تعبیر دف در خواب: زنگ زدن و شنیدن صدای تنبور در خواب.

معنی تنبور برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن حامله، برای زن مطلقه، و به آن تارس، ضرب خرید زیان طبل و دربوکا نیز گفته می شود.

تعبیر خواب تنبور در خواب ابن سیرین

  1. تنبور برای کسانی که با او هستند غم و مصیبت و شهرت است
  2. اگر در دست کنیز باشد از نظر ظاهر و باطن خوب و ظاهر و معروف است و باطل معروف است.
  3. و اگر با زنی باشد امر معروف و مشهور در همه سالها سنت است
  4. و اگر با مردی باشد معروف است و همه آلات موسیقی و هق هق در عروسی برای اهل آن خانه مصیبت است.

    تعبیر خواب تنبور در خواب نابلسی

  5. او در خواب مصیبت و وهم و اندوه است و برای کسانی که با او هستند شهرت دارد.
  6. اگر در دست کنیز باشد، صدای خوب و ظاهری و معروف است و آن صدای دروغ معروف است.
  7. و اگر با مردی باشد هر که به او نزدیک باشد به او مشهور است
  8. و اگر با زنی باشد امر معروف یا سنت مشهور در بین مردم است
  9. همه آلات موسیقی و قاینات در عروسی برای اهل آن خانه مصیبت است، دف ممکن است نشان دهنده ازدواج باشد و ممکن است نشان دهنده آمدن غایب باشد.

    تعبیر خواب تنبور در خواب ابن شاهین

  10. هر کس در خواب ببیند که دف را می زند، چنان که باید ارباب او را با شادی و سرور بزنند، تعبیر به ازدواج زنی توسط شخص محترمی می شود و زن به نام نیک شناخته می شود و او کرد. در غیر این صورت
  11. و اگر ازدواج نباشد، کوبیدن تنبور برای مردان شهرت یا مصیبت است
  12. و هر کس ببیند که بر تنبور می زند، شهرت است، پس عمل او نیک و بد محسوب می شود و به میزان عملش برای او با شهرت بیان می شود.
  13. و هر کس ببیند که دختری را با دف ​​می زنند، پس آن پهن شده نیکو است که به آن جا می رسد، پس باید بر گذرگاهی که با آن دیده است، نگاه کند.
  14. و هر کس ببیند که زنی را با دف ​​می زنند، آن را به سنت معروف در سالیان تعبیر می کنند.
  15. و هر که ببیند جوانی بر تنبور می زند، خبر از دشمن تعبیر می شود
  16. و هر کس پیرمردی را ببیند که بر تنبور می کوبد، بیانگر شهرت و نیکی است
  17. و اما (گوش دادن به صدای تنبور) اگر از زن یا کنیز بشنود، حاکی از فعالیت و شادی است.
  18. و اگر از شیخ بشنود حاکی از بخت و اقبال و یمن و دولت است و اگر از جوان بشنود دلالت بر ظهور دشمن دارد.
  19. دیدن تنبور در خواب دلالت بر شادی و سرور دارد و اگر به مریضی وارد شود با تنبور برای او سوگواری می کند شاید سالم باشد و مردم در مهمانی او جمع شوند.

    تعبیر خواب زدن تنبور در خواب

  20. مفسران در تعبير ديدن دف در خواب و ديدن صاحب تنبور يا هر كه در اختيار اوست اختلاف داشتند.
  21. ابن سیرین عالم معروف در تعبیر خواب تأیید کرده است که دیدن تنبور در خواب به معنای پریشانی و اندوه است، مخصوصاً اینکه کسی که در خواب تنبور می بیند منتظر عروسی باشد یا به زودی عروسی شود. خواه این عروسی متعلق به کسی باشد که خواب دیده است یا متعلق به یکی دیگر از اعضای خانواده او
  22. مفسران تأکید کردند که اگر کسی مجلس عروسی داشته باشد یا در انتظار جشن عروسی باشد، اگر در خواب هر آلت موسیقی را ببیند، به ویژه تنبور; معنیش اینه که
  23. صاحبان این عروسی خدای ناکرده بلا یا بلایی سر خواهند آورد
  24. از سوی دیگر، از ابن نابلسی دیده شد که هر که خود را در خواب دید و تنبوری در دست داشت، این بدان معناست که این مرد در روزهای آینده مشهور می شود.
  25. و اما زنی که خود را در خواب دید که تنبور را در دست دارد و این زن ازدواج کرده بود. این را اینطور توضیح می دهد که خدای ناکرده خیلی زود این خانم برایش اتفاق می افتد
  26. بسیاری از نابینایان و تعبیر کنندگان خواب تعبیر کرده اند که دیدن تنبور در خواب، گویی مردی در یکی از جاده های نزدیک خود تنبوری را می بیند، این بدان معناست که این مرد برادر، همسایه، دوست یا یکی از آنها دارد. بستگانش یا اعضای خانواده اش در سفری طولانی هستند و از او خبری نداشتند، یعنی انتظار می رود این مرد غایب در آینده ای نزدیک به خواست خدا بیاید و برگردد.
  27. و اما ابن سیرین تعبیر کرده که در خواب مردی را به پهلو می زند که در حال زدن تنبور است، این بدان معناست که این مرد در آینده ای نزدیک به خواست خدا در انتظار عروسی است.
  28. و اینکه زنی که قرار است با او ازدواج کند یکی از زنانی باشد که در محلی که هست به حسن شهرت و اخلاق والا و اصل و نسب و فلز خوب مشهورند.
  29. اما ابن النابلسی در این باره تعبیر دیگری داشته است، زیرا تأیید می کند که دیدن مردی در خواب در حال کوبیدن تنبور، بدین معناست که بسیاری از شخصیت های مهم و مشهور در شهر محل زندگی خود به سراغ این مرد خواهند رفت.
  30. از طرف دیگر، از آن مرد انتظار می رود که فردی بزرگ و مشهور و دارای مقامی بلند و باکلاس در مکانی که در آن زندگی می کند، باشد و همه اطرافیان او به خاطر نزدیک شدن به او تلاش کنند. شهرت
  31. و برای تعبیر بیشتر نماد تنبور در خواب روی >> دیدن تنبور در خواب کلیک کنید

تفسیر تنبور توسط وسیم یوسف – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا