تعبیر لک لک در خواب دیدن لک لک در خواب

معنی پرنده لک لک برای دختر مجرد، برای زن شوهردار، برای زن باردار، برای زن مطلقه، اعم از سفید، سیاه، یا مرغ دریایی، خوردن گوشت پرندگان از نظر ابن سیرین و امام صادق علیه السلام.

لک لک در خواب بیانگر افرادی است که دوست دارند ملاقات کنند و به اشتراک بگذارند. اگر ببیند لک لک در زمستان جمع شده اند، دزد و راهزن و دشمن جنگجو و سرما و تلاطم در هوا است.

خواب لک لک به ماهیت خواب و شرایط بیننده از نظر تعبیر خوب یا بد بستگی دارد. برخی از علما و مفسران گفته اند: خواب لک لک به مردی عاقل و وارسته است که آخرت را بر زندگی دنیا ترجیح می دهد، در خواب لک لک را می کشد، ممکن است بیانگر مرگ شخص مهمی به دست او باشد.

و اگر در خواب یا خواب ببیند که لک لک با او حرف نمی زند، نشان می دهد که کاری می کند که مردم را با او شگفت زده می کند و از مردی که در بین مردم جایگاهی دارد خیر و روزی می گیرد. نشان می دهد که او میزبان مردی است که در میان مردم شناخته شده است

برخی از علما و مفسران نیز گفته اند که هر که در خواب ببیند لک لک از یکی از دستانش پرواز کرد، نشان می دهد که از مردی دور می شود تا از ترک او پشیمان شود. علاوه بر این، گفته شده است که خواب گوشت لک لک ممکن است بیانگر رزق فراوان باشد، به ویژه اگر در خواب از آن بخورد.

رؤیای یک لک لک می تواند به یک مرد خوب یا یک نگهبان ناشناس اشاره کند که از فقر رنج می برد.

هیچ کس نمی تواند وقوع تعابیر فوق را تأیید کند، زیرا فقط خداوند متعال غیب را می داند، اما می توان آنها را مثال زد.

تعبیر پرندگان – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا