تعبیر غده در خواب دختر مجرد، متاهل و باردار

منظور از غده در خواب، سرطان نیست، بلکه تورم بافت ها، اندام ها یا قسمت هایی از بدن برای ابن سیرین است.

تعبیر تومور در خواب

نشانه افزایش پول، سود یا مالکیت است، به خصوص اگر این غده در دست باشد و دیدن غده در خواب، فال نیک و خوبی است. حاکم ایالت یا یکی از پیروان وزارتخانه ها و سازمان های ایالتی

تعبیر خواب یک زن مجرد

دیدن غده در خواب در مورد دختر مجرد یا مجرد، بیانگر سود، خیر فراوان و افزایش دانش مفید است تا زمانی که خدای ناکرده غده بدخیم (سرطان) به نظر او نرسیده باشد و دیدن تومور پوست در خواب نشانه پول یا سود و منفعت است.

برخی از علما و مفسران می گویند: دیدن دست برآمده یا ورم کرده، نشان دهنده کار یا شغل است و ورم پا یا پا، نشانه سفر و بیگانگی است.

و اما دیدن دختر مجرد، اگر سینه، سینه، شکم یا هر دو ورم کرده باشد، حاکی از نیکی، بهبودی از بیماری، خبر خوش یا نزدیک به برآورده شدن آرزو است و دیدن غده گردن رهایی یا عشق است.

و اما زن مجردی که در خواب می بیند که از یک غده بدخیم درمان شده است، این خبر می دهد که در این یک سال ازدواج می کند و دختری که نامزد خود را در خواب می بیند که گویی دستش غده دارد. رویای ستودنی است، زیرا خبر از اتمام ازدواج به زودی می دهد.

تعبیر تومور در خواب زن متاهل

و اگر زن شوهردار در خواب غده ای در دست یا شوهرش ببیند، نشانه مال و رزق و خیر است.

و دیدن زنی که اخیراً با غده ای در شکم یا سینه ازدواج کرده است، بشارت می دهد که انشاءالله تا چند ماه آینده حامله می شود و اما دیدن تومور پا یا پا در خواب، بیانگر مسافرت، تغییر محل سکونت است. ، یا تغییر شغل و کار.

و اما اینکه زن متاهل در خواب غده ای را در صورت خود ببیند، اصلاً ستودنی نیست زیرا نشان از وجود یا گفتن کلماتی است که او را آزرده می کند، سخنان نادرست و تهمت آمیزی است که دلیلی بر حقیقت ندارد. و دیدن زن متاهل غده گردن یا غده شانه نشانه وفاداری و فداکاری است.

تعبیر تومور در خواب زن باردار

در مورد دیدن تومور در خواب زن باردار، تعبیر دیدن محل تومور در سر، با پا، ساق، سینه، شکم یا صورت فرقی نمی کند، چنانکه به طور کلی دیدن تومور در خواب زن حامله دلالت بر آن دارد. سلامتی و شفا انشاالله

زن باردار باید به دیدن تومور در خواب خوش بین باشد، زیرا حاکی از امنیت و سلامت او و تغییر حال او به سمت بهتر شدن است انشاالله.

تعبیر غده در خواب مرد

و اما تعبیر دیدن غده در خواب مرد، دیدن غده سر به معنی نگرانی و ناراحتی و خستگی است و توده در دست به معنای پول و کسب و کار و توده در ساق یا پا است. تغییر مثبت عمده ای که ممکن است به طور کلی به کار، محل سکونت یا موقعیت اجتماعی او مربوط باشد.

و در خواب مردی که صورتش ورم می کند، بیانگر کینه و حسد مردم نسبت به او و افزایش غیبت و غیبت از اوست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا