تعبیر دیدن تمساح در خواب تمساح تعقیب من در خواب

تعبیر تمساح در خواب

ما اغلب در خواب با خواب هایی مواجه می شویم که ما را بسیار ناراحت از خواب بیدار می کند که باعث می شود در طول روز در حالت تنش کامل باشیم و همچنین گاهی اوقات با خواب های زیبایی مواجه می شویم که ما را کاملاً خوشحال می کند و امروز با تعبیر خواب آشنا می شویم.

تمساح: پلیس چون بدترین چیز در دریاست که نه دشمنی و نه دوستی از آن در امان نیست و دزد خیانتکار است و در مقام هفت قرار دارد و به ظالم نیز می مالد و تاجر خائن

تعبیر خواب تمساح

  1. ماجراجویی: برای برخی، کروکودیل می تواند نمادی از ماجراجویی و هیجان در زندگی آنها باشد. و اگر با دیدن تمساح در خواب احساس هیجان می کنید، نشان دهنده این است که شما به دنبال چیز جدید یا جالبی در زندگی خود هستید و آن را انجام می دهید.
  2. فرار از تمساح در خواب به این معنی است که از رویارویی با برخی مسائل در زندگی خود می ترسید.
  3. اگر در خواب تمساح شما را گاز گرفت، بیانگر آن است که از برخی مسائل مهم زندگی خود که باید به آنها توجه کنید، چشم پوشی می کنید. یا برای برخی نشان دهنده چیز دیگری است و آن این است که شما باید نگران نباشید.
  4. اگر در خواب احساس ترس زیادی کردید، به این معنی است که ترس های ناخودآگاه دارید که باید بر آنها غلبه کرد.
  5. شنا کردن با تمساح در خواب، به این معنی است که شما از نیاز عاطفی رنج می برید و از ابراز این احساسات به کسی می ترسید و نمی توانید آن را بپذیرید.
  6. کشتن تمساح در خواب به این معنی است که شما احساس خشم را در خود دارید و باید تصمیم و برنامه ریزی خوبی در زندگی خود بگیرید.
  7. دیدن تمساح در خواب در باغ اسیر می شود، یعنی استعدادهای سبک و انرژی های نهفته ای دارید که از آنها بهره نمی برید و باید به خوبی از آنها استفاده کنید و به نفع خود استفاده کنید.
  8. و اگر در خواب دیدید که به مقصد سفر می کنید و کروکودیل می بینید، این به معنای آغازی جدید برای شماست.
  9. دیدن تمساح در خواب ممکن است به این معنی باشد که یکی از نزدیکان به شما توصیه بدی می کند که بر تصمیمات شما تأثیر می گذارد.
  10. تمساح ممکن است نمادی از خیانت باشد و در خواب بیانگر این است که شخصی سعی دارد در مورد شما شایعات بدی را منتشر کند.
  11. در دوران باستان، مصریان باستان قدرت تمساح را می شناختند و آن را نمادی از باروری و قدرت می دانستند.

تعبیر عفو در خواب نابلسی

  1. النابلسی معتقد است که تمساح در خواب معانی مختلفی از جمله فریب دوستان، قرار گرفتن در معرض خائن، تاجر ظالم و خیانتکار را نشان می دهد.
  2. و هر کس در خواب ببیند که تمامه او را به آب کشاند و او را کشت، پلیسی به او حمله می کند و پولش را از او می گیرد و او را می کشد.
  3. دیدن تمساح در خواب بیانگر سود، ترس و رنج است.
  4. و هر که ببیند کروکودیل او را به آب کشاند، حاکم یا مرد قوی خانه او را به زور از او می گیرد.
  5. و هر کس ببیند که کروکودیل او را به خشکی کشاند، بر دشمن خود پیروز می شود و پولش را از او می گیرد.
  6. و هر کس ببیند که کروکودیل به او ضربه می زند و به گوشت کروکودیل یا پوست آن یا چیز دیگری از آن دست می زند، پول دشمنش را می گیرد.

دیدن تمساح در خواب بیانگر بداخلاقی، ممنوعیت، ترس و رنج از بند آوردن باد یا راهزنان است.

تعبیر تمساح در خواب

تمساح و رؤیای او به پلیس یا شخص ظالمی که قدرت و پول در دست دارد یا شخص خیانتکار که مورد اعتماد نیست یا دزد خیانتکار یا تاجر دزد فاسد دلالت دارد و به تعابیر بینش او نزدیک است. از هفت خیانتکار

هر که ببیند در مقابل تمساح ایستاده و از او می ترسد، ولی تمساح در خواب به او آسیبی نمی رساند، تعبیر می شود که در معرض وسوسه یا بلا قرار می گیرد، ولی از آن می گریزد. او از او می ترسد، زیرا از وسوسه یا مکر شخص فریبکاری که تجاوز می کند و او را عصبانی می کند و بدون برنامه ریزی بر او پیروز می شود، می گریزد.

و هر که ببیند تمساح به او نزدیک است و به او حمله ور می شود در معرض دشمن حیله گر نزدیک خانواده یا همان خانه خیانتکار قرار می گیرد و فرار می کند، امان از شر پس از رنج و درد و ضرر است. اگر تمساح بیننده را به داخل آب می کشید و فرد را در آب می کشت، بیننده توسط پلیس یا قانونمند گرفتار می شد یا به دادگاه مراجعه می کرد و پول خود یا چیزی را که برایش عزیز است از دست می داد و یا برای مدت طولانی به زندان انداخته شد.قتل سریع بود که نشان دهنده مرگ بود یا اینکه پلیس پس از سرقت پول پیشگو او را خواهد کشت.

هر کس در خواب ببیند که تمساح او را گاز گرفته است، در میان خانواده خود شخص خیانتکار را آشکار می کند و پس از مجروح شدن یا دزدیدن پول خائن، او را آشکار می کند، زیرا گزش از جانب شخصی بسیار نزدیک است که می تواند به بدن برسد یا آن را بگیرد. قبل از اینکه صدمه ببیند و صدمه ببیند.

و اما کسی که در خواب با کروکودیل مواجه شود و تمساح به او حمله کند اما بیننده تمساح را بکشد این پیروزی بر ظلم و فتنه است که به راحتی بر او افکنده می شود بیماری که بیننده با آن دست و پنجه نرم می کند یا دشمنی که نمی تواند او را شکست دهد و سعی می کند با او همگام شود

دید ابن سیرین از تمساح یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا