تعبیر خواب ادرار دیدن فردی که در خواب ادرار می کند

مطالب: خواب ادرار کردن روی تخت پسر کوچکی که روی لباس من ادرار می کند برای دختر مجرد برای زن متاهل برای زن باردار برای ابن سیرین ادرار کردن در حمام در توالت در اتاق ادرار خون ادرار

معنی ادرار در خواب

  1. برای خانم ها موضوع یا ایده ای هست که در دوره آینده به او ارائه می شود و در خود تردید زیادی از او پیدا می کند، اما این ایده ممکن است به خواست خدا منفعت زیادی برای او داشته باشد و این بینایی همچنین ممکن است نشان دهد که صاحب بینایی در شیر دادن به فرزندش با مشکل مواجه خواهد شد.
  2. تعبیر بول کودک بیانگر این است که بیننده خواب در صورت کارمند بودن برای او ترفیع می گیرد و شاید ضرر و زیان از او و شوهرش برطرف شود.
  3. بول کردن در خواب به طور کلی به خرج کردن اشاره دارد، پس هر کس در خواب ببیند که در جای نامعلومی بر خود ادرار کرده است، بیننده با زنی از اهالی آن محل ازدواج می کند.
  4. و هر کس در خواب ببیند که در محراب بول می کند، پسری عالم برای او خواهد بود.
  5. و اما کسى که در خواب ببیند که خون مى‏دهد، با زنى که بر او حلال نیست و نمى‏داند همبستر مى‏شود.
  6. و هر کس در خواب ببیند که ایستاده ادرار می کند، اسراف کننده است بی آنکه بداند چگونه آن را انفاق کند.
  7. هر که در خواب ببیند که در برابر عابران ادرار می کند یا ادرارش بوی نامطبوع می دهد، دیدن او بیانگر چیزی است که از او روشن می شود.
  8. هر که در خواب ببیند بول می کند خرج می کند که به او برمی گردد
  9. هر که در خواب ببیند که در چاهی بول کرده است، از کسب حلال انفاق می کند
  10. اگر پل را در وسط اتاق دیدید، این نشان دهنده حسادت و نفرت برخی نزدیکانتان است
  11. اما اگر خواب ببینید در جعبه ادرار می کنید، بیانگر آن است که از شر یک عادت قدیمی و آزار دهنده خلاص خواهید شد.
  12. اگر خواب ببينيد كه ادرار مي كنيد، بيانگر آن است كه هديه كوچكي از كساني كه خيلي دوستش داريد، دريافت خواهيد كرد
  13. و اگر در خواب فردی را در حال ادرار ببینید، بیانگر آن است که این شخص با جملات زیبا یا هدیه ای منتظر شماست.
  14. اگر در خواب کودکی را ببینید که در حال ادرار کردن است، به این معنی است که در آینده ای نزدیک شاد زندگی خواهید کرد
  15. اگر خواب ببينيد كه قادر به ادرار نيستيد و ادرار كردن برايتان مشكل است، بيانگر آن است كه براي حل مشكلات خود از دوستي كمك مي گيريد.
  16. اگر خواب ببينيد كه ميل خود به ادرار كردن را مهار مي كنيد، بيانگر آن است كه زمان كافي براي درميان گذاشتن راز خود با يك دوست صميمي يا دوست نزديك خواهيد يافت.
  17. بوییدن ادرار در خواب بیانگر این است که در زمینه حرفه ای خود در مسیر درستی قرار گرفته اید
  18. اگر در خواب دیدید که لباس های خود را با ادرار آغشته کرده اید ، این بدان معنی است که شخصی سعی می کند شما را تحقیر کند و شما را تحقیر کند.
  19. و کسى که در خواب ببیند قسمتى از راه را بول کرده و قسمتى از بول را باقى داشته است، رؤیت او حاکى از از بین رفتن قسمتى از مال او و بقاى آن است در صورتى که صاحب بینا یکی از آن ها باشد. صاحبان پول، نگرانی و بقای دیگران
  20. هر کس در خواب ببیند که در جامه بول کرده، بیننده اگر مجرد باشد ازدواج کند یا اگر ازدواج کند صاحب فرزند می شود.
  21. ادرار به معنای رفتن به غم، نگرانی و آرامش پس از استراحت فردی که وارد توالت می شود پس از ادرار کردن است.
  22. هر که ببیند بول می کند و آرام می گیرد، مال خرج می کند و جبران می کند و به آن باز می گردد.
  23. و هر کس ببیند که در توالت، حمام، یا جایی که برای تسکین خود معین شده ادرار می کند، پس آن راه خوبی است.
  24. هر کس در آن مکان زیاد بول کند و وقت زیاد بول کند یا زیاد بول کند ضرر مالی و مقامی یا کاری است یا آرزوی خود را از دست بدهد و غنای است برای مردم. فقیر.
  25. و هر کس مرد و زن ایستاده بول کند، مال خود را از روی نادانی از دست می دهد و آن را در راه های ناپسند خرج می کند و ممکن است گناهانی شود.
  26. نوشيدن ادرار زن و مرد در هر حال نشان دهنده سوء ظن در راههاي كسب درآمد است.
  27. و اما کسى که در جلوى مردم و پشت سر آنها بول کند و بول خود را در دست بگیرد یا با آن مسح کند، پسرى خواهد داشت که در میان مردم جایگاهى خواهد داشت و بسیارى از او پیروى مى کنند.
  28. هر کس با شخصی بول کند و آب بول میان او درآید، به نسب یا نسب نزدیک می شود.
  29. هر کس ببیند کسى را که مى شناسد بر او بول کرده است، فاعل بینا را با خرج کردن او خوار مى کند.
  30. هر کس ببیند که در خانه ی کسی که می شناسد یا روستایی یا روستایی برای مردم بول می کند، با آنها ازدواج می کند و نسبشان می شود.
  31. و هر کس در حالی که مردم به او می نگرند، ادرار کند، به افشای رازی اشاره می کند که پنهان کرده است، مربوط به فحاشی، دزدی پول یا گناه کبیره ای که مرتکب شده است، چنان که برخی آن را به تنگی شدید زندگی تعبیر می کنند. و فقدان حیا و جوانمردی برای بیننده.
  32. و هر کس در جای نامعلومی بول کند، دلالت بر ازدواج با مرد و زن مجرد دارد
  33. این ازدواج در آن محل صورت می گیرد یا طرف مقابل ساکن آن منطقه است
  34. هر کس در بازار یا در یکی از مغازه ها در بازار بول کند، ثواب این بازار خواهد بود.

تعبیر دیگری از نماد ادرار در بینایی شما

بول کردن در خواب تعابیر مختلفی دارد، تعبیر ابن سیرین و تعبیر نابلسی و تعبیر غبان شاهین است و در این مکان با زنی ازدواج می کند و وارد او می شود و ابن سیرین تعریف می کند که شخصی که خود را در حال ادرار می بیند. در خواب یعنی این شخص پول خرج می کند و این پول دوباره به او برمی گردد و کسی که در خواب می بیند در چاه ادرار می کند به این معنی است که پول خود را خرج می کند و منشأ این پول خواهد بود. جایز است، اما کسی که در خواب ببیند در اجناس خود ادرار می کند، به این معناست که او این کالا را نجس دارد.

تعبیر بول در خواب ابن شاهین

ابن سیرین گفت: کسی که در خواب ببیند در جای خود ادرار می کند، این بدان معناست که این مکان با تنگی و پریشانی احاطه شده است، اما این عبوس و ناراحتی از خانه برطرف شده است، در خواب می بیند که ادرار کرده است، اما جریان دارد. ادرار کامل نشد یعنی این شخص پولش را از دست می دهد اما بخشی از آن به راحتی از دست می دهد و بقیه با خستگی آن را از دست می دهد شما به خاطر این مورد ضرر خواهید کرد.

و شخصی در خواب می بیند که در خواب ادرار می کند و می بیند که شخص دیگری در همان خواب و در همان جا ادرار می کند و ادرار آنها با هم یکی شده است، یعنی نسب یا ازدواجی است که بین آنها واقع می شود. این شخص مال خود را خرج می کند و فقیر می شود، اما اگر در خواب ببیند که در خواب ادرار می کند و مردم ادرار او را می آورند، این بدان معناست که این شخص پسری خوب و دانا خواهد داشت و مردم از او پیروی می کنند.

تعبیر اضافی نماد ادرار و بول در خواب

تفسیر رؤیت بول ابن سیرین

ابن سیرین ذکر کرده است که دیدن شخصی در خواب به گونه ای که گویی ادرار می کند یا دیگری او را می شناسد یا نمی شناسد که در خواب ادرار می کند، نشانه های متعددی دارد که برخی خیر و برخی دیگر شر است. و تعبیری که در این مقاله به آن اشاره خواهد شد، در مورد زن و مرد صدق می کند.

حسن دیدن بول در خواب

  1. علما و مفسرین مردی را ذکر کرده اند که در خواب می بیند در جای معین و معینی بول می کند و او را در واقع نمی شناسد، ممکن است دلالت بر ازدواج او با زنی داشته باشد که اصلش از آن مکان است.
  2. مرد متاهلی که در خواب ادرار می کند ممکن است به این معنی باشد که برای چیزی پول زیادی خرج می کند، اما این خرج کردن برای او سود و سود به همراه دارد.
  3. و هر که ببیند در چاهی با آب بول می کند، یعنی مال او حلال است.
  4. و دیدن مردی که در عبادتگاه و عبادتگاهی مانند محراب یا مسجد ادرار می کند، نشان دهنده آن است که فرزندی برای او به دنیا می آید که امری بزرگ و دانشی است که برای او سودمند است.
  5. و هر کس در خواب ببیند که بر یکی از کتب آسمانی (استغفار از خداوند متعال) مانند تورات و انجیل یا قرآن ادرار می کند، ممکن است به این معنا باشد که او صاحب فرزندانی خواهد شد. حفظ او از کتاب خداوند متعال.
  6. و کسى که در خواب ببیند که بول مى‏کند، ولى در خود قفل کرده و بولش را کامل نکرده است، او را از هدر دادن مال یا رفتن و رهایی از یکى از گرفتاریها و غمها و گرفتاریها برحذر مى‏دارد.
  7. و کسى که ببیند در خواب بول مى‏کند، سپس شخص دیگرى در همان جا با او بول مى‏کند و آن دو بول با هم مخلوط مى‏شوند، ممکن است دلالت بر برقرارى نسب بین بیننده و این شخص باشد.
  8. و کسى که در خواب ببیند که در غسالخانه بزرگ و بزرگ بول مى کند، یعنى ضرر مادى زیادى است که اگر مالى داشته باشد، تراشیده مى شود، ولى اگر فقیر باشد، انشاءالله دلالت بر آسایش و غنا دارد.
  9. و هر کس در خواب ببیند که در حال ادرار است و مردم با این بول خود را مسح می کنند، بیانگر آن است که مردی به دنیا آورده است که مردم را رهبری می کند و از او پیروی می کنند.
  10. و بیننده که در خواب ببیند که شیر می‌دهد (از خدا آمرزش می‌خواهم) و توسط کسی که بیننده او را می‌شناسد می‌نوشد، ممکن است به این معنا باشد که مال بیننده خرج آن شخص می‌شود.
  11. و هر کس در خواب ببیند که ادرارش آتش است، این خبر تولد پسری است که دارای قدرت و اعتبار باشد.
  12. و هر کس در خواب ببیند که در لباس خود ادرار می کند، این بشارت می دهد برای مجرد ازدواج یا برای متاهل بچه دار شدن.

شر در دیدن بول در خواب

  1. و اما آنچه در کتاب تعبیر خواب کبیر ابن سیرین در مورد بد دیدن بول در خواب آمده است.
  2. ابن سیرین ذکر کرده است که کسی که ببیند بر کالای خاصی بول می کند، بیانگر ضرر بزرگ او در خواب تاجر است.
  3. و هر کس در خواب ببیند که ادرار خود را نگه داشته است، بیانگر اختلافات و مشکلاتی است که بین او و خانواده اش به ویژه بین او و همسرش پیش خواهد آمد.
  4. و هر کس در خواب ببیند که شخصی بر او ادرار می کند، پیشگویی می کند که بیننده از این شخص مورد ذلت و خواری قرار می گیرد.
  5. و هر کس در خواب ببیند که در حال بول کردن خون است، این هشدار می دهد که با زنی که بر او حرام است همبستر می شود، ولی او این را نمی داند.
  6. و هر کس ببیند که در حال ایستادن خون بول می کند، از تونل های شدید و ضایعات بیم نمی دهد.
  7. و کسى که خود را در خواب ببیند که در برابر مردم ادرار مى کند، یا بیننده در خواب بوی بد ادرار خود را استشمام مى کند، در این صورت حکایت از وقوع رسوایی بزرگ براى بیننده است.

تعبیر بول و ادرار در خواب – یوتیوب

تعبیر خواب ادرار – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا