تعبیر کتک زدن زن در خواب زنم را در خواب زدم

معنی کتک زدن زوجه اعم از دست و پا و کفش و یا تیز و چاقو یا شمشیر در حضور مردم برای زن شوهردار و حامله ابن سیرین و امام صادق و غیره. .

  1. مردی که زنش را در خواب کتک می زند، ابراز عشق و علاقه ای است که آنها را به هم پیوند می دهد و گاهی بعد از مدت ها انتظار، مژده بارداری است.
  2. اگر شوهر در خواب ببیند که زن خود را کتک می زند، ضرب و شتم غیر خشونت آمیز است، به این معنی است که از طریق همسرش منفعت و منفعت می گیرد.
  3. اگر ضرب و شتم شديد و شديد بود، حكايت از وقوع مصيبتها و بروز غم و اندوه شديدى است كه خداى نكرده شوهر نمى تواند بر آن فائق آيد.
  4. دیدن دست زن، نشان دهنده این است که چیزی از طرف کتک زن یعنی شوهر با دست به زنش تقدیم می کند و یا می تواند با نشانه قدرت بودن دست در خواب آن را بیاورد و یا شادی آور است. هدیه یا نزدیک به او با عشق و علاقه، یا پولی که به او می دهد تا آن را ذخیره کند یا چیزی را که او می خواهد با آن بخرد.
  5. خواب دیدن شوهری که همسرش را می‌زند اگر در محل یا خانه غریبه‌ای هم‌زمان با او برخورد کند، زن متهم به رسوایی می‌شود یا واقعاً مرتکب گناهی می‌شود که مجازات آن دوری و اخراج از شوهر است. یا جدایی، زیرا غریبه ها در اینجا دلیلی بر نقض پوشش یا افشای راز هستند
  6. و اگر ضرب و شتم همراه با توهین و اهانت و تحقیر باشد، نشان دهنده سوء تفاهم یا حیله گری زنان است و مرد بر او زیاده روی کرده و به او مشکوک شده یا به دنبال دیگران می رود و یا می ماند. دور از او
  7. اگر مردی شوهر زن حامله ای را ببیند، یا خود آن زن حامله را ببیند که شوهرش در خواب او را با دست کتک می زند، فرزندی به او می دهد که از او خوشحال شود و به او و او نزدیک شود. فرزند، و عشق و محبت در خانه غالب خواهد شد
  8. اما اگر ضرب و شتم شدید، توهین‌آمیز و توهین‌آمیز بود، بیماری یا سوء تفاهم است که روابط بین همسران را به مشکلات اساسی می‌کشاند.
  9. و اگر در خواب مرد غریبه ای حضور داشته باشد که زن حامله خود را کتک می زند، یا جنین را در شکم خود از دست می دهد یا شوهر خود را از دست می دهد و یا فرزند موجب بروز بحران ها و مشکلات فزاینده بین طرفین می شود.
  10. و اما اینکه شوهر در خواب از پای خود برای کتک زدن همسر یا کفش هایش استفاده می کند، بیانگر این است که او به روزهایی می رسد که در آن زن ذلیل می شود.
  11. شوهر زن خود را، چه حامله باشد یا دیگری، و یا هنوز زایمان نکرده باشد، و یا مادر فرزندانش بوده، کتک بزند و خواب در خواب برای زن یا شوهر بوده است.
  12. اگر بیننده شوهر باشد علت این امر مرد است و اگر زن این را ببیند عامل اختلاف زنی مانند او از خانواده یا نزدیکان است.
  13. ابزار کتک زدن معمولاً مادر بد بین شوهران است و نشان دهنده دستور هر وسیله یا وسایل مشابه در ضرب و شتم است، شوهرش همان کاری را کرد که با خودش کرد، در مورد او آشکار می شود و شوهرش او را می شناسد. و ابزار تیز نشان دهنده شرافت یا آبروی زن در صورت ضرب و شتم شوهر است.
  14. و اما اینکه شوهر او را با چوب، چوب، پلاستیک، شلاق، جلاد یا امثال آن به خاطر چیزی که بدون جراحت استخوان های بدن را بشکند یا بدون جراحت بر درد تأثیر بگذارد، نشان دهنده شرارت و حیله گری است. همسرش نسبت به خانواده یا نسبت به او.
  15. وقتی شوهر در خواب ببیند که زنش را می زند یا به او سیلی می زند، تعبیر خوبی است، زیرا کتک زدن در خواب بیانگر منفعتی است که از مرتکب این عمل انتظار می رود، زیرا زن می تواند منفعت، هدیه ای دریافت کند. یا کمک همسرش
  16. اما ضرب و شتم شدید یا شدید همراه با تشنج شدید در بینش بیانگر اختلافات عمیق بین زن و شوهر است، اما تأثیری در آینده روابط بین آنها ندارد.

تعبیر خواب کتک زدن همسر – یوتیوب https://www.youtube.com/watch?v=qq0bQgHB2ks تعبیر دیدن کتک زدن همسر در خواب – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا