تعبیر دیدن آلت تناسلی زن در خواب در مورد آلت تناسلی در بدن زن در خواب

مضمون: خواب مردی ذکر دختر، زن مجرد، زن شوهردار، زن حامله، زنم با دیدن او، ذکر کرده است که من از ابن سیرین نر داشتم، دوستم نر دارد، خواهرم طولانی است. نر

تعبیر خواب آلت مرد در بدن زن

  1. زن متاهلی که می بیند مثل یک مرد آلت تناسلی دارد و به دنبال حاملگی بوده و مرد در اصل منشا اولاد است، ممکن است به بیماری مبتلا شود: «اختلالات هورمونی دارد و باید برای تنظیم هورمون مردانه معاینه شود. ”
  2. هر کس ببیند که مانند مرد آلت تناسلی دارد، خواب فقط نماد یکی از خانواده او باشد تا زن بر یکی از خانواده مرد خود بیفتد.
  3. هر کس ببیند که او مانند یک مرد آلت تناسلی دارد، ممکن است با افسردگی زندگی کند، زیرا مردان در تلاش دائمی هستند.
  4. زن جوانی که می بیند آلت تناسلی دارد، ممکن است مانند مردان سختی و قدرت داشته باشد، یا می تواند قدرتی داشته باشد، مثلاً پول یا کار.
  5. هر که ببیند آلت تناسلی مثل مرد در بدنش دارد نشان دهنده پول است یا ازدواج می کند و ممکن است پسری نداشته باشد یعنی دختر یا طول عمر داشته باشد.
  6. و اما کسی که در خواب ببیند با زنی ازدواج می‌کند که عضوی مانند اعضای مرد دارد، اگر زنش حامله باشد پسری به دنیا می‌آورد که صاحب اعتبار و بر خانواده‌اش مسلط باشد. .
  7. هر کس دید که آلت تناسلی او مانند مردان است و از حد معمول بلندتر است، نشان دهنده نگرانی های زیادی است.
  8. هر که ببیند مثل یک مرد آلت تناسلی دارد، این نشان می دهد که بارداری به خوبی تمام می شود و شادی با این نوزاد وارد قلب شما می شود.
  9. هر کس ببیند که برهنگی مانند مرد دارد، دو چهره دارد، نیک و بد
  10. اگر ببیند که مانند یک مرد آلت تناسلی دارد و به طرز عجیبی به او نگاه می کند، ممکن است نشان دهنده یک خویشاوند نزدیک، ازدواج، بارداری یا خوشبختی باشد.
  11. هر که ببیند مثل مرد آلت دارد و بی تفاوت باشد گویی امری عادی است، بلا و رسوایی است برای چیزی که پنهان می کند.
  12. هر کس زنش را مردی مانند مرد ببیند، در صورت حامله شدن، حامله می شود، پسری برای او به دنیا می آورد و در دنیا و زندگی خود جایگاهی بزرگ و در پدر و مادرش صالح خواهد بود.
  13. برای زن غیر باردار عقیم می شود، هرگز زایمان نمی کند یا فقط ماده می آورد و پسر نمی آورد و اگر پسر به دنیا بیاورد زود می میرد. قبل از اینکه بزرگ شود

دیدن او که آلت تناسلی دارد – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا