تعبیر ویزای مسافرتی در خواب و ویزا در خواب

پاسپورت مرد، زن مجرد، دختر، زن متاهل، زن باردار، اخذ ویزا، تمدید مهر گمشده، سفر به کشورها، برای ابن سیرین

  1. دیدن ویزای مسافرتی اساساً با ایده سفر مرتبط است.
  2. بسیاری از افرادی که در خواب ویزا را روی پاسپورت خود می بینند در حال آماده شدن برای سفر هستند یا در وهله اول منتظر دریافت ویزا هستند.
  3. و عکس این تعبیر نیز صادق است، زیرا رد درخواست ویزا در خواب ممکن است نشان دهنده مشکلات یا موانعی باشد که بیننده خواب ممکن است در مسائل مختلف از جمله کار یا شغل و شاید ازدواج نیز با آن مواجه شود.
  4. در مورد افرادی که در خواب ویزای مسافرتی می بینند و قصد سفر ندارند، این ممکن است نشان دهنده پذیرش موضوعی باشد که در انتظار خواب بیننده است، مانند پذیرش شغل، اخذ تاییدیه یک نهاد رسمی، مدیریت، داشتن چیزی طولانی مدت. در انتظار یا چیزی شبیه به آن
  5. ویزای مسافرتی در خواب به طور کلی به معنای پذیرش و تایید یا تایید و تصویب است
  6. دختر یا دختر مجردی که می بیند گذرنامه اش را مرور می کند و در حالی که بیدار است ویزای کشوری را پیدا می کند که می خواهد به آن سفر کند، این نشان می دهد که آن دختر به حداکثر اهداف و آرزوهای خود رسیده است، به ویژه در رابطه با موفقیت تحصیلی، سپس عملی. و همچنین عاطفی و اجتماعی.
  7. هر گاه مقصد مورد نظر یا کشوری که باید از آن بازدید کرد، کشوری امن، مرفه، متمدن یا ثروتمند باشد، این چشم انداز حاکی از خوبی های زیادی است که در آینده برای دختر یا مجرد اتفاق می افتد، مانند کشورهای اسکاندیناوی، خلیج فارس یا کشورهای اروپایی، به ویژه کشورهای اروپایی. آلمان، فرانسه یا بریتانیا
  8. همچنین دیدن ویزای سفر به آمریکا، کانادا یا استرالیا برای افراد مجرد خوب است، زیرا کشورهای دور از منطقه عربی نشان دهنده دستیابی به اهداف دور مانند ثروت یا شهرت است.
  9. و اما دختر مجردی که در خواب ببیند ویزای ورود به عربستان را برای ادای حج یا عمره گرفته است، انشاءالله به زودی ازدواج می کند.
  10. در خواب چه خوب است که دختری در خواب ویزای ورود به مصر یا تونس ببیند، زیرا بیانگر امنیت، رزق و روزی یا خوش اقبالی است.
  11. در مورد ویزای ورود به کشورهایی که در شرایط فعلی دچار تنش هستند، ممکن است نشان دهنده اختلافات، مشکلات و شاید موانعی باشد که دختر را از رسیدن به اهدافش باز می دارد.
  12. و اما زن متاهلی که در خواب ببیند ویزای سفر به کشوری را که می خواهد به آن سفر کند، گرفته است، در بیداری خود شاهد یک اتفاق خاص یا شادی خواهد بود و ممکن است با اقبال زیادی مواجه شود، به خصوص اگر ویزا داده شده باشد. از کشوری مانند کانادا، آمریکا، استرالیا، آلمان یا امارات متحده عربی یا پادشاهی عربستان سعودی، یعنی همه کشورهایی که از نظر فرهنگی و اقتصادی ثروتمند یا مرفه هستند.
  13. و اما زن حامله ای که در خواب ببیند ویزای ورود به کشوری را گرفته است که در آینده دوست دارد به آنجا سفر کند، این خبر از بارداری سالم، زایمان آسان یا نجات پس از خستگی یا سختی می دهد.
  14. ویزای مسافرتی در خواب مرد مجرد بیانگر ازدواج نزدیک در صورت تمایل یا طلب مرد است و بیانگر موفقیت در کار یا تحصیل است و گاهی بیانگر معیشت یا پول است اگر کشور مورد نظر ثروتمند یا مرفه باشد.
  15. اما مرد متاهلی که در خواب ببیند ویزای مسافرتی می گیرد، ممکن است در امر امرار معاش با اقبال زیادی مواجه شود، زیرا ویزای مسافرتی حکایت از دستیابی به اهداف و آرزوهای دور دارد، یا ممکن است در امر امرار معاش به اقبال زیادی دست پیدا کند. منتظر عزیزم

YouTube Passport Vision

تعبیر دیدن سفر و وداع در خواب استاد ایاد العدوان – یوتیوب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا