است این باشد که دنیا به شما لبخند بزند و همه چیز در زندگی شما بهتر شود و فرصت های بهتری در آینده داشته باشید.
  26. و اگر دیدید خرگوشی در کنار شما می دود و می پرد، نشان دهنده این است که فرزندان دلیل شادی شما خواهند بود و اگر خرگوش سفید دیدید، نشان دهنده صداقت در زندگی عاشقانه شماست.
  27. و دیدن خرگوش وحشی در خواب، بیانگر آن است که چیزی هست که به طرز مرموزی از دست خواهید داد و اگر در خواب ببینید سگهایی در حال تعقیب خرگوش هستند، بیانگر مشکلات و اختلافات بین دوستانتان است.
  28. آنجا که گفته شد خرگوش در خواب مرد ترسو را نشان می دهد و هر که ببیند به گوشت یا پوست خرگوش مبتلا شده است، خیری از زن نصیبش نمی شود.
  29. و هر کس ببیند که به خرگوش مبتلا شده، مصیبت یا گرفتاری به او می رسد.
  30. خرگوش های کوچک نشان دهنده نگرانی، غم و خستگی است و هرکس ببیند که خرگوشش مرده ممکن است برای فرزندانش اتفاق بدی بیفتد.
  31. و هر کس ببیند که خرگوش با او صحبت کرد، دلالت بر آن دارد که زنی با او موافقت خواهد کرد
  32. و هر کس خرگوش ذبح شده ببیند زنش نزد او نمی ماند

خرگوش در خواب اثر ابن سیرین

ابن سیرین گوید: دیدن خرگوش در خواب دلالت بر زن دارد، چنانکه انسان در خواب ببیند که گوشت خرگوش را می خورد، دلالت بر آن دارد که از پشت زن خیری به دست می آورد، ولی اندک است. خوب است، اما اگر در خواب ببیند که خرگوشی را در آغوش گرفته است، بوسیدن او، بیانگر این است که با زنی از مقعد همبستر خواهد شد.

اما اگر ببیند که گروهی از خرگوش ها دور او می پرند و بازی می کنند، نشان دهنده این است که این شخص چند فرزند خواهد داشت و باعث خوشحالی او می شوند، در حالی که در خواب شخصی را می بیند که صاحب یک گروهی از خرگوش‌ها، اما این خرگوش‌ها بزرگ نمی‌شوند، این نشان می‌دهد که این شخص در زندگی‌اش در معرض سختی‌های زیادی قرار می‌گیرد و مجموعه‌ای از غم‌ها را برای او به همراه خواهد داشت.

در خواب خرگوش را ذبح کنید

اگر در خواب ببیند که خرگوش را ذبح می کند، بیانگر این است که این شخص زن نخواهد داشت، اما اگر ببیند که خرگوش دارد و بمیرد، بیانگر مرگ یکی از پسرانش است.

خرگوش وحشی در خواب

دیدن خرگوش وحشی در خواب بیانگر این است که انسان در معرض از دست دادن تعدادی از اموال خود قرار می گیرد و دیگر نمی تواند آنها را بیابد.

خرگوش در خواب اثر ابن شاهین

ابن شاهین می گوید خرگوش در خواب زن، دلالت بر وجود مردی پست و ترسو در زندگی او دارد و خرگوش در خواب مرد، دلیل بر حضور زن در زندگی اوست.

اما اگر شخصی در خواب ببیند که به خرگوش وحشی تیراندازی می کند، بیانگر آن است که این شخص برای به دست آوردن حقوق خود و ارث بردن حقوق خود وارد جنگ های بسیاری می شود.

خرگوش زرد در خواب

اگر شخصی ببیند که حامل خرگوش زرد است، نشان دهنده این است که این شخص در معرض یک دوره بیماری قرار می گیرد، اما اگر شخص ببیند که حامل خرگوش سیاه است، نشان دهنده این است که دوره ناراحتی را پشت سر می گذارد. و زیان، در حالی که خرگوش سفید گواه نیکی و پاکی و صفا است.

دیدن خرگوش در خواب برای زن

و اگر خانم در خواب خرگوش قهوه ای ببیند، این نشان دهنده پاکی زندگی بین او و شوهرش است.

تعبیر خرگوش در خواب – یوتیوب

تعبیر دیدن خرگوش در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا